YENİ GRUP

231 19 15
                                    

Bugün Ankara'da yaşanmış tatsız olaydan ötürü terörü şiddetle kınıyor ve şehitlere  Allah'tan  rahmet  diliyorum                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              iki tarafımızdan da zombi geliyordu.özgüre hemen gaza basmasını söyledim.son hızla zombi sürüsüne daldık.sürünün tam ortasında tekerler durdu.içeriye zombiler girmeye başladı tam her şey bitti derken etraftan yoğun bir ateş açıldı .zombiler teker teker yere düşüyordu Atakan"noluyo lan bu zombilere"dedi.gerçekten de ne oluyordu!!!!etraftaki son zombi de yere düşünce hepimi dışarı çıktık.bunu yapan kimdi herkese tetikte beklemesini söyledim. karşımıza on kişilik bir grup çıktı bir tane daha...etrafımızda 35 kişilik bir topluluk duruyordu ellerinde ağır silahlar vardı.en önden lider tipli biri "kimsiniz siz"dedi.hiç bir şey diyemiyordum.kaşımızda büyük ve güçlü tipler varı bizse 12 yaşında çocuklardık.kendimi birden çok ezik hissettim.aynı adam sorusunu tekrar etti "kimsiniz siz"dedi tam adımın Samet olduğunu  söyleyecekken adamın arkasında bir zombi olduğunu fark ettim ve siper aldım.herkes silahlarını bana doğrultmuştu.tetiğe bastım ve zombiyi tam kafasından vurdum.adam zombiyi vurduğumu görünce beni yanına çağırdı.acayip korkuyordum.ilerledim.adam bana adını sordu.bana bundan sonra güvende olduğumuzu bir üsten geldiğini söyledi orada daha yüzlerce insan olduğunu söyledi. gerçekten çok sevinmiştim.bundan sonra yeni bir düzene geçecektik.

arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın

Zombi SalgınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin