Atakan da beni teselli etmek için o gece hep yanımda durdu bu bana güven veriyordu en zor zamanlarında bile arkanı kollayan bir arkadaş böyle arkadaşlıklar kolay bulunmazdı.sabah saat 6 olmuştu gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlamıştı.gözlerimi açtığımda saat 7 olmuştu bizimkiler yan odada kahvaltı yapıyordu hemen kalkıp onların yanına gittim.ben de kahvaltımı yaptım.yemekte kimse konuşmuyordu.sessizlik Emirhan'ın esprisiyle son buldu bir kaç kişi gülmeye başladı.onlara çok kızıyordum bu sefer sessiz kalamadım içimdekileri ona saydırdım.dün gece arkadaşımız ölmüştü ve şunun rahatlığına bak!sofradan kalktım silahımın bakımını yaptıktan sonra dışarı çıktım o arada içimden bir daha kimseye yardım etmemek geçmişti bu olanların hepsi yardımseverliğimiz yüzünden olmuştu.o adama yardım etmeye çalışmıştım ama o bize yalan söylemişti fakat bir şey öğrenmiştim.eğer bu dünyada yaşamak istiyorsan acımasız olmalısın.birkaç zombi öldürdükten sonra yukarı çıkıp bir toplantı yapmamız gerektiğini söyledim.herkes toplanmıştı toplantıya başladık bundan sonra kaçmayacaktık. artık bir düzene geçmemiz gerekiyordu.erkekleri toplayıp dışarı çıktık güvenli bölge oluşturmamız gerekiyordu.100 metrelik bir alanın güvenliğini sağladık evlerde sadece bir çocuk bulabildik bu çok garipti buna insan nereye girmişti acaba bir güvenli bölge mi vardı herkesin ölmesi çok küçük bir ihtimaldi.
hemen televizyonu açtım.hiçbir kanal açılmıyordu.galiba yayın bağlantıları çökmüştü.zaten telefonlar da çekmiyordu.bu arada birkaç araç daha bulduk ama yeterli benzinimiz yoktu.bir araca atlayıp bir benzin istasyonu bulmaya gittik aslında yeterli yiyeceğimiz de yoktu bir süper markete de uğramalıydık Benzin istasyonuna geldik. şanslıyız ki dışarıda içi benzin dolu bir tanker vardı.bu çok işimize yarar ama anahtarı üzerinde değildi bu tip araçlara düz kontak yapılamıyordu bu yüzden anahtara ihtiyacımız var.tüfeğin arkasıyla istasyonun camını kırdım.içeride bir anahtarlık vardı aldım ve hepsini denemeye başladım 3. denememde kapı açıldı tam tankere binerken dükkandan bir ses geldi "hemen silahlarınızı bırakın ve teslim olun"arkamıza döndük bu benzinciydi elinde bir pompalı vardı pompalı tek atışta 8 kurşun atıyordu ve bu bize ciddi kayıplar verebilirdik.ben silahımı yere bıraktım bizimkiler de bıraktı.ama belimde bir tabanca vardı.adam üstümüzü kontrol etmedi.ters bir hareketiyle onu vuracaktım.Adam bizim ellerimizi bağlayıp bir odaya kilitledi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını
Science Fictionsıkıcı bir okul günü hiç bir şeyden haberiniz yokken acımasız bir virüs herkesi zombiye çeviriyor.benzersiz bir zombi hikayesi amansız bir kaçış. bir kurtuluş hikayesi!!!!!!!!