17 sene dile kolay 17 sene boyunca bekledim. Belki gerçek annem gelir ve pişman olduğunu söyler. Geri alır beni diye . Şimdi ise bir yabancı nın arabasında ydım. Ve onlara anne baba diyecektim. Harika! Kafamda canlandırdığım öz annem daha bulmadan yok olmuştu . Belkide ölmüştü?kim bilir. Pencereden dışarı bakarken , şu ana kadar yok olmuş duygularımdan kalma bir alışkanlık olarak , unuttuğum o tuzumsu sıvı yanaklarımda yolculuğa çıktı aşağı doğru süzüldü narince. Ağlıyor muydum ben ? Evet seneler sonra ilk kez belkide bir duygu patlaması yaşamıştım. Sıcak bir el hissettim yanağımda dönüp baktığımda gülümsedim . Nuran teyze bana bakarak , "Her şey güzel olucak tatlım güven bana " nedense bu kadın bana huzur veriyordu . Daha tanıyalı belki saatler bile olsa , bir sıcaklık vardı gözlerinde ve ne olduğunu çözemedigim bir yorgunluk . Araba kocaman dört katlı bir evin önünde durdu . Hey burası aynı dizilerde ki gibi bir yerdi . Havuz tabi ya zenginlerin olmazsa olmaz ı zengin ? Bi dakika beni alan aile zengin se ne yani şimdi ben ? Ben demi artık kurtulacaktım bu sefaletten? Evet her neyse bu iş işte şimdi hoşuma gitmeye başladı . Ah salak kafam zengin olmasalar, Betül'ü neden okutsunlar. Ama bu kadarını bende beklemiyordum. Doğrusu. Evi çözmem iki saat e yakın bir zamanımı aldı. Her yeri inceledim. Rüya gibiydi. Ve okul doğru ya ben size onu söylemedim demi ? Beni o devlet ten alıp , burda ki bir özel lise ye aldılar. Evet şımarık bad boy lar ve kendini bir halt sanan kızlar biz senelerce böyle tanıdık Koleji ama belki de öyle değildir . Neyse yaşayıp görecektim. Aklımda bin bir soru vardı . Ama tek cevabı zamandı. Zamanla hepsi cevaplanıcaktı . Göz kapaklarım ağırlığa daha fazla dayanamadı . Ve uykunun derinliklerine doğru yol aldım .
Sabah Nuran hanım dan izin alıp sitede bir gezintiye çıktım mavi kot üstüne bordo tişört ve bordo spor ayakkabımla hazırdım saçımı serbest bıraktım makyaj a gerek duymadım . Bir cafe gördüm , yürüyüş yaparken gidip soluklanmak için bir sandalye ye yorgun düşen bedenimi bıraktım . Yan masa da bir grup bana bakıp fısıldaşıyordu. En son aralarından uzun kaslı beyaz tenli ve yeşil gözlü bir çocuk la sarışın bir kız yanıma gelip otur du . Bir problem mi var derecesine ölümcül bakışlarımdan attım onlara. Kız ağlamaya başladı sen ona çok benziyor sun! . Ne oluyor du burda? Kız devam etti Nuran teyze seni niye aldı şu an daha iyi anladım dedi . Hiç bir şeye anlam veremedim. Yakışıklı çocuk kıza sarılıp , Burcu tamam sakin ol dedi . Neden bahsediyorsun diyince kız telefonunu çıkarıp önüme bir fotoğraf koydu . Beynimde şimşekler çaktı . Gözüm kararmaya başladı . Aman Allah 'ım beynimden vurulmuş a dönmüştüm . Bu o kızdı rüyamda benden yardım isteyen. Adının burcu olduğunu öğrendiğim kız bana bakarak devam etti . "Ayperi" Nuran teyze nin biricik kızıydı bir süre önce kayıp lara karıştı. Ve bir daha haber alamadık dedi . Neler oluyordu ? Ben nasıl bir döngü nün içine düştüm böyle . Gitmem lazım diyip kalktım masadan . Ve koştum arkama bakmadan soluksuz bir şekilde koşmaya başladım sahil kenarına gelene kadar. Demek adı Ayperi 'ydi bütün bunlar ne demek oluyordu . Zihnim allak bullak olmuştu . Tüm bu düşüncelerden beni tok bir erkek sesi sıyırıp aldı .
-Sitemize hoşgeldin yeni kız.
Gözyaşlarımı sildim hemen .Arkamı dönüp sesin sahibine bakmak için doğruldum.
Selammm beni tatlı okurlarım sayımız artmaya başladı ve bu beni çok mutlu ediyor Oylarınızı eksik etmeyin canlar Allah' a emanet olun. Yeni bölümde görüşmek üzere
Son olarak da ülkemizde yakın zamanda gerçekleşen Ankara daki hain saldırı da hayatını kaybeden herkese Allah rahmet eylesin ve ailelerine de sabır versin inşallah . Görüşürüz okurlarım bay bay sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIN GÖLGESİNDE
Teen FictionYalnızlığın gölgesinde kalmış, şair ruhlu bir kızın dünyasını aralamaya hazır mısınız?