bu çok iyi bir haberdi.hemen adamların arabasına binip üsse doğru yola koyulduk biliyorum adamlara çok hızlı güvenmiştim ama orada bizim hayatımızı kurtarmışlardı.eğer niyetleri kötü olsaydı bizi oracıkta öldürürlerdi.üsse geldiğimizde çok şaşırdık.üs muazzam büyüklükte ve aşırı korumalıydı.Emre "noluyo lan 51. bölgeye mi geldik "dedi.ben "vallaha bilmiyom ama burada çok güvende olacağız"dedim.içeri girdiğimizde az önce gördüklerimizin hiçbir şey olmadığını gördük.etrafta binlerce insan geziyordu.kendimi karınca gibi hissettim.şık giyimli kısa boylu bir adam yanımıza gelip bizi odalarımıza götürdü.oda çok büyük olduğu için hepimiz bir odada kalmaya karar verdik.saat geç olmuştu.yatmaya karar verdik.yarın dinç olmamız gerekiyordu...Sabah gözlerimi araladığımda herkes uyuyordu.Ses çıkartmadan banyoya ilerledim ve yüzümü yıkadım.kafam çok karışıktı.cam kenarına geçip derin derin düşünmeye başladım."samet"sesiyle irkildim.aniden refleks olsa gerek belimden bıçağımı çıkartıp Emre'nin boğazına dayadım.emre"napıyon oğlum benim emre" dedi."pardon kanka korktum birden seni görünce"dedim.Emre"kanka sen bu işe Baya alışmışsın sen bu işe"ne yapayım kardeş sanki her gün okulda zombi mi avlıyorduk"emre"vallahi okul dedin de okulu özledim haa"ben"emre bunları sen mi söylüyorsun "dedim.emre hafif bir sırıttıktan sonra "yalnız biz bu atış talimi mi ne varya ona gidecektik"dedi"hee doğru hatırlattın hadi bizimkileri kaldırak da gidelim"ikimiz herkesi uyandırdıktan sonra beraber eğitim alanına gittik yaklaşık 2 saatlik bir eğitim sonrasında odaya geldik.herkes uyanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını
Science Fictionsıkıcı bir okul günü hiç bir şeyden haberiniz yokken acımasız bir virüs herkesi zombiye çeviriyor.benzersiz bir zombi hikayesi amansız bir kaçış. bir kurtuluş hikayesi!!!!!!!!