Destin

137 18 18
                                    


Întrebări de la TaylorBb13

1) Ce te-a influentat sa scrii aceasta carte?

Sincer, ideea mi-a venit intr-o zi la munca, ascultam la radio muzica cand sa anunta un concert a lui Carla's Dream in Galati. Am inceput sa sar in sus de bucurie pentru ca e trupa mea preferata plus ca pe Andrei Tarus il ador. Din pacate nu am putut sa ma duc la concert pentru ca munceam si asa mi-am canalizat ideile in aceasta carte. M-am pus in locul Deliei sincer, de asta si cadoul de ziua ei cu biletele si concertul. Oricum la inceput ma gandeam la o poveste scurta. Maxim 15 capitole dar au fost persoane care m-au influentat pozitiv si am continuat si vreau sa le multumesc.

2) Are legătură cu realitatea? Un caz real?

Da am spus mai sus, din pacate eu nu am ajuns la concert dar Delia da. E personalitatea mea bagata in carte si ceea ce mi-as fi dorit eu sa se intample.

3) Te-ai gândit la început ca o sa ajungă o carte foarte citita ,sicer ?

Nu, deloc. Credeam ca nu o sa fie apreciata, am inceput de la o idee banala si am ajuns la un sfarsit romantic. Ma incanta fiecare comentariu primit si fiecare vot. E munca mea si ma bucur atunci cand primesc incurajari. Sunt multe carti cu vedete in special 1D dar eu am vrut sa fie ceva deosebit.

4) Ce carti preferi sa citesti cel mai mult?

Cel mai mult citesc carti de dragoste pentru ca pe asta ma axez si eu. Dar am citit carti din toate categoriile, chiar si de groaza si pot sa spun ca sunt fantastice. Pe wattpad nu am citit decat carti de dragoste si poate o sa ma apuc si de alceva dar poate acum cu interviurile imi lasa cineva un comentariu cu un alt gen de carte.

5) Ai vreunele preferate?

Da cine nu are carti preferate, am o gramada. " Matase frantuzeasca" de Sandra Brown de fapt toate cartile ei le iubesc, "Pasarea spin" dar nu imi amintesc de cine e scrisa dar e geniala etc. Iar de pe wattpad cele pe care le iubesc sunt ale lui Paper_smile si am mai multe dar nu le enumar ca va plictisesc.

6) Iti plac finalurile triste sau fericite?

Finalurile fericite... Cele triste incerc sa le evit pentru ca sunt sensibila si plang din orice. Aici am citit o singura carte cu final trist care a fost foarte frumoasa da mai aveam un pic si incepeam sa plang asa ca daca aveti inima tare va recomand "Cadere libera" de DevonaHawkins

Întrebări de la Andreea6262

7) Andrei de ce ai renuntat asa rapid sa mai lupti pentru Delia dupa prima data cand nu a vrut sa te asculte si nu ai continuat sa încerci?

Andrei: De prost ce sunt normal. In seara premierei filmului nu stiam de ce a plecat asa brusc, cand am aflat am incercat sa ii explic cum sta treaba dar a plecat cu "domnul costum".

Delia: Vezi ca e cel mai bun prieten al meu asa ca ai grija.

Andrei: Lasa-ma sa le zic oamenilor. A doua zi cand m-am dus la ea o gasisem cu ala si m-am infuriat plus ca ea m-a dat afara.

8) De ce nu ai putut sa lasi orgoliul si sa il asculti pe Andrei tinand cont ca stiai ca o sa suferi?

Delia:  Eram orbita de gelozie cred. In principiu nu stiu de ce nu l-am ascultat. E o vedeta si eu o necunoscuta, nu il meritam si credeam ca totul a fost o gluma cand l-am vazut sarutandu-se cu Larisa.

Întrebări de la Adyna_Mihaella

9) Delia, care e activitatea ta preferata?

Delia: Nu am o activitate preferata, imi place sa fac de toate si mai nou sa cant cu viitorul meu sot...sub dus.

Andrei: Nu mai da din casa iubito.


10) Andrei, care e marca ta preferata de masina?

Andrei: Nu ma intereseaza ce masina conduc atata timp cat e neagra si arata cat de cat bine.

Delia: Adica masina mea nu iti place sau ce?

Andrei: Pai iubito...

Delia: Lasa ca vezi tu acasa...

Întrebări de la AdelaGureanu

11) Andrei, cum de nu ai încercat sa o opresti pe Larisa din a te săruta? Nu te-ai gândit si la Delia?

Andrei: Larisa a fost un fel de sora pentru mine, am fost nedespartiti pe perioada copilariei pana cand ea s-a maritat si a plecat din tara. Nu ne vazusem de ceva ani si am fost surprins sa o vad in seara aia acolo incat nu o oprisem. Nici nu stiam ca ma vazuse.

Delia: Eram nervoasa pentru ca tocmai ma batusem cu una din fostele lui incat nu mai gandeam corect.

12) Delia de ce esti mereu asa de incapatanata? De ce nu ai stat de la început să-ti explice Andrei situatia?

Delia: Eu nu sunt incapatanata doar putin geloasa si orgolioasa si pur si simplu nu mi-a venit sa cred. Trebuia da ma fi dus sa ii dau cap in cap pe amandoi si poate pe urma as fi aflat si adevarul...dar asa a fost impacarea mai palpitanta.

13) Delia, iti doresti sa ai multi copii? Si daca da cum ai vrea sa ii cheme?

Delia: Da imi doresc multi copii, minim 3...

Andrei: Cred ca glumesti.

Delia: Nu glumesc, mi-ar place daca ar fi fata Larisa, Alina sau Sara iar daca va fi baiat Marcel, Razvan sau Dani.

Andrei: Si daca eu vreau alte nume?

Delia: Ai face bine sa te gandesti mai repede pentru ca vei fi tatic in curand...

"\\"

Vreau sa va multumesc pentru intrebari, chiar m-am distrat raspunzand m-ai ales din perspectiva lor.

Sper ca si voua va placut plus ca tocmai ati aflat ca Delia e gravida.

Sa bem dragilor, va multumesc inca o data pentru tot si va pup cu drag.

Interviu cu autori si personajeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum