Öpücük

121 10 0
                                    

Medyadakileri Ediz ve Arse olarak hayal edin ARSEDEN}}}}}}}}}}}}}~~~~~~~~~~~ Ben şaşkınlıkla arkamı döndüm Ediz az önce sevgilim mi demişti bana Ardıç oo demek prensesin sevgilisi var dedi bende sanane bundan dedim Ediz gelip beni kolumdan kendisine çekerek hadi sevgilim biz gidelim birazdan ders başlıcak dedi bende tm dedim biz beraber yürürken etrafımızdakiler ya bunlar sevgilimiymiş ne ara oldu benzeri şeyler söylediler Ediz hiçbirini takmadan yürümeye devam etti EDİZDEN}}}}}}}}}}}}~~~~~~~~~~~~ Ben sinirimden öyle demiştim ya bu çocuk kim oluyorda Arseyle böyle konuşuyor biz Arseyle birlikte yürürken etraftakiler bişeyler geveledi ben sinirli olduğum için hiç takmadım Arseyi bir sınıfa soktum ve bağırarak o çocuk kimdi dedim oda seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum yardımın içinde saol dedi sonrada arkasını dönerek tam gidecekken kolunu tuttum onu duvarla kendim arasına aldım beni ilgilendirmediğini nerden biliyorsun dedim oda bana ilgilendiriyor mu ki dedi ama bunu söylerken yanakları kırmızı olmuştu çok tatlı görünüyordu içimden ısırmak geldi ben de ilgilendirir sonuçta rol icabı olsada senin sevgilinim dedim ama içimden keşke gerçek sevgilin olsam diye geçirdim Arseden hoşlandığımı fark ettim böyle onu görünce sarılma hissi elini tutma hissi oluşuyor acaba o ne hissediyordur onunda benden hoşlanmasını sağlıcam ben bunları düşünürken Arse hemen aradan çıkmış bana dönerek sonuçta gerçek sevgilim değilsin bu yüzden ilgilendirmez dedi sonrada kapıyı açarak çıktı. Aslında haklı sonuçta gerçek sevgilisi değilim bende o çıktıktan kısa bir süre sonra çıktım sınıfa girdim Arsede ordaydı hoca geldi ders başladı dersin ortalarında sınıfa müdür ve yanında şu şerefsiz Ardıç girdi müdür hocaya dersinizi böldüğüm için özür diliyorum size yeni öğrenci getirdim diyerek sınıftan çıktı hocada Ardıça dönerek kendini tanıt ve boş bir yere otur dedi oda ben Ardıç Gedik dedi ve boş biryere oturdu kızlarda ona bakarak iç çekiyordu pehh ben daha yakışıklıyım be ders devam etti ve sonunda ders bitti diğer dersler böyle geçti falan son 2 ders kaldı dersimiz bu ders resim diğeri ise müzik şarkı söylemeyi hep sevmişimdir herkes resim dersi içi resim odasına girdi aslında resmimde iyi burda da normalde kimle oturuyorsak öyle oturuyoruz yani Arsenin yanına oturdum hoca geldi ve herkesin yanında oturduğu kişiyi çizmesini istedi yani Arse beni bende Arseyi çizicem ben Arseyi çizmeye başladım çok güzel oldu zaten kendisi güzel herkes bitirdikten sonra hoca kontrol etti.Sonrada Arseyle beni çağırdı ve bizim çizimlerimizi çok beğendiğini söyledi ve bakmamız için bize verdi ben bakınca çok şaşırdım çünkü çok iyi olmuştu Arsede baktıktan sonra bana döndü ve çok iyi çizmişsin dedi bende ona sende öyle dedim bu derste bitti zil çalınca bahçeye çıktım bizimkilerle konuştum falan zil çaldı bende müzik odasına gittim hocada geldi benim ve Arsenin birlikte şarkı söylemesini istedi bizde Arseyle konuştuk ve little mix grubunun little me şarkısını söylemeye karar verdik biz söyledik bitirdiğimizde ise herkes alkışlamaya başladı.Bu derste bitti ben eşyalarımı toplayıp bahçeye çıktım bahçedeyken Ardıçın Arsenin kolunu tutarak sürüklediğini gördüm şerefsiz o kadar sevgilisiyim diyorum ben hemen onların yanına gittim ve Arseyi kendime çektim sonrada Ardıça lan şerefsiz sevgilimi ne rahatsız ediyorsun dedim oda ne sevgilisi senin sevgilin olmadığına eminim dedi ben tam bişey diyecekken Arse o benim sevgilim dedi Ardıçta Arseye dönerek o zaman kanıtla dedi Arsede nasıl istersen dedi sonrada bana döndü ve seni seviyorum diyerek dudağıma yapıştı bende o an şaşkınlıktan dona kaldım sonrasında ise onu daha çok kendime çekerek öpmeye başladım oda onu çektiğim için şaşırdı ama sonradan karşılık verdi o nefessiz kalana kadar onu bırakmadım nefesimiz azalınca ondan ayrıldım ve yanaklarından tutarak bende seni seviyorum dedim Ardıçta siz nasıl sevgili olursunuz ya dedi bende ona Arse benim sevgilim ondan uzak dur dedim sonrada Arsenin elinden tutarak arabama bindirdim ve evine sürdüm o arabadan inmeden önce elini kolundan tutup kendime çevirdim ve yarın konuşalım dedim oda tm dedi o arabadan indi bende eve gittim işlerimi hallettikten sonra uyudum. (Arkadaşlar umarım beğenirsiniz)

Yeni Başlayan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin