Yemek

156 11 0
                                    

Bugün günlerden cuma yani erkekler bize yemek yapıcak çok merak ediyorum acaba nasıl olucak şimdi onların başında durucaz ki dışardan sipariş vermesinler tabi beceremezlerse biz aç kalmıyalım diye kızlarla yaparız herhalde ben hemen yataktan kalktım ve günlük işlerimi halledip okula gitmeye başladım bugün motorumla gidiyorum okula gelince sınıfa geçtim.Bizimkilere günaydın diyerek yerime oturdum dersin başlamasına 5 dk kala Ediz ve Alp sınıfa girdi onlarda yerine oturdu ders başladı dersi dinliyorken önüme bir kağıt atıldı açıp baktım Edizdendi ve içinde saat kaçta yemek işini yapıcaz yazıyordu bende ona saat 6 uygunmu diye yazıp verdim o bana kağıtla cevap vermek yerine kulağıma eğilip tm olur dedi ben tabi o bana bu kadar yakın olduğu için ölebilirdim kalp atışım hızlandı ayyyy bunaldım. EDİZDEN}}}}}}}}}}}}&&&&&&&&&& Bugün evimde yemek yapıcaz şu basket maçını kızlar kazandı diye nasıl kazandılar hala aklım almıyor ama Arse baya iyi oynuyor zaten basketçiymiş normal ben yataktan kalktım ve hazırlanıp okula gittim dersin başlamasına 5 dk kala okuldaydım.Sınıfa çıktım Arsede gelmişti yanına oturdum ve ders başladı dersin ortalarında kağıda saat kaçta yemek işini yapıcaz diye yazıp Arsenin önüne fırlattım alıp okudu ve içine saat 6 uygun mu diye yazdı bende onun kulağına eğilip tm olur dedim ama ona yaklaşınca kalp atışım hızlandı bu ne yaaa diye kendime sordum kafama takmamaya çalıştım ARSEDEN}}}}}}}}}}}~~~~~~~~~ Sonunda ders bitti zil çalınca Meleğin yanına gittim ve bahçeye çıkalım mı dedim oda tm dedi ve dışarı çıktık bahçede otururken Melek bana kuzeni Nazlının burada okumaya başlıcağına söyledi zaten biraz sonra gelicekmiş bir 10 dk sonra Meleğin kuzeni geldi biz onla tanıştık çok tatlı bir kızdı onuda bizim gruba aldık biz onun sınıfını öğrenmek için müdürün odasına gidip sorduk oda bizim sınıftaymış biz sınıfa girerken birisi bana çarptı tam düşüyorum derken birisi beni tuttu kim olduğuna bakınca hiç tanımadığım bir çocuk olduğunu gördüm ama var ya çok tatlıydı ve ben hemen ondan ayrıldım ve teşekkür ederim bu arada ben Arse dedim oda bende Berkcan dedi okula yeni gelmiş bizim sınıftaymış biz böyle konuşurken sevgilisi falan olduğunu öğrendim hatta fotoğrafını gösterdi çok tatlı bir kızdı.Biz konuşurken Ediz ve Alpin bize baktığını gördüm bildiğiniz Berkcanı gözleriyle öldürdüler ben omuz silkip yerime oturdum ders boyunca kafamı sıraya koydum kafam Edize dönüktü benim yavaş yavaş gözlerim kapandı uyuyakalmışım gözlerimi açtığımda Edizinde kafasını sıraya koyduğunu fark ettim tabi bu yüzden nerdeyse burun burunayız benim yine kalbim at koşturur gibi atmaya başladı bende hemen kafamı kaldırdım zaten ben kafamı kaldırıncada okulun bitiş zili çaldı tüm dersler boyunca uyumuşum vay be ben çantamı aldım Melekle ve Nazlıyla okuldan çıktık evlere dağıldık ve hazırlandık ben kot pantolon ve üstüne salaş bir t-shirt geçirdim zaten Ediz sınıfın kızlarına evin adresini vermişti herkes orda olucaktı benim işim saat 5 gibi bitti bizim kızları aradım onlarda hazırdı ben motora atlayıp Edizin evine sürdüm eve varınca aa pardon evmi demiştim bildiğiniz saray kızları bekledim onlarda gelince zili çaldık kapıyı Arda açmıştı biz içeri girdik erkeklerin hepsi burdaydı.Fakat kızların bazıları daha gelmemişti onlarda gelince erkekleri mutfağa soktuk zaten Edizlerin mutfağı geniş olduğu için hepimiz içeri sığmıştık yemeği biz seçtiğimiz için erkeklerden fırında tavuk istedik onlarda hemen ya başka bişey isteyin falan demeye başladılar bende olmaz dedim onlar yapmaya başladılar ben beceremez falan dedim ama fena görünmüyordu yemekle işleri bitince yemeklerin tadına baktık çok kötü değildi ama iyide olmamıştı herkes yedikten sonrada evlere dağıldık.

Yeni Başlayan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin