Katherine Pirce- Katherine

187 25 2
                                    


* Acesta este primul interviu pe care il iau unui personaj.

1)Atat de rau ai fost ranita? La inceputul carti ai spus ca ai fost o copila inocenta,oameni te-au transformat in ceea ce esti acum, o supravietuitoare?

Da, moartea parintilor mei a fost un soc pentru mine. Dându-mi toata viata peste cap. Transformandu-mă într-o persoana mult mai dura,mai rece... Oameni sau mai bine spus monstrii m-au transformat in ceea ce sunt acum. Stii cum se spune, pentru a te lupta cu monstrii trebuie sa fii tu însuși unul!

2) Prima ta iubire s-a dovedit a fi un esec, l-ai iubit pe Klaus sau ti-ai dat seama ca au fost altfel de sentimente?

Hmmm, acum daca ma gândesc mai bine nu o prea pot numi iubire. Pot spune doar ca a fost la momentul potrivit, la locul potrivit... Si da mi-am dat seama ca m-am inselat atunci când i-am vazut adevarata fata.

3) Care a fost prima ta impresie despre Damon?

Prima mea impresie fata de Damon nu a fost deloc una buna. Chiar daca imi plăcea cum arata ca si fizic, comportamentul sau fata de mine m-a facut sa cred ca e un nemernic.

* Eu m-am îndrăgostit la prima vedere de el :))

4) Cand ai plecat dupa Klaus pentru a lamuri anumite lucruri, chiar aveai in plan sa il omori? De ce?

Nu, nu aveam de gând sa il omor. Imi doream doar sa vorbim si sa clarificam lucrurile însă totul a luat-o razna o data ce am început sa discutam.

* nici eu nu ma asteptam sa il omori.

5) Ai fost batuta de atatea ori, ce te-a facut sa te ridici din nou?

Gândurile, ura, disperarea. Stiam ca daca nu ma voi ridica acela urma sa fie sfarsitul meu.

6) Presupun ca Damon este sotul ideal, ce ai simtit cand te-a cerut de sotie si apoi ai mai aflat ca esti si insarcinata?

Acele sentimente sunt de nedescris, chiar si acum trec fiori de emotie prin mine doar gandindu-mă la acele amintiri minunate. Damon este totul pentru mine, stiu ca orice s-ar intampla el va fi mereu acolo pentru mine. Este mai mult decât ideal.

7) Sora ta geamana a aparut din senin la fel ca fratele tau. La inceput ai fost neincrezatoare dar apoi ai acceptat-o ca intr-un final sa te tradeze. Te bucuri ca ai omorato?

Asa cum ai spus si tu am fost neîncrezătoare, mereu sunt asa. I-am acceptat pentru ca nu aveam nimic de pierdut, însă dupa tradarea de care am avut parte nu imi pare rau ca am ucis-o.

* pentru mine a fost un soc sa descopăr ca ai o sora geamana.

8) Damon a venit dupa tine si ceea ce a gasit l-a cam lasat fara cuvinte. Ce crezi, se astepta sa te gaseasca pe tine torturandu-le pe cele doua?

El stia ca sunt puternică, însă nu se astepta se fiu într-atât. A rămas surprins, se astepta ca totul sa fie diferit, se astepta sa fiu in pericol.

9) Imediat dupa ce ai nascut ai fost inchisa, si tu si Damon. Cum ai rezistat atat fara Hope?

Am rezistat fara micuta mea doar canalizându-mi gandurile si energia pe planificarea evadării si prinderea celor vinovati.

10) Chiar nu iti este frica de nimic?

Frica? Imi este tot timpul însă o infrunt de fiecare data. Asta e cheia succesului.

11) Cum ti-a venit ideea cu inscenarea mortii? Nu iti era frica ca poate nu ai sa te mai trezesti?

Ideea mi-a venit pe moment. De fiecare data cand inchid ochii exista riscul sa nu ma mai trezesc. Însă asta nu ma impiedica cu nimic.

12) Copilul tau a fost omorat cu sange rece. Acelasi tratament vrei sa il aplici si tu celor care au facut asta?

Ohh, nu lor le voi aplica un tratament mult mai rau. Vor suferi, va fi o durere atat de mare încât mă vor implora sa le iau viata. Dar nu o voi face. Vor suferi TOTII!

13) Cum autoarea este abia la inceputul volumului doi vreau sa te intreb daca o sa fie la fel de lunga si la fel de palpitanta?

Totul va fi la fel ca si pana acum, însă lucrurile se vor complica mai mult.

* mor sa citesc continuarea, stau cu sufletul la gura.

14) Ai vreun mesaj pentru cei care iti citesc viata?

Va multumesc pentru ca răpiți din timpul vostru pentru a-mi citii viata. Înseamnă mult pentru mine

15) Si acum daca tot am ajuns la final, ai vreun mesaj pe care vrei sa il adresezi autoarei?

Hmm, autoarea si-ar putea da putin mai mult silinta. Trăirile au fost relatate destul de bine.

Mesaj: Fă si tu capitolele alea mai lungi :))

* Draga autoare aici sunt de acord cu Kate, scrii minunat dar vreau mai mult:)

Iti multumesc pentru interviul acordat sunt fana ta numărul 1. Va ador pe amândouă. Si sper ca pana la final sa ai parte si de bucurii si de multa dragoste.

Interviu cu autori si personajeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum