Evrende 300 ila 500 milyar arasında varsayılan galaksi,Dünya boyutunda 17 milyar gezegen olduğunu bunlardan küçük bir tanesinde bulunduğumuz u varsayarsak,kendimi bir hiç gibi hissetmem anormal karşılanmamalı öyle değil mi ? Evet bazı şeyler e insan ın aklı yeterli olmuyor. Ve ben yıllardır kendimi bahsettigim bu evrende kaybolmuş gibi hissediyorum sonu olmayan bir umutsuzluk kelepçeledi ruhumu.bir türlü bırakmıyor. Ben kim miyim ? Daha aile kavramını çözemeden evren e kafayı takmış bir şizofren belkide demek isterdim ama şizofren değilim aslında eğlenceli olabilir di ama her neyse daha 17 yaşında bu koca evren e küçük bir yetimhane camından bakan bir kızım. Adım HARE buraya nasıl düştüm ? Gerçek ailem kim ? Hiçbir fikrim yok.Belkide annem bir dilenciydi bana bakamadı ya da öldü belkide bir hayat kadın ıydı ve hata olarak gördüğü bana bakmak istemedi . Hadi ama bir insan annesine bunları yakıştırırmı demeyin . Hiç tanımadığınız bir insan her şey olabilir sonuçta demi ?yinede biz en son ihtimali biraz geride tutalım . Şu an a kadar çok ta ilgi çekici bir hayatım olmadı . Filmlerde gördüğünüz gibi zengin insanların yapmacık hayatları uğramaz buralara biz gerçekçiyiz. Çocukluğum dan beri başımıza duran hocalardan yediğim dayak lar kilitlendigimiz odalar ve başımızı okşuyacak bir el olmaması sanırım bunlar bize büyümeyi öğretti. En büyük eğlencemiz yurttan kaçmak ve arka bahçede içtiğimiz sigara tabi elimizdeki tarak larla bağıra bağıra söylediğimiz şarkılar ın hakkını yememek lazım . Hayatım şu 3-4 aya kadar monotonluk maratonunda ön sırada yerini alırken son zamanlarda değişik bir şeyler oldu düzenli olarak gördüğüm rüya bana çok benzeyen ama ben olmadığıma emin olduğum bir kız ,çığlık çığlığa benden yardım istiyor . Aynı benim gibi esmer e kaçan teni uzun dalgalı saçları var Kan ter içinde uyandım kaç kere başlarda çok önemsemesemde bu rüya nın hayatımı değiştireceğini beni sırlar para ve hayatımda yaşamadığım bir dünya ya sokucağını nerden bilebilirdimki ?
Selam canlar umarım beğenirsiniz oylar ve takipçiler arttıkça yeni bölümler size gelicek yorumlarınız benim için çok önemli sizi şu her şey in mükemmel olduğu ama aslında bizde hiç olmayan yapmacık hayatlardan kurtarmak istedim herkes in bir derdi vardır ama demi neyse ben kahve mi içmeye gidiyorum . Kendinize iyi bakın tatlı okurlarım Allah a emanet olun bay bayyyy;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIN GÖLGESİNDE
Teen FictionYalnızlığın gölgesinde kalmış, şair ruhlu bir kızın dünyasını aralamaya hazır mısınız?