Arda ve Nazlı

150 10 0
                                    

ARDADAN}~}}}}}}}}}}}~~~~~~~~~~ Sabah uyandım işlerimi hallettim bugün Cumartesi bu yüzden okul yok bende part time işime gittim bir kafede çalışıyorum kafeden içeri girince içerdeki kızlar bana bakarak çığlık atmaya başladılar nerdeyse bu kafede çalıştığımdan beri geliyorlar.Tabi hiç biri benim tipim değil ben onları umursamadan personel odasına girdim ve üstümü giyindim dışarı çıkıp istekleri not defterine yazıp işimi hallettim benim işim bitince markete uğradım ve alacaklarımı alıp eve gittim.Eve varınca kendime bişeyler hazırladım ailem başka şehirde olduğu için ben yemek yapıyorum yemeğimi yedim biraz film izledim ve uyudum sabah uyanınca hazırlandım ve işe gittim yine içeri girince o kızları gördüm bıkmıyorlar mı acaba hergün buraya gelmekten ben gidip hazırlandım ve siparişleri aldım siparişleri dağıtırken kapıdan giren bir kızla göz göze geldim kız çok güzeldi be ona bakıyim derken az kalsın düşüyordum keşke tanıyor olsaydım sanki bir yerden görmüş gibiyim ama emin değilim o bir masaya oturdu ve garson çağırdı ben yanına gittim ve siparişlerini aldım siparişleri ona verirken acaba bir yerden tanışıyor muyuz çok tanıdık geliyorsun dedim oda evet sende bana tanıdık geliyorsun acaba durmaz kolejinde 12\c sınıfında mısın dedi bende evet o zaman sende o sınıftasın kusura bakma acaba nasıl olduda seni fark edemedim ben Arda dedim oda bende Nazlı dedi ben siparişleri bıraktıktan sonra ordan ayrıldım ve diğer siparişleri vermeye başladım ama hala aklımda o var çok güzel kız ya ben siparişleri dağıtmaya devam ederken 3 tane salak çocuğun Nazlıya bulaştığını gördüm oraya gittim.Ve ne oluyor burda dedim NAZLIDAN}}}}}}}}}}}}}}}~~~~~~~~~ Sabah uyanıp hazırlandım ve dışarı çıktım dolaşırken bir kafe gördüm ve içeri girdim ben içeri girerken birisiyle göz göze geldim o bana bakarken düşmek üzereydi bende içimden kahkaha attım çok tatlı çocuktu ama tanıdıkta geliyor neyse geçim oturdum çocuk geldi siparişlerimi aldı siparişleri bırakırken konuşmaya başladık falan adının Arda olduğunu öğrendim o benim siparişlerimi verdikten sonra diğer siparişleri halletti.Ben onu izliyorken 3 tane dallama çocuk yanıma geldi aralarından birisi hey güzelim burası boşsa oturalım bari dedi bende defolun şurdan ya dedim biz böyle tartışırken arkadan birisi ne oluyor burda diye bağırdı ben dönüp arkama bakınca bunun Arda olduğunu fark ettim. (Arkadaşlar kusura bakmayın biraz kısa oldu gibi ama umarım beğenirsiniz oy ve yorumlarınızı bekliyorum)

Yeni Başlayan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin