5.Bölüm

27 4 0
                                    

Sabah nedendir bilmiyorum ama hergünki kalktığım saatten daha erken uyandım.Hazırlandıktan sonra mutfağa gittim, birşeyler atıştırıp anneme 'günaydın meleğim,ben bugün erkenciyim.okula bisikletimle gidicem merak etme birşeyler atıştırdım.seni seviyorum anne'diye bir not yazıp salondaki masanın üstüne koydum.sırt çantamı aldıktan sonra sahile gittim.kayrayla gittiğimiz yere..kalbim beni sanki oraya gitmem için zorladı.saat daha 6.30 olduğu için etrafta kimsecikler yoktu.telefonumdan müzik açıp dinlemeye başladım.aynı zamanda müziğe eşlik edip,çakıl taşlarını denize fırlatıyordum.saat 7.00'ye geliyordu.omzumda hissettiğim bi elle irkildim.ani bir hareketle ayağa kalkıp omzumda hissettiğim elin sahibinin bedenine yumruk atmaya başladım.tabi buna yumruk denirse.
-"ırz düşmanı,pis sapık"diye bağırdım.sonra ellerini ağzıma koyup konuşmamı engelledi.gözlerimi en sonunda kim diye merak edip yüzüne çevirdim.
-"benmiyim pis sapık"diye şaşkınca yüzüme bakan kayrayla karşılaştım.ellerini ağzımdan çektiğinde.
-"aaa kayra senmiydin,bende şey zannettim"diyip sırıtmaya başladım.yanığımdan öpüp sımsıkı sarıldı.ilk defa içimde böyle değişik şeyler oldu.tarif bile edemediğim şeyler.
-"günaydın kaba kız"dedi.
-"günaydın başbelası da senin burda ne işin var,sen bana GPS felan mı taktın"dedim.
-"asıl senin ne işin var burda,ben herzaman geliyorum buraya"dedi.
-"bilmiyorum..gelmek istedim..senle geldiğimiz zaman iyi gelmişti.huzur bulmuştum.ondan geldim.."dedim.
-"kısaca sana ben iyi geliyorum demi bana aşık oluyorsun."dedi.
-"artık okula gitsek mi ayrıca aşık felan olmuyorum."dedim.iyi geldiği kesinlikle doğruydu.
-"tamam gidelim"dedi.
-"ben bisikletle gidicem diyip bisiklete binip okula gittim.okula geldiğimde kantine gidip oturdum.melis arkadaşlarıyla bir masada belengil ayrı bir masada oturuyorlardı.Belen benim geldiğimi farkedince yanıma yaklaşıp.elini masanın üzerine sertçe koyup.
-"selam bebeğim"dedi.onu tınlamıyarak önüme döndüm.
-"beni tınlamicakmısın bebeğim."dedi.ayağa kalkıp yanına yaklaştıktan sonra alaylı bir şekilde
-"ben insan olanı tınlarım bebeğim,diğer varlıklarla işim olmaz"dedim.bu laflarım karşısında bana tokat atmaya kalkıştı.Bu sefer o tokatı durduran kayra değildi.bendim.bende ona tokat atmak için elimi kaldırdığım an biri beni durdurdu.Onun yüzünden belen malına tokat atamadım.Ama belenin yüz ifadesi çok komikti gözlerini korkudan sımsıkı kapatıyordu.belenden ayrılıp beni durduran o şahısa döndüm.
-"kayra naptığını sanıyorsun"diye bağırdım.Ama haketti.bir şey demeden öylece bakıyordu.Bu kısa bakışmamızdan sonra kolumdan sürükliyerek beni boş bir sınıfa götürdü.sessizliğini bozup
-"bidaha o kızla kavga ettiğini görmicem"dedi.
-"neden sanane benden ya'ben senin dediklerini yapmak zorundamıyım."dedim.
-"okuldan atılmakmı istiyosun'malmısın sen,o sürtük senin okuldan atılman için uğraşıyor.farkında değilmisin"dedi.bana malmısın dedi ya malmısın.gerizekalı kim olduğunu sanıyorsa.
-"bu seni niye ilgilendiriyor"dedim.
-"arkadaş olduğumuz için seni ilgilendiren herşey beni de ilgilendiriyor.
Arkadaşım"dedi.
-"hadi gidelim arkadaşım derse geç kalıcaz "diyip omzuna hafif bir yumruk attım.
-"yada vazgeçtim"dedi.
-"neyden vazgeçtin"dedim.
-"arkadaşım demiyelim birbirimize iğreç"dedi.
-"neden gerek mi olur"dedim.intikam soğuk yenen bir yemektir bebeğim.o da bana sormuştu bu soruyu.
-"evet ileride gerek olucak"diyip sırıttı.yanaklarım lütfen kızarmayın .ah hayır of şimdi anlicak utandığımı.neler düşüncek şimdi.yanaklarımı işaret ederek.
-"yine kızardı bunlar neyse hadi gidelim "dedi.sınıfa geldiğimizde benim sırama yayılarak oturmuş tek kelimeyle taş bi çocuk vardı.Taş felan olmasına bakmadan
yanına gidip çantamı sıranın üstüne fırlatıp.sinirli bi şekilde;
-"burası benim sıram.kalkarmısın"dedim.ayağa kalktı.bu taş çocuk bana bi yerden tanıdık geliyordu.tabi pazar günkü şarkı yarışması için yapılan elemede beni yere yapıştıran çocuk bu.bana daha fazla yaklaşıp.
-"malesef artık ikimizin sırası"dedi.
-"nedenmiş.kime sorup ta bu karara vardın.
-"başka boş yer yok ve ben neriye oturup oturmicağımı sana sormicam."dedi.
-"bütün manyaklar beni bulmak zorundamı"diyip tam gidecekken kolumdan tutup beni kendine çevirdi.bileğimi sıkıyordu.
-"bıraksana"dedim.bunu diyeli saniyeler geçmemişken kayra çocuğun yüzüne yumruk indirdi.o çocuk o yumrukla tabiki yerde.ama o taş çocuk bu yumruğun altında kalırmı o da kayraya bi yumrukla karşılık verdi.Kavga etmelerine engel olmak için berkle aralarına girip ayırdık.sadece kayranın duyacağı ses tonuyla.
-"gerizekalı,az önce bana yapma diyodun şimdi sen napıyosun"dedim.
-"ben yaparım."dedi.beni niye koruyor.anlamıyorum.sadece arkadaş olduğumuz içinmi .bi günü bi gününü tutmuyo.söylemeye korktuğu söyliyemediği şeyler var.ama onlar ne bilmiyorum.
-"iyi ne halin varsa gör"diyip sırama oturdum.o çocuk duvar kenarına ben kayraya daha yakın olan yere oturdum.ders tarihti.dersin tam ortasında o taş çocuk beni dürtüp.
-"selam ben burak "diyip elini uzattı.
-"bende dolunay"diyip tekrar önüme döndüm.burağın eli havada kaldı.bu durum onun canını sıkmış olucak ki beni tekrar dürtüp kayrayı işaret ederek:
-"yarışmada şu gerizekalıyla mı düet yapıcaksın"dedi.
-"bu seni ilgilendirmez"dedim.tam önüme dönücekken kayra'hocaaaam"diye hocaya seslendi.hoca 'efendim canım'dedikten sonra
-"dolunayla yanındaki şahıs konuşuyolar.onlar yüzünden dersi dinliyemiyorum."dedi.bugün intikam alma günü galiba bunu bende onlara(beyzayla-kayraya)yapmıştım.hocadanda bugünkü azarımızı işittikten sonra tenefüs zili ile birlikte bahçeye inip bir masaya oturdum.Allahım ne zaman ben böyle bir kaçdakikalığına tek başıma kafa dinliceğim zamanlar olucak.Arda ile melis tartışa tartışa karşıma oturdular.ne konuda tartıştıklarını bilmiyordum.zaten o kadar hızlı konuşarak tartışıyolardı ki anlama ihtimalim %0'dı.Bu da baş yani daha fazla dayanamayıp
-"yeter lan sorun ne"diye bağırdım.o bağrışımla herkez bize baktı.kendim yine kendini rezil etmeyi başardı.melis soruma yanıt vermek için ağzını açtığında arda araya girip
-"melisteki kıskançlık zirve yapmış durumda hanfendi telefon rehberimdeki tek kız kalmak istiyomuş"dedi.
-"yuh melis tek kızmı annesi,akrabaları,yakınları.ya ben bende mi olmicam eniştemin telefon rehberinde"dedim.
-"sizin dışınızdakileri silmesini istiyorum.kıskanıyorum.paylaşamıyorum.benden başka hiç bi kızı aramasın.düşünmesin istiyorum.sizin için çok küçük bişey ama benim için çok büyük bi şey anlıyomusun"dedi.Galiba ben onu çok iyi anlıyodum eski sevgilisini bir kızla samimi konuşmalarına şahit olmuştu.ve ogünden beri bu konularda çok hassas ama bu hassaslığının başka bi nedeni daha var o ilk kez aşık oldu.aslında kıskanmakta çok haklı.melis bizim onu anlamadığımızı düşünüp yanımızdan kalkıp gitti.arda:
-"napmam gerekiyor onu öyle mutsuz görmek beni üzüyor beni sevdiği için kıskandığını biliyorum. Benim yüzümden üzülmesine dayanamıyorum."dedi.son cümleyi derken gözleri doldu.bunlar birbirlerini çok seviyolar.yerim ben sizi ya
-"eniştecim,melise bir süpriz yapmak istermisin,hediye felan al hem onu mutlu etmiş olursun hemde eğlenmiş oluruz."dedim.
-"neymiş o süpriz eniştesinin bitanesi"dedi.
-"yarın okul tatilya sen ben melis kayra belinay kutay berk ve aleyna felan hep beraber sahile yakın olan piknik alanında piknik yaparız.eğleniriz.nasıl olur"dedim.
-"yarın okul mu tatil"dedi.
-"değilde okulu bi güncük asarız olmazı be eniştem?"dedim.
-"tamam olur"dedi.
-"sen sadece gideceğimzi melise söyle ben diğerlerine söylerim. Saat sabah onda sahile yakın olan piknik alanında buluşuruz.diyip beyza ve belenle birlikte oturan kayranın yanına gittim.kayra pek onlarla oturmaktan memnun gibi görünmüyordu.çocuğun bi yakasından düşmediler ne yapışkan şeyler ya.
-"kayra bi gelsene,bi şey sorucam"dedim.kayranın cevap vermesine beklemeden belen:
-"şuan bizimle oturuyor,görüyosan,hadi canım bye bye"diyip ellerini hoşçakal der gibi salladı.yanına gidip saçını elime doladım.acıdan kıvranıyodu.taki kayranın kahramanlığı tutup bizi ayırana dek.
-"kayra yeter artık,karışma ya karışmaa,sen yapınca ben yaparım oluyor ben yapınca sen yapamazsın oluyor"diye bağırdım.bunu dedikten sonra beyza ve belenin yüzünde saçma bi sırıtma oluştu.sanki bizim kavga etmemiz onların hoşuna gidiyordu.o gerizekalı belenin ağzına bi tane yapıştırmak için harekete geçmişken kayra kolumdan tutup beni boş bi banka oturttutrup ayakta dikili bi şekikde karşımda durdu.
-"kayra,niye o kızı koruyosun,bırak gösteriyim o sürtüğe gününü"dedim.
-"ben o kızı değil seni koruyorum niye anlamak istemiyosun"dedi.
-"sen öyle zannediyosun baksana pis pis sırıtıyor"dedim.Ben öyle diyince yanıma oturup elimi tuttuktan sonra
-"onu gördüğünde gözünü beş saniye kapat sonra aç gülümse iyi şeyler düşün.o yokmuş gibi davran her söylediğine he de geç"dedi.
-"denerim"dedim.elini elimden ayırıp
-"yarın okulu asıcaz bizimkiler felan hepbirlikte pikniğe gidicez gelicekmisin"dedim.
-"gelicem ama bi şartla"dedi.
-"kabul"dedim.
-"belenle bida kavga etmiceksin sözmü"dedi.
-"kabul etmiştim sanki demi"dedim.
-"aferin hep böyle ol gelicem"dedi.belinayla kutayın sınıfına girip onlarada haber verdim.sonra bizim sınıfa gidip berkgile söyledim.hepsi gitmeyi kabul etti.bugünkü okul serüvenimizin de sonuna gelmiştik.eve gidip akşam yemeğini felan yedikten sonra uykuya daldım.
#CANIMSLAR BİRAZ GEÇ GELEN BİR BÖLÜM OLDU AMA SINAVLAR FELAN YETİŞTİREMİYORUM "VOTE VE YORUMLARINIZI" EKSİK ETMEYİN SEVİLİYOSUNUZ.

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin