3.bölüm

61 8 6
                                    

Bütün olup bitenler film şeridi gibi gözümün önünden geçip gidiyordu.Tenefüs bitmişti.Belen ve beyza konuşuyorlardı.iyikine ellerinde mikrafon felan yoktu.Belen:
-"kayra niye gelmiyormuş derse"dedi.o öyle diyince kafamı kaldırıp onları dinlemeye başladım.beyza:
-"yalnız kalmak istiyormuş.biri canını sıkmış galiba"diyip bana ters ters baktı.İlknur hoca derse gireli 5dakika felan olmuştu. Onu. midem bulanıyor diye kandırıp sınıfa gittim.Kayra elinde kağıta birşeyler yazıyordu.beni görür görmez ayağa kalktı.küstah öküz nolcak.
-"niye geldin buraya,derste olman lazım,git"dedi.ona daha fazla yaklaşıp.
-"seninde,elim yüzünden gelmiyorsan,ağrısı biraz geçti."dedim.
-"özür dilerim canını yakmak istememiştim.neyse git"dedi.
-"gitmicem de.affetmicem de"dedim.
Bu çocuğun ani hareketleri beni gerçekten öldürücek.
Beni duvarla arasına alıp hiçbirşey demeden öylece bakıyordu. Birşey söylemek istiyordu ama söyliyemiyordu. Daha fazla dayanamayıp onu ittirmeye çalıştım ama sonuç başarısızdı.
-"naptığını sanıyorsun sen"dedim. Heralde ilk defa sesim bu kadar ciddi çıkmıştır.bu sözlerim onun bana daha fazla yaklaşmasına neden olmuştu.Eliyle ağzımı kapatıp:
-"Uzak dur benden,sende benden bunu istemiyormusun zaten.seni ilk gördüğümde asi,hırçın,dik kafalı bir kızdın.şimdi ise ağlayıp duran sümüklü bir kız oldun."dedi.elleri hala ağzımdaydı.ben bu lafların altında kalırmıydım yoksa.gözlerimle ellirini işaret ederek çekmesini söyledim.en sonunda çekebilmişti.
-"sümüklü bir kız mı oldum,farkındamısın ama uzak dur benden diyorsun az önceki hareketlerin hiç öyle demiyor.ben senden yeterince uzak durmaya çalışıyorum ama olmuyor.birşey oluyor ve biz hep bu durumda oluyoruz.Elimi morartıncaya kadar sıkıyorsun ama ben senin benim yüzümden derse girmemene bile üzülüyorum.vicdanım sağolsun.canımı yaksanda sana-"devamını getiremeden lafımı kesip.
-"Vicdan ha! Ben senin canını yaktım ne vicdanı bu.sen beni affet yada affetme ben kendimi affetmicem.zaten neden öyle bişey yaptım bilmiyorum.Şurda okul açılalı ve seni tanıyalı üç gün olmuş ne ara biz bu duruma geldik"dedi.Birşey demeden sınıfı terk ettim.onun lafları canımı çok yakmıştı.geri müzik dersine gitmek zorundaydım.hoca iyi olup olmadığımı sorduktan sonra müzik yarışmasına katılmam için ısrar etti.okulun adı böyle yarışmalardaki birinciliklere felan ihtiyacı varmış.hocayı kırmayıp kabul ettim. Bugün okul çin işgencesi gibiydi.zaman geçmek bilmiyordu.ikimizin de istediği olmuştu.birbirimizden uzak duruyorduk.
############################
Aradan günler geçmişti.ve biz kayrayla o günden sonra hiç konuşmamıştık.bugün müzik yarışması için ön eleme yapılıcaktı.Sabah erkenden kalkıp daha doğrusu annem tarafından zorla kaldırılıp.eleme için hazırlanmaya başladım.günlük birşeyler giyip okula gittim.elemeler yapılmaya başlanmıştı.konferans salonundan içeri girdiğim anda gördüğüm şey karşısında şok olmuştum.kayra gitarı ile birlikte şarkı söylüyordu.Nasıl yani odamı şarkı söylüyor.kapıya hafiçe yaslanıp onu dinlemeye başladım.mustafa ceceli 'kalpten'i söylüyordu en sevdiğim şarkıyı.ve de benim de şimdi söylemeyi düşündündüğüm şarkıydı.pişti olmuştuk.Bir an için istemsizce gözlerimi kapatıp sadece şarkıya odaklandım.Yine birşey olmazsa olmaz zaten.hangi öküzse kapıyı hızlıca açtı.tabiki bende yere yapıştım.yakında yerle kanka bile olmayı düşünüyorum.Bütün salondakilerin gözü benim üzerimdeydi.Ayağı kalkıp o öküze haddini bildirmeye başladım.
-"sen naptığını sanıyorsun.neden insan gibi açmıyorsun şu allahın belası kapıyı"dedim.beyfendi beni yere yapıştırdığı yetmiyormuş gibi hiçbirşey olmamış gibi gitmeye başladı.önüne geçip tekrar konuşmaya başladım.
-"gerizekalı sana diyorum,ne duymamazlıktan geliyorsun"dedim.beni hafiçe ittirip
-"yürü git işine senle uğraşcak değilim,elimde kalıcaksın yoksa"diye tehtit etti güya tam ona birşey demek için ağzımı açmıştım ki çocuğun yanağına bir yumruk indi o yumrukla o da yere yapıştı.onu yerle buluşmasını sağlayan kayraydı.yine beni korumuştu.açık olan ağzımı en sonunda kapatabilmiştim.Aslında yere yapışan çocukta taştı yalnız ha.ama o yumruktan sonra heralde o tiple deniz de bile batmaz.(espiri yapmayı artık kendime yasaklıyorum)
O çocuk yerden kalkıp kayraya bir yumruk attı.abi noluyor ya yumruklar havada uçuşuyor.kavga daha fazla büyümeden salondakiler araya girdi.elemeye on dakika ara verilmişti.kayranın burnu kanıyordu.
-"neden yine beni korudun ki.bak benim yüzümden burnun kanıyor."dedim.çantamdan bir peçete çıkarıp burnuna bastırdım.peçeteyi burnuna bastırırken sanki benim ağzımı burnumu dağıtmışlar da benim canım yanıyormuş gibi yüzümü buruşturuyordum.birden sırıtmaya başladı.
-"ne var niye gülüyorsun"dedim.elimden peçeteyi alıp.
-"yüzünün haline"dedi.
-"ne varmış yüzümün halinde"dedim
-"komik.şekilden şekle girdi maşallah.ama çok tatlıydın öyle"dedi.o böyle diyince çok hoşuma gitti ve gülümsedim.
-"özür dilerim"dedi.
-"neden"dedim.
-"seni üzdüğüm için.gerçekten de hep birşey oluyor ve hep biz bu durumda oluyoruz.istersen arkadaş olalım sil baştan varmısın"diyip elini uzattı.
-"varım"diyip elini sıktım.
-"ama okulda senle aynı sırada oturmak istemiyorum.biraz o sürtükle oturda gör gününü"dedim.
-"aaahh yapma o kız çok konuşuyor ya hemde çok yapışkan ama allah var güzel kız"dedi.bu laf beni çok sinir etmişti.omzuna hafif bir yumruk atıp.
-"daha yeni yumruk attığın çocukta taştı ha.yazık oldu"dedim.
-"bıraksaydım alsaydı ayağının altına seni demi"dedi.
-"sana ne bundan"dedim.
-"sana vursaydı onu yere yapıştırmakla kalmaz komalık ederdim"dedi.ne yani neden ki
-"neden"dedim.
-"sende çok soru soruyorsun ama,bir sus beyzadan betersin valla"diye geçiştirdi.
-"beyzadan betermiyim yok artık"dedim.
Aniden elimden tutup beni sahneye sürüklemeye başladı.sahneye geldiğimizde elime mikrafonu verip
-"sen hangi şarkıyı söylicektin"dedi.
-"galiba şarkılarda pişti olduk mustafa ceceli kalpten"dedim.
-"ben çalcam sen söyliceksin"dedi.
-"ne?"diyip mal mal bakmaya başladım.
-"bir nevi düet,şaşırılacak ne var Arkadaşım"dedi.
-"anladım da şu Arkadaşım lafını kullanmasak"dedim.
-"niye gerek mi olur"dedi.
-"he he gerek olur,saçmalama ben sana sende bana arkadaşım diceksin uzayıp gidcek ondan dedim yani"dedim.sonra şarkıyı söylemeye başladık.salon birden bire dolmaya başladı.şarkı söylemeyi bırakıcakken.jüride bulunan sude hoca devam etmem için işaret etti.şarkı en sonunda bitmişti ve bütün salon bizi alkışlıyordu.
Elemeler bitmişti.sude hoca sahneye çıkıp.kayra ile benim adımı anons etti.büyük bir şaşkınlıkla sahneye çıktık.sude hoca:
-"bizi o yarışmada temsil edicek kişi sizsiniz"dedi.
-"nasıl yani"dedim.
-"ikiniz çok iyiydiniz sahnede bence o yarışmaya böylelikle daha iddalı katılmış olucaz "dedi.
-"peki "dedim.okuldan kayra ile beraber çıktık.
Kayra:
-"biryerlere gidelim mi"dedi.
-"ben yoruldum belki sonra gideriz"dedim.
Dudaklarını ağlamaya hazırlanan bebek gibi büzüp bana mal mal bakmaya başladı.
-"öf kayra yapma şunu"dedim.
-"neyi yapmıyım"dedi.
-"dudağını büzüştürme çok komik duruyor.bebekmisin sen"dedim.
Yine aynısını yapıp.
-"ozaman biryerlere gidelim,kutlarız. artık takımız sonuçta"dedi.
-"tamam nereye gitcez başımın belası"dedim.
Motorsikletinin kaskını uzatıp takmamı söyledi.takmadan önce
-"bunla mı gitcez"dedim.
-"onun adı karanlık ruh bu değil"dedi.kasklarımızı taktıktan sonra siyah motorsikletine bindik.yani karanlık ruha.
Kayra yolda bir markete uğrayıp yiyecek birşeyler aldı sonra sahile geldik.antalya gibi bir yerde sahilin bomboş olması mucize gibi birşeydi.çakıl taşlarının üzerine oturup denizi seyretmeye başladık.
-"kayra bişey sorabilirmiyim sana"dedim.
-"sor"dedi.
-"neden o çocuk sana vursaydı onu komalık ederdim dedin.neden beni korudun"dedim.
-"bilmiyorum,sadece seni korumak istedim.bir nedeni yok"dedi.
-"anladım.şimdi ben senle mi düet yapıcam"
-"beğenemedinmi malesef evet düet yapıcaz."dedi.
-"napalım elimizde olanla yetinicez."dedim.kayra eliyle saçımı birbirine karıştırıp:
-"demek öyle.küçük hanım"dedi.
-"evet öyle başbelası"dedim.
Bir tane kız sesiyle.konuşmayı kesip arkamıza döndük.kız bize yaklaşıp elindeki çiçekleri kayraya uzattı.
-"abi,güzel ablama çiçek almazmısın"dedi.
-"biz sevgili de-"demesine fırsat bile vermeden devam etti.
-"bu papatyalar sana 10tl olur"dedi.
-"tamam ver hadi"diyip parayı uzattı.
-"çok yakışıyorsunuz,allah sizi hiç ayırmasın"dedi.ve yanımızdan uzaklaştı.
Kayra paptyaları çakıl taşlarının üzerine döktü.
-"napıyorsun onlar benim papatyalarım"dedim.
-"üff doliii sana taç yapcam "dedi.
-"sen taç yapmayı nerden biliyorsun"dedim.
-"biz de insanız ablam yaparken hep onu izlerdim.öyle öğrendim"dedi.
Tacı yapmayı bitirdikten sonra paptyadan yapılmış tacı başıma taktı.
-"nasıl oldu"dedim.
-"peri gibi "dedi.elini ensesine koyup
-"şeyyy yani güzel oldu"diye ekledi.
-"gerçekten peri gibi mi yani güzel mi oldum "diyip alaylı bir şekilde güldüm.
O da karşılık olarak gülümsedi.aldığımız yiğeceklerden güzel bir ziyafet çektik.
Zaman. Çok hızlı akıp gitmişti.
-"saat 7 olmuş"dedim.anneme' biraz geç kalabilirim arkadaşımla sahildeyiz.geziyoruz'diye mesaj attım.
-"tamam bir saat daha duralım kalkarız" dedi.cebinden kulaklığını çıkarıp birini bana diğerinide kendine taktı.eliyle omzunu işaret ederek başımı oraya koymamı söyledi.başımı yaslayıp denizi seyretmeye başladım hava kararmaya başlamıştı ve biraz soğumuştu elimle kolumu ısıtmaya çalıştım.kayra üşüdüğümü farkedince eliyle beni kendine çekip sarıldı.üşümem gariptir ama geçmişti.
-"başbelası,iyi ki varsın"dedim.
-"sende uykucu"dedi.
-"ya bu arada bugün çok yoruldum uykum geldi.artık kalksak mı"dedim.başıyla onaylayıp karanlık ruha doğru ilerledik.karanlık ruha bindikten sonra kayra beni villaya kadar bıraktı.(villayı ben tarif ettim)
-"iyi akşamşlar"dedi.
-"sana da"dedim.tam kayra gidecekken villanın kapısı açıldı.annem:
-"hoşgeldin kızım "dedi.
-"hoşbulduk annecim"diyip ona sarıldım.
-"bir arkadaşımla sahilde geziyoruz demişsin mesajda.bu yakışıklı mı arkadaşın yoksa"dedi.kayrayı işaret ederek.kayra anneme yaklaşıp elini öptü.
-"evet o arkadaşı benim,adım kayra"dedi.
-"memnun oldum kayra,gel istersen akşam yemeğini birlikte yiyelim"dedi.
-"bende memnun oldum ama gitmem lazım halamlar merak eder."dedi.
-"tamam canım başka zaman beklerim ama"dedi.kayra başıyla onayladıktan sonra.
-"iyi akşamlar"diyip annemi öptü ve annemi öptükten sonra beni öpüp sarıldı.
En sonunda villaya girebilmiştim.
Akşam yemeğini yedikten sonra salona geçtik.meraklı üçlü (annem,teyzem,melis)
Hep bir ağızdan.
-"eeeeee"dediler.
-"ne eee"dedim.melis:
-"kayrayla naptınız bugün"dedi.
-"müzik yarışması için elemeyi ikimizde geçtik yarışmada düet yapıcaz bunu kutlamak için sahilde piknik gibi birşey yaptık,sonra yanımıza küçük bir kız geldi zorla kayraya papatya sattı.o da bana papatyadan taç yaptı.bu kadar."dedim.
-"daha ne olsun kızım,taç yamış çocuk siz birbirinizden hoşlanıyormusunuz,sen tacı çıkarmadığına göre evet sen hoşlanıyorsun"dedi.ve bunları sadece 10 saniye içinde söyledi.birde hoşlanıyorsun felan diyor annem gilin yanında .yanaklarım sayesinde yine kızardı.annem:
-"tamam kızım utanma "diyip alnıma bir öpücük koydu.
-"hepinize iyigeceler .çok yorgunum uyicam "dedim.ılık bir duş aldıktan sonra pijamalarımı giyip yatağa girip uyudum.

Ay TutulmasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin