arkadaşlar öneri ve görüşleriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz.kurtulmaya çalıştım ama çok sıkı bağlanmıştı ayaklarımı kullanarak efenin yanına süründüm filmlerde kolay gözüküyordu ama o kadar kolay değildi.efeye düğümümü açıp açamayacağını sordum.elleri uzanıyordu ama açamadı ipler kördüğüm olmuştu açmak imkansızdı.efeye belimdeki silahı alıp düğüme ateş etmesini söyledim.bu çok tehlikeliydi ama denemek zorundaydım.efe tetiğe bastığında büyük bir gürülü koptu.hemen kapının yanına gittim.adamın buraya geleceğini biliyordum bu yüzden nişan alıp bekledim kapıdan kilit sesi geldi ve adam içeri girdi.adımını atar atmaz adamın beynini dağıttım.onun cebinden bir bıçak alıp herkesin iplerini kestim.odadaki anahtarı aldık ve tankere bindik.özgür tankeri kullanmakta baya zorlanmıştı ama sağ salim eve ulaştık ya o bize yeterdi tam kapıyı açıyordum birden durdum.sıla"Samet ne oldu niye durdun bir şey mi oldu" dedi.arkamı dönüp"hem de çok kötü bir şey oldu"dedim.herkes hep bir ağızdan "ne olduu" dedi."silahları orada bıraktık" herkes şok oldu.
şu anda bir zombi baskını olsa hepimiz ölürdük.böyle bir hatayı nasıl yapmıştık!hemen arabanın benzinini fulleyip yola çıktık.daha 3 dakika olmuştu ki yolun karşısında yaklaşık 250-300 kişilik bir zombi sürüsü vardı.onları yenmemiz imkansızdı hemen geri dönmeye başladık.gördüklerimize inanamadık bu yolda da yaklaşık 350-400 kişilik bir grup bize doğru geliyordu.bu nasıl bir şanstı!!! kapana kısılmıştık. arkadaşlar bir dahaki bölümde efsane şeyler olucak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zombi Salgını
Science Fictionsıkıcı bir okul günü hiç bir şeyden haberiniz yokken acımasız bir virüs herkesi zombiye çeviriyor.benzersiz bir zombi hikayesi amansız bir kaçış. bir kurtuluş hikayesi!!!!!!!!