1) Ce parere ai despre cititori fantoma?
Nu îi înţeleg şi nu-mi plac. Dacă chiar le place o carte ar trebui să sprijine scriitorul şi ar trebui să-şi spună părerea, deoarece părerile pentru noi sunt mai importante decât voturile.
2) Ai primit vreodata mesaje rautacioase? Daca nu, cum ai reactiona?
Am primit mesaje răutăcioase şi pentru a-i înţelege părerea respectivei persoane, am cerut să-mi argumenteze afirmaţia făcută şi de atunci nu mi-a răspuns niciodată.
* unia fac asta din invidie.
3) Te inspiri din viata reala?
Mereu mă inspir din viaţa reală. De exemplu Hayden Blake seamănă foarte mult cu verişorul meu mai mare.
* dragut verisorul asta al tau :)
4) De unde ti-a venit ideea de a scrie o asemenea carte?
Ideea pentru carte mi-a venit în timpul unei ore de română, când doamna profesoară ne vorbea despre romanul "Maitreyi"
5) De ce i-ai construit Mehndei un trecut asa de sumbru?
Trecutul lui Mehndi este bazat pe melodia Oceanei "Cry". De obicei ascult multă muzică când scriu, iar această melodie stă la baza întregii poveşti.
6) De ce Red si Black?
Red – deoarece este o culoare cu multe semnificaţii, printre care se află iubirea, pasiunea, viclenia şi răutatea. Poate că nu este multă viclenie în carte, dar Morgan, din RED I şi Ravenna au o răutate scoasă în evidenţă de o întâmplare din trecutul lor. Black – când am dat această poreclă pentru prima dată m-am gândit la viaţa mea. M-am inspirat din viaţa mea.
* Black e inspirat din viata ta??? Sunt socata :(
7) De ce ii este frica in realitate ei?
Ravennei îi este frică de sentimentele ei, de ceea ce se aacunde în interiorul ei. Pentru Ravenna sufletul ei este o enigmă.
8) Intotdeauna cand sunt singuri se sicaneaza si isi adreseaza vorbe cu diferite intelesuri, asta ai vrut de la inceput?
Am vrut de la început să creez un cuplu care să nu se bazeze pe dulcegării şi pe chestii siropoase, chiar dacă uneori ele sunt inevitabile. Sunt două persoane bipolare şi pentru ei totul are mai multe înţelesuri.
* dar sunt atat de draguti impreuna :)
9)Minciuna a devenit un fel de adevar pentru ea, de ce poarta mereu conversati cu vechea Ravenna si de ce a preferat sa isi schimbe numele?
Poartă conversaţii cu vechea Ravenna pentru a nu se depărta total de ceea ce a fost ea odată, chiar dacă sub numele de Mehndi a avut oportunitatea să înceapă o nouă viaţă. Şi-a schimbat numele pentru a-şi uita trecutul, dar prin numele "Mehndi", care înseamnă henna, ea şi-a însemnat viaţa.
10) Ce rol are Karas in toata povestea? Doar de a o enerva si de a scotoci in trecutul ei?
Karas are rolul de a scoate la iveală sentimentele dintre cei doi. Prin toate încercările ei, Karas a reuşit doar să le aprindă mai tare flacăra dintre ei.
* eu o urasc pe rasfatata.
11) Sora lui Hayden a murit iar Mehnda a supravietuit, totusi a preferat sa se joace un pic cu el prefacandu-se ca si-a pierdut memoria, ce a vrut sa afle?
Mehndi a vrut să afle dacă merită să stea lângă el. Aceasta i-a analizat mimica, iar când Hayden a decis să plece pentru ea, Mehndi a descoperit ceea ce voia, a aflat că merită sacrificiul.
12) De ce ai preferat sa ii desparti o perioada, ea l-a prins cu alta si apoi a plecat.
Decizia de a-i despărţi a fost una de moment. Am vrut să-l las pe Hayden să afle ce simte pentru Mehndi.
13) De ce nu accepta Mehnda dragostea care i se ofera?
Mehndi nu acceptă dragoste care i se oferă, deoarece ea încă nu vrea să recunoască ceea ce simte. Spune te iubesc, are încredere în el, dar într-o anumită măsură nu crede într-un sfârşit frumos, mereu crezând că ceva rău urmează să se întâmple.
* e precauta si o inteleg.
14) De ce ai preferat cursele de masini cand puteai sa ii faci mafioti sau alceva?
Am preferat cursele cu maşini în defavoarea mafioţilor şi a altor chestii, deoarece mulţi oameni scriu despre mafioţi, răpiri, dragostea apărută între ostatică şi răpitor şi chiar dacă sunt şi secvenţe cu unele curse, unii nu se gândesc la cursa de maşini ca la o simplă cursă. Şi cred că un pic de vină o are şi faptul că sunt o fană a formulei unu.
* am scris si eu o cursa de masini si recunosc ca a fost palpitant...adrenalina pura.
15) Le vei mai schimba din personalitate sau vor ramane asa cum sunt acum?
Nu ştiu. În următoarele trei capitole va fi linişte, dar nu şi pe final. Cartea este terminată în ciorne şi nu pot să divulg finalul. Se vor maturiza pe parcurs, dar nu prea mult.
* adica tu sti finalul, valeu pai sa pui macar la 2 zile ca mor asteptand.
16) Cateva cuvinte pentru cei care iti citesc cartea?
Dragii mei cititori, Sunteţi raza de soare care îmi luminează ziua. Vă mulţumesc că sunteţi alături de mine şi vă iubesc pentru sprijinul acordat. Ştiu că nu sunt o scriitoare excelentă şi nici nu cred că pot să mă numesc o scriitoare. Sunt doar o fată simplă care vrea să-şi dezvolte ideile care nu o lasă să doarmă noaptea. Vreau doar să-mi corectez greşelile şi să evoluez în ceea ce însemnă crearea unei cărți bune. Vă mulţumesc încă o dată pentru tot. Pupici :*
Mulţumesc pentru acest interviu Cătălina şi să sti că eu sunt una din fanele tale.
"\\"
Buna dimineata dragi mei, azi sunt mai matinala ca oricând.
Cartile tale sunt minunate draga mea, si tu esti o draguta. Ma bucur ca ti-am luat un interviu si cine stie poate ne mai citim la unul. Ma bucur sa stiu ca iti place ce scriu. La fel ca si tine imi exteriorez sentimentele prin carti.
Va pup dragi mei:*
CITEȘTI
Interviu cu autori si personaje
AcakCei care doresc sa le iau un interviu va rog sa lasati un mesaj in primul capitol. Mulțumesc!!