Sonunda tenefüs ders sıkıcıydı be biz Ardayla dışarı çıktık ben hadi anlat dedim oda şimdi bu Ediz varya okuldaki en zengin sayılan kişi o yüzden kendisini okulda çete kurdu .Ve lideri oldu herkes ondan korkar ama bir kişi hariç bende hemen atladım tabi kim bu kişi oda Edizin büyük düşmanı Alp dedi bende vay be iyiymiş heycanlamdım şimdi dedim.Arda bak Arse şimdiden diyorum onlardan uzak dur başına bela alma bende umarım almam dedim bende bana şu Alp'i göstersene çok merak ediyorum dedim.Oda hafiften uzakta bir bankta grubun olduğu yeri işaretledi bende kafamı hemen o tarafa çevirdim ve Alp denilen çocukla göz göze geldim.Tırsmadım değil çok derin bakıyor aynı Ediz gibi neden şimdi o aklıma geldiki (iç ses) etkilendin işte Edizden dedi tabi bende be benmi diye karşılık verdim.(iç ses ise)he he öyle diyip gitti bende iç sesimi söverek etrafa göz gezdirdim sanki izleniyormuş gibi hissettim başımı kaldırıp etrafa göz attım ve tahminim doğru çıktı Alp beni izliyordu.Arda da fark etmiş olucak ki bu seni izliyor dedi bende omuz silktim ve bilmiyorum dedim sonra konu değiştirmek adına Arda bana hangi sanatçıları sevdiğimi söyledi bende Şebnem Ferah dedim.Oda hemen aynen benimde dedi sesin nasıl diye sordu bilmiyorum öyle çok kişi önünde söylemedim dedim bana dönerek bir Şebnem şarkısı söylesene dedi desini merak ettim. Bende başladım Sil Baştanı söylemeye bitirdiğimde Arda ve etrafta olan bir kaç kişi beni alkışlamaya başladı Arda bana dönerek sesine aşık oldum dedi çok iyisin seni okulun grubuna alalım dedi bende hemen belki dedim. Sonrasında Arda bana yakında Şebnem Ferah konseri olucağını ve gelip gelmek istemediğimi sordu bende Arda'nın boynuna atlayıp tabiki diye bağırdım.Bahçedeki herkes bize bakıyordu Ediz ve Alpte dahil ama onlar biraz daha sinirli gibi bakıyorlardı Arda gülümseyerek beni yere indirip bu kadar sevineceğini bilmiyordum dedi bende ona gülümseyip ne zaman diye sordum oda Cumartesi günü dedi bende tm o zaman Cumartesi konsere gidiyoruz dedim.Oda evet Knk diyip yanağımdan makas aldı bende onun eline vurarak ya Arda ne yapıyorsun oda böyle sevimli olma dedi ben sadece ona gülümsedim o sırada zil çaldı ve Ardayla birlikte sınıfa gittik.Ders başladı bende kafamı sıraya koydum o sırada Edizle göz göze geldim bana niye böyle bakıyorki gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.Kolumdan birinin dürtmesiyle uyandım kafamı kaldırıp kim olduğuna baktım Ardaymış bana gülümseyerek uyuyan güzel uyan artık okul bitti ne ara ya hiç fark etmemişim hoca daha sınıftan yeni çıkıyordu.Bende esnedim ve gözümle etrafı taradım Ediz bana bakarak gülümser gibiydi ben şok oldum tabi ve kalbim hızlı atmaya başladı bu duygu ne be (iç ses) çocuktan etkileniyorsun işte uğraşma boşuna (bende hemen ne alakaya dedim).(iç ses)tabi canım öyledir öyle küçük hanım (salak sen benim iç sesimsin zaten yani sende küçük hanım oluyorsun bu gözle) (iç ses) he ya doğru demi diyip gitti.Salak iç ses ya sonunda Edizden gözlerimi çekip Arda'ya dönerek çıkalım dedim oda hadi gidelim prenses dedi prenses demesi hoşuma gitmişti beraber okuldan çıkarken Alp'i fark ettim bana bakarak göz kırptı.Teallahım ya salak bu herhalde tabi bende ona göz devirdim Arda'nın koluna girip yürümeye başladık.Tabi beni Ediz ve Arda'nın izlediğini bilmiyordum Arda arabasıyla beni eve bıraktı bende o ara numaralarımızı almadığı fark edip birbirimizin numaralarını verdik aslında benimde motorum çok güzel bişey ama tamirdeydi bugün gelicek Arda gittikten sonra bende eve girdim biraz odamda takıldım yemek hazır olunca yemek yedim ve anneme mutfağı toplamasına yardım ettim.Sonrada yukarı çıkıp uykunun kollarına kendimi teslim ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayan Hayat
Подростковая литератураBabamın lanet işi yüzünden yeni bir şehre taşındık her zamanki gibi bir yere alışıyorum derken başka bir yer yoruldum ben umarım bu sefer aynı şey olmaz ama yinede aileme kızamıyorum sonuçta buda onların işi yeni okul yeni hayat bakalım beni neler b...