S pootevřenými ústy jsem na něj zůstala zírat. On mě zrovna políbil??? Už necítím sourozenecké pouto jako předtím. Je to jiné. "Promiň asi jsem -." Podrbal se na hlavě. Políbila jsem ho nazpět "Neomlouvej se." Zamumlala jsem. Dveře se otevřely a my se od sebe prudce odprostili.
Stála tam Kira s Isaacem. "Ste v pořádku?!" Vypadala dost udýchaně. "Jo, proč?" Vylezla jsem z domku. "Byl tu vlkodlak. Nevíme kdo to byl ale..." Pokrčila rameny "Měli bychom jít všichni dovnitř." Řekl Isaac a vydal se k domu.
Seděli jsme v Lidyině obývacím pokoji kde panovalo trapné ticho. "Takže..." Malia přejela očima po každém z nás. "Napadá někoho kdo mohl být ten vlkodlak?" Všichni zakroutili hlavou až na mě. S vystrašeným pohledem jsem se dívala do země. "Stello...?" Znejistila Lidye. "Alison" špitla jsem a pak už nic. Jen tma.
"Stello?!... Stello!" Ozívalo se nademnou tolik hlasů. Měla jsem strach. Začala jsem křičet a hlasy přestaly. Otevřela jsem oči "NE!!!" Vyjekla jsem celá upocená a dost nestabilní. Začali se po mě sápat - nevím kdo. Bránila jsem se. Kopala, ječela, změnila jsem se ve vlka... Ozval se řev - Alfy. "STELLO!"
Byl to Scott. Někam mě nesl. Pak jsem jen cítila něco ledového na zádech. Byl to kovový stůl na který mě položili. Pak tam přišel někdo - "Stello, klid. Já jsem Alan Deaton. Věř mi, pomůžu ti." Bodl do mého krku injekci a já bolestně vyjekla. Pak jakoby mi znehybnělo tělo.
Probudila jsem se na tom a samém kovovém stole, v té a samé místnosti. Nikdo tam nebyl. Jen já. Pomalu jsem se posadila. Dveře se otevřely "To bych nedělal." Ten hlas jsem už slyšela. Otočila jsem se a tam - Deaton. "Co jste se mnou provedl?!" Pomalu jsem dala nohy na zem.
"Měla jsi jistý šok. Paralyzoval tě a neumožňoval tvému tělu se uklidnit ani vnímat okolí. Pokud by tě sem Scott nepřinesl byla by jsi teď mrtvá." Ztěžka jsem polkla. "Vy ste jako - doktor děsivých monster?" Zakroutil hlavou "Stello. Ne všechna monstra dělají špatné věci." Přišel ke stolku s léky a něco hodil do sklenice vody kterou mi pak podal. "Vypij to."
"Co to je? Chcete mě otrávit?" Usmál se pobaveně "Chci tomu prevítovi co způsobil tvůj šok zabránit alespoň na 2 týdny." Napila jsem se. Chutnalo to hrozně ale jestli to pomůže...
ČTEŠ
The Last Hope {DOKONČENO}
FanficAllison Argentová je mrtvá. Chris Argent je zlomený a už mu nezbývá nic na světě. ALE~ pak si vzpoměl že Allison není jeho jediná dcera...