1. Christian de ce crezi că ești cel mai frumos băiat din școală?
Catalina , nu vreau sa ma laud sau ceva dar ce fata nu ar fi atrasa de vedeta liceului ? Mai pe scurt ....de ce cred ca sunt cel mai frumos baiat din liceu , e foarte simplu : fetele ma iubesc si roiesc in jurul meu . Spune tu , nu ai dori un baiat sarmant ca mine ?! Ce pot sa spun am un ego foarte urias.
* Îmi ești simpatic dar mi-am gasit jumătatea
2. De ce nu i-ai spus lui Kim ca o iubești atunci când ți-a mărturisit sentimentele ei pentru tine?
O intrebare chiar dificila din punctul meu de vedere . Sa fiu serios , in momentul in care Kim mi-a marturisit sentimentele ei fata de mine eram bulversat , confuz . Adevarul este ca tineam enorm la Kim si totusi nu ma gandisem pana atunci la dragoste pana in momentul in care ea a facut pasul . Desi in inima mea stiam ce simt atunci simteam o invalmaseala de stari si nu am avut curajul necesar .
3. Cum te-ai simțit când ți-a spus prima oară că te iubește?
Cam personal , nu crezi ? Uau ....da , imi amintesc exact momentul in care blonda mi-a spus "te iubesc" . Daa iti vine sa crezi , pentru mine a fost un moment din acela in care cineva iti toarna o galeata cu apa rece . Adica ....SOC.... Cand m-am trezit pe patul de spital nicio clipa nu m-am gandit ca voi primi o veste mai socanta pentru mine : Kim ma iubea . Poate ca nici nu aflam ca ea nutrea asemenea sentimente pentru mine daca nu faceam prostia aia .
Insa , acuma cand imi aduc aminte ....a fost o prostie geniala .
Asa am aflat , cuvintele "te iubesc" au capatat un nou sens in viata mea
* A fost un moment foarte drăguț
4. De ce ai reacționat așa urat ca se sărutase cu Lucas? De ce nu ai ascultat si versiunea ei?
Pan-atunci nu am mai tinut atat de mult la o fata . Kim reprezenta tot ceea ce insemna fericire pentru mine . Da , momentul acela mi-a zguduit ratiunea si nu am mai luat in seama posibilitatea ca gelozia mea e oarba . Nu vroiam sa concep faptul ca tocmai Kim sa ma tradeze , cea pe care o iubeam si aveam incredere . Stiu ca am fost un fraier ca nu am ascultat-o , am ranit-o atunci dar defapt atunci consideram ca eu eram cel ranit nu ea . Nu ai intelege ca este in inima unui baiat ca mine ....chiar deloc . Nu mai suportam ca persoanele pe care le iubeam sa le pierd si sa accept din nou tradarea .
Stiu ca daca imi ascultam inima in acel moment l-as fi luat la bataie pe tampitul ala si eu si Kim nu ne-am fi certat . Insa , eu nu am facut acest lucru . Am fost orgolios si scena dintre cei doi m-a ranit .
5. Nu ți-a fost greu să te abții de la a petrece o noapte cu ea?
Nu ai idee cat m-am abtinut . Sunt baiat si mai ales unul care avea la dispozitie orice fata pe care o vroia, iti dai seama ce a insemnat pentru mine . Insa , o iubeam pe Kim enorm si pentru fericirea ei as fi facut orice e posibil ...chiar si sa ma abtin de la nevoile mele . Normal ca ea ma ispitea de multe ori si mai avea putin si clacam dar dragostea pentru ea ma indemna sa mai astept pana e pregatita .
* Asta e cel mai frumos gest pe care il poate face un băiat.
6. De ce crezi ca tatăl tău se comporta așa cu tine?
De la moartea mamei , tatal meu s-a schimbat foarte mult . Nu era cel mai bland tata dar pe cand traia mama simteam ca tata ma iubeste . Am considerat mereu ca ma invinuieste , si uneori m-am simtit responsabil pentru singuratatea tatalui meu .
CITEȘTI
Interviu cu autori si personaje
RandomCei care doresc sa le iau un interviu va rog sa lasati un mesaj in primul capitol. Mulțumesc!!