KARMAŞA 2

25 2 1
                                    

Volkan'a baktım.Çekmeceden bir silah çıkarttı.Kolumdan tutup sürüklemeye başladı."Yavaş ol biraz ne yapıyorsun?""Hayatta kalmak istiyorsun çok konuşma esmeralda"harika şimdide notre dame cılıkmı oynuyorduk?bir dakika esmeralda romandaki esmer güzel kızdı.Volkan bana güzelmi demişti.Ah hadi ama kaçarken bunlarımı düşünüyordum?Başımı kaldırdığımda,Etrafımızda sütünlar vardı.Sol tarafımızda uzun bir boru ve tam karşımızda sırığa benzeyen uzun ince, elini önünde birleştirmiş bir adam duruyordu.İtaat etmeye hazır tavırları vardı.Gölet gibi bir yerin yanındaydık.Bir sala bindik.Adam kürek çekmeye başladı karşı tarafa geçtiğimizde,Motorlu bir kız motordan inip,Volkan'a yaklaştı.Deri taytı ve üstünde straplez siyah göbek deliğinin biraz üstünde biten giysisiyle çok taş gözüküyordu.Saçının arasına dağıtılmış kızıl renkler,kaşına ve dudağına estetiklik katan piercingle çılgın ruhunu yansıtıyordu.Volkan'a yaklaştı.Dibine gelince bir elini boynuna doladı diğer eliyle anahtarları salladı ve kulağına doğru başını uzattı."Bebeğime iyi bak yakışıklı.""Merak etme sen en az senin kadar iyi bakıcam" kız geri çekildi."Tamamdır o zaman" derin bir nefes alıp"Sohbetinize doyum olmuyor ama artık gitsek miki?diyorum hani? Volkan motora bindi.Yürü esmeralda çok konuşma.Arkasına yerleştim bende.Neden bana esmeralda diyip duruyorsun?Onun gibi çingenesinde ondan.Tabi ya kız aynı zamanda çingeneydi.Ne sandım yani güzelmi diyecekti bu hödük bana.Motor birden kalktı.Çığlık atıp beline sarıldım.Pis pis sırıtışını hissediyordum.Öküz dedim yavaşça."Genelde kızlar bana yakışıklı falan der ama sen bilirsin yinede."Sen haddinden fazlamı egoistsin hayır kalıbına göre olmalı her şey demi ama?"Aslında az bile övünüyordu.Sanat eseri gibiydi mübarek.Geldik dedi.Sert bir sesle.Motordan indim.Bayılıcak gibiydim.Çok yorulmuştum.Büyük bir binanın önündeydik.Lüks bir yere benziyordu.Asansörde 12.kata bastı.Gözüm kat sayacındydı 1.2.5.8 ve sekiz yine mi sekiz ne oluyordu.asansör birden durdu.Volkan elini ssaçlarında gezdirdi.Bi bu eksikti diye mırıldanıyordu."Uğursuzluğun esmeralda önce baskın yedik,sonra asansörde kaldık se.. Artık kelimeleri algılayamıyordum.Ekran kararmaya başladı.Nefes alış verişimi kontrol edemiyorum.Dar ve kapalı alanlarda duramazdım.Kalbim akoru bozuk, çalmayı bilmeyen birinin eline geçmiş gitar gibi,ritimsiz atmaya başladı.Yere düştüm.Başımı asansörün duvarına yasladım.O sırada yanımda bir hareketlilik hissettim.Başımı duvardan alıp,omzuna yerleştirdi.Saçımı okşayıp bi şeyler mırıldandı.Kalbim ritmini yavaş yavaş buluyordu.Çok güzel atıyordu.Şimdiye kadar hiç duymadığım bir ritimdi bu.Ve oluşturduğu senfoni ruhumda yankılanıyordu.Belimde ve dizlerimde bir hareketlilik hissettim.Yerden havalanmıştım.Burnuma çarpan koku o kadar güzel bir aromaydıki kendimi dünyanın en güzel çiçeklerinin bir araya geldiği bir bahçede hissettim.Kendime tam gelemesemde.Yüzüme çarpan soğuk havadan,kurtulduğumuzu anlayabiliyordum.Ben yolculuğumdan memnunken.Birden yumuşak bir zemine değdiğimi hissettim.Zaten yorgunluktan mahvolmuştum. Kalkıp nerde olduğumu algılamaya çalışmak yerine uyumak daha mantıklı geldi.Ve uykunun derinliklerine doğru süzülüverdim.Gözlerimi açtığımda.Poyraz karşımdaki koltukta oturmuş telefonla uğraşıyordu.Ooo uyandınmı uyuyan güzel."Poyraz!sen ölmemişsin Allah'ım sana şükürler olsun."Ahaha sakin ol bi."Bunca olayın içinde tanıdık biri görmek bana ilaç gibi gelmişti.Ben en son asansördeydim neler oldu?Arkadan Volkanın sesi geldi.Elindeki sandviçle oda koltuğa oturdu.Panik atak geçirdin seni sakinleştirip,getirdim.Kene gibi yapıştın be kızım bırakmadın boynumu,seni koltuğa bırakana kadar canım çıktı.Gözlerimi devirdim şok anı şeysindendir o.Daha fazla saçmalayamazdım.Burası çok güzel bir daireydi.Ayağa kalktım.Bir duvar full camdandı İstanbul ayaklarının altındaydı.İçerisi çok şık döşenmişti."Betül! Poyraz,Betül tehlikede.İlk işleri bizi tehdit etmek için onu kaçırmak olucaktır."Biz onları akıl ettik.Esmeralda merak etme.Arkadaşın yolda geliyor.Bir oh çektim.Peki şimdi,ne yapıcam?Ömrüm boyunca kaçıcak mıyım?Volkan doğruldu."Hayır sahte bir kimlik ayarlıycaz sana biz Haleyi kurtarana kadar onla idare ediceksin.Lisenin bitmesine bir sene var.Haleyi kurtarırsak gerçek kimliğinle,özel bir üniversiteye kaydederiz seni.Hale'yle birlikte gidersin.Tabi anlaşırsanız.Hale çok değişik geliyordu kulağıma.Kardeşimdi o benim.Acaba oda beni böyle benimser miydi?"Baban sana miras bıraktı.Onla istediğini yaparsın.Şu işten bir kurtuliyim diplomamı alıp bir kafe açarım.Betül'lede bir ev tutarız.Ah bu sene bi bitseydi keşke."Uzaklara dalmayı bırakta gel otur hadi yemeğini ye." "Ne kadar kibarsın Volkan öküzü" "öyleyimdir." insanin kendini kabullenmesi de iyiyidi tabi."Gel zıkkımlan hadi.Camış ne olucak."İyi be geldim."Sandiviçi yedikten sonra doğruldum.Ben sıkıldım burda.Bi şeyler yapalım.Poyraz'da bana onay verdi.Volkan öküzü sigarasını yakıp köşeye çekildi.Beni çocukluklarınıza katmayın."Aman iyi peki."Cevap vermemişti bile.Poyraz'la iki el tavla attık.Tabi kız tavlası diğer türlü oynayamıyordum.Film seçip izledik.Volkan burdan ayrılmayın.İşim var gelicem diyip dışarı çıktı.Nereye gidiyorduki?Aman sorsam terslerdi zaten.En iyisi susmaktı.Gece saat 1:30 du ama Volkan hala yoktu.Uyuyamamıştım.Kapı açıldığında direk gözlerimi kapatıp,uyuma numarası yaptım.Yırtya çok yapardım.Alışıktım.Volkan anahtarları masaya fırlattı.Sonra yanıma yaklaştığını Hissettim.Korkmuştum bir an ama o sadece üstüme çarşaf örtüp gitti.Derin bir nefes aldım.Yorucu bir gündü.Hem zihinsel hem bedensel olarak mahvolmuştum.Düşüncelere dalarken zihnim uykuma yenik düştü.Ve her şeyi bir kenara atıp uyumaya karar verdim.Ne ara bilmiyorum ama öylece uyuya kalmışım.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Saat 2:05 ve ben sizin için uyumadım.Umarım beğenirsiniz herkese iyi geceler.

Medya:HARE

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALNIZLIĞIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin