Hare, kendine gel! Beni sarsan ele baktım. Betül' ün yüzü kireç gibiydi.
Ne oldu bana ? yinemi? dedim. Başını olumlu anlamda salladı . Bu rüya yı her gördüğümde , uyku halinde bağırıp etrafı yumrukluyorum. Çok gerçek çiydi Betül ben ben ... kelimeler diken olup boğazıma yerleşti konuşamadım. Gözlerimle anlattım caresizliği Betül bana baktı
"Gel buraya" ona sarılınca kendimi güvende hissediyordum . O benim ailemdi. Mehtap ablanın sesi geldi birden .O bizim yurdun Adile Naşit i gibi bir şey di . "Hadi uykucular kahvaltıya inin sonra kalmadı diye şikayet ediyorsunuz. " hadi inelim dedim Betül e bakarak . O günde her gün gibi sıradan geçiyordu. En azından ben öyle sanıyordum . Seval hoca yanıma geldi. "Hare'cim müdüriyet e uğra bir canım . Ama ilk önce üstünü başını düzelt, öyle git. Tövbe Bismillah bana Hare'cim mi dedi o ? Hadi onu belki kaldırabilir dim ama canım ı?Bu kadar ı bünye ye ters ti . Yoksa bir aylık ömrüm kaldı da bana mı söylemiyor lar . Betül' le birbirimize anlamsız ve şaşkın bakışlar attık . Sonra müdüriyet e doğru yürümeye başladım. Kapıyı tıklayınca tok bir kadın sesi gel dedi bana . Nefesimi tutup içeri girdim. Her yetimhane muduresi nin aksine şişko olmayan hatta tam aksine alımlı ve zayıf bir Müdüre mız vardı. Buyrun Saliha hanim dedim. Sonra gözüm yanındaki kadına kaydı, gayet şık giyinmiş ti saçı ise özenle bir toopuz yapılmış tı . Çok sıcak bakışları vardı bir o kadar da yorgun . Karşısındaki adam oda iyi birine benziyor du . Ama açıkçası sert duruşundan biraz ürkmüştüm. Kadın beni görünce gözleri doldu. Saliha hanım bana bakarak konuşmaya başladı . " Hare 'cim Osman
beyle Nuran hanım bir buçuk sene önce kızları nı kaybettiler. Ve onun yaşlarındaki bir kızımızı evlatlık almak için bize müracaat ettiler . Kendileri seni evlatlık edinmek istiyor. Donup kalmıştım . Ne yani ? Bize tekmeyi vurup elimize iki kuruş para vermelerine bir senem kalmışken , artık özgür olucam derken , sokaklar benim olucak derken , böyle bir şey çıkmıştı karşıma . Herkes ağzımdan çıkacak kelimelere odaklanmıştı. Aile benimde bir ailem olucak mıydı yani ? Peki ya Betül ? Aklım karman çorman olmuştu . Saliha hanim bana bakarak , "Hemen karar vermek zorunda değilsin canım ." Bana bir kaç saat verir misiniz ? Tabi. Odadan çıktım . Betül bana sorgu dolu gözlerle bakıyor du . "Anlatsana kızım ne oldu?" "Şey Betül beni almak için bir aile gelmiş. " Betül un yüzü birden güldü . "Süper bir şey bu Hare kurtuluyor sun benimle sokakta sürünmek zorunda kalmayacaksın git kızım git bari sen hayatını kurtar ." " yapamam Betül seni burda bırakmam. " " saçmalama gitmesen ne olucak bir iki seneye kovucaklar bizi ruhumuz bizi buraya attıkları yaşta kalırken buyurun diyecekler bize . İki kuruş verecekler . Sonra sı yok İşte sokak ta kalmamak için ya bir cafe de garson olucak sın en iyi ihtimal ya barlar da sürünüceksin ya da millet e Otostop çeken bir kevaşe olarak hayatına devam edeceksin . Yalanmı ha burdan çıkanlar ın sonu genellikle bu kabullen artık kızım ." Kafam allak bullak tı. Betül haklıydı. Gel benimle dedim . İceri girdim birden. Kabul ediyorum ama bir şartım var . Betül de dahil herkes bana bakıyor du . Betül dedim çok zeki bir kız. Doktor olmak istiyor . Eğer onu yurt dışındaki özel üniversite de okutup, masraflarını karşılarsanız bir maaş elde edene kadar. Sizle gelirim . Betül şok olmuştu . Osman Bey Nuran hanım a baktı . Kadın Saliha hanıma dönerek kabul dedi. Betül'le birbirimize sarıldık o lise dört tü bense üç en büyük isteği buydu daha doğrusu hayali ama şimdi gerçek oluyor du . Nuran hanım a sarılarak teşekkür ettim oda bana sarılıp öptü. Elimi tutup hadi tatlım eşyalarını al veda et arkadaşlarına dedi. Başımı salladım. Betül 'le birlikte odaya çıktık .Diğer kızlar bunu duyunca şaşkın a döndüler. Tabi ben de hala gerçek olduğuna inanamıyorum dum ayrı bir mesele. Bunun adı ne olabilirdi ki? Ha buldum Mucize evet evet tem açıklaması buydu . Ve Elveda yıllarımı çalan bu boş harabe. Merhaba yeni bir hayat ....Selam canlar benim tatlı okurlarım. Açıkcası buralarda yeni değilim önceden de başka bir hesaptan yazdım ve sildim neden böyle bi şey yaptım hiç bilmiyorum baya tutulmuştu kitap ve dayanamadım en baştan başka ve guzel bir hikayeyle işte karşınızdayım desteklerinizle güzel bir şeyler yapacağımıza inanıyorum okur sayısı arttıkça olaylar daha da gelişecek ama sayınızın azlığı beni üzse de kalan sağlar bizimdir öyle değil mi? ;) Neyse tek acıkan ben miyim ben şimdi gidip kahvaltı yapıcam . Değerinizi bilin kalkar kalkmaz sizi düşünüp aç karnıma bölüm yazdım her neyse Allah a emanet olun canlar görüşürüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIN GÖLGESİNDE
Ficção AdolescenteYalnızlığın gölgesinde kalmış, şair ruhlu bir kızın dünyasını aralamaya hazır mısınız?