Babamla aşk parkına gitmek için hazırlanıyorduk. En sonunda hazırlanıp arabaya yerleştik. Babamın yüzünden anladığım kadarıyla gitmek pek istemiyordu. Gezmeyi pek sevmezdi. Ama benim için katlanıyordu. Yolda yiyecek bişeyler almıştık aşk parkına geldiğimizde hazırlıkları yapıp en sonunda oturmayı başara bilmiştik. Bu parkı çok seviyordum denize yukardan bakan bir manzarası vardı ve uçurum gibi birşeyin üstündeydi. Olağanüstü güzel bir yerdi. Aşıkların buluşma mekanı gibi olduğu için adına aşk parkı demişlerdi.Babamda burayı severdi hatta annemle burda tanışmışlar.Hem konuşuyor hem de aldığımız yiyecekleri yiyorduk ki iki eli silahlı adamın karşımızda durduğu zamana kadar sonunda kanlar içinde yerde yatan babamın 'kızım beni affet'demesiyle bu kabustan uyanmıştım.Hem ağlıyordum hem de ağzımdan baba sözcükleri dökülüyordu.Ağlayışlarım fazlasıyla artmıştı.Dersin ortasındaydım ve bütün gözler benim üzerimdeydi.İsa hoca neden ağladımı sordu.Ağlamaktan cevap veremiyordum.Kayraya beni hava almam için bahçeye çıkarmasını söyledi.Yürüyecek halim yoktu.Kayra düşmemen için belimden sıkıca tuttu ve bahçeye çıkardı.
Bir banka oturup bir süre sessizce hıçkırışlarımı dinleyip etrafı seyrediyorduk.Daha fazla dayanamamış olacak ki 'neden ağlıyorsun'dedi ve göz yaşlarımı sildi.
-"ba babamı gördüm rüyamda(derin bir iç çekip)öldürdüler onu"derin bir nefes alıp konuşmaya devam ettim.
-"iki yıl önce babamla aşk parkına gitmiştik eli silahlı iki adam onu öldürmüştü ve bugün babamın ölüm yıl dönümü"dedim.bu laflarım karşısında onunda gözleri dolmuştu. Sonra bana sımsıkı sarıldı. ağlayışlarım tamamen kesilmişti.kayradan ayrılıp;
-" kayra onu çok özledim."dedim.
-"seni çok iyi anlıyabiliyorum,benimde annem ben ben küçükken ölmüş"dedi.kayranın bunları söylerken ağlamamak için kendini zor tuttuğu her halinden belliydi. sözleri beni fazlasıyla çok üzmüştü.ona acıdığım için değil hem aynı acıyı paylaştığımız için hemde değişik birşey ,onu öyle görmek bir an canımı yaktı.
O beni teselli etmek için sarılmıştı bende elinden tutup
-"üzülme" dedim.
-"sende, sana birşey sorucam"dedi.
-"sor"dedim.
-"berkten hoşlanıyorsun demi"dedi.ellerini tutmayı bırakıp
-"öf kayra bir günde bir mantıklı bir şey sor"dedim.
-"yani sevmiyorsun onu"dedi.
-"napıcaksın ,niye merak ediyorsun"dedim.
-"hiçç"dedi.
Zil çalmıştı.beraber sınıfa çıkıp sıramıza oturduk.kızlar birden bire başımıza toplandı.içlerinde belen de vardı. Dalga geçer gibi bakıp sırıtıyordu,daha fazla çenesini tutamayıp.
-"bebeğim,niye ağladın,fazla ağlama ben senin canını yaktığımda dayanamassın".dedi.
-"belen istersen benim canımı sıkma kapat o çeneni"dedim.kayra sakinleş der gibi omzuma dokunup
-"boşver"dedi.belen:
-"ooo bakıyorumda dolunuya sevgili desteği"dedi.fazla sinirlenmiştim,kalkıp bir tokat attım.içim öyle güzel rahatlamıştı ki iç sesim bile koca bir oh çekti.
-"hadi yaksana canımı,senden korkan mı var ne senin bu kuru tehtitlerine nede sizin gibi küçük insanlar umrumda bile değil,hem ne aşkından bahsediyorsun,o sadece benim sıra arkadaşım bunu o küçük beynine sok."dedim.
-"bu tokat var ya sana çok pis geri dönücek, sadece bekle "dedi.
-"randevu al istersen, her kez aynı şeyi istiyor da "dedim.
-"iki ay sonra gör o zaman dedi.
-"peki beklerim bebeğim"diyip sırıttım. Ders zili çalmıştı,her kez yerlerine geçti. Yine sıradan bir dersti, bazıları kendi arasında konuşuyor bazıları da gizli gizli telefonla uğraşıyordu, bazıları uyuyordu yani kısaca hiç kimse ders dinlemiyordu bende dahil ama bir kişi hariç yanımdaki başbelası müthiş bir şekilde ders dinliyordu. Kayraya bakarak
-"aramızda inek var galiba "dedim.
-"hahaha çok komik bayan uykucu,biraz bana özen istersen ."dedi.dil çıkarıp,
-"başbelası nolucak"dedim.Dersler en sonunda bitti ve ιlĸ olaraĸ вaвaмın мezarına gıттιм en sonunda eve geri dönebilmiştim.akşam yemeğini yedikten ve günlük rutinlerimi yerine getirdikten sonra odama çıktım yorucu bir gün sonunda yatağıma kavuşabilmiştim.saatler nasıl geçtiyse hemen sabah olmuştu.okul için hazırlanmaya başladım.gri bir T-shirt, siyah şort ve dizlerimin üstüne kadar gelen siyah, beyaz desenleri olan bir çorap giydim.saçlarımı herzamanki gibi fön çekip açık bıraktım.kahvaltımı yapmak için aşağı indiğimde annem ağlıyordu,teyzemde üzülme diye onu teselli ediyordu.ne olduğunu anlıyamamıştım,annemin yanına yaklaşıp göz yaşlarını silip neden ağladığını sordum.duygu patlaması diye geçiştirdi yalan söylediği herhalinden belliydi fazla üstelemedim zaten üstelesemde söylemicekti kime çektiğim belli oluyor ikimizdede tam bir keçi inadı var.kahvaltımızı yaptıktan sonra melisle birlikte şoförün yanına gittik okula geldiğimizde. Melis dünden beri sorduğu soruyu yeniden sormaya başladı.
-