Kavga

150 12 0
                                    

Sabah erken uyandım galiba ilk ve son olucak bişey kalkıp işlerimi hallettim aşağıya indim ve kahvaltımı yapıp okula gittim sınıfa geçip kafamı sıraya koydum sonrada birisi gelip kolumu dürdüklemeye başladı kafamı kaldırdım kolumu dürtükleyenin Arda olduğunu gördüm uykulu sesimle ona günaydın dedim oda bana günaydın prenseste hoca kapıdan içeri girmek üzere dedi bende hemen kafamı kaldırdım kafamı kaldırıncada kapının önündeki Edizle göz göze geldim hafiften tebessüm eder gibi oldu.Bide güldüğünü düşünürsem ölürüm herhalde tebessüm edişi bile güzel ayyy ne saçmalıyorum ya gözümü ondan çekip önüme döndüm Edizde geçip yerine oturdu ardından da hoca girdi hoca yoklamayı aldıktan sonra " Şimdi sizin yerlerinizi değiştirmemiz lazım yeni yerlerinize alışmaya çalışın tüm yıl  boyunca orda oturacaksınız"dedi.Hoca konuşmasını bitirdikten sonra nerdeyse herkes bir ağızdan hayır ya neden ki gibi şeyler söylemeye başladılar hoca teker teker isimleri ve sıralarını söyledi sıra bana gelmişti hoca bana sen Edizle oturacaksın dedi ben şok oldum tabi hoca beni ve Edizi arka sıraya oturttu ders başladı ben mi öyle düşünüyorum yoksa hayal gücümmü bilmiyorum ama sanki Ediz beni izliyor gibi hissettim.                  EDİZDEN}}}}}}}}}}}&&&&&&&&&&          Sabah uyandım işlerimi hallettim ve okula gittim sınıftan içeri girerken Arseyle göz göze geldim yeni uyandığı belli oluyordu çok tatlı görünüyordu o gözünü kaçırdı ben de ondan sonra sırama oturdum benim ardından hoca girdi ve yer değiştirmesinden falan bahsetti içimden o an inşallah Arseyle otururum dedim sıra Arseye gelince ben heycanla bekledim hoca Arseyle beni oturttu en arkaya ben içimden Allahım çok teşekkür ederim diye geçirdim ders boyunca onu izledim.Zil çalınca sınıftan bahçeye çıktım bizimkilerle konuştum bizle takılan kızlardan birisi durmadan benim dibimde benim ilgimi çekmiyor o kadar da belli ediyorum ama gitmiyor abicim gitmiyor biz öyle konuştuk falan zil çaldı ben sınıfa Arsenin yanına oturdum 3 ders böyle geçti ardından yine zil çaldı ben bahçeye çıktım biz yine konuşurken başka bir okuldan birilerinin okuldan içeri girdiğini farkettim bizde tabi okulun çetesi olarak ayağa kalktık onların yanına gittim ne işiniz vardı dedim aralarından birisi sen bizim okuldan birilerini dövmüşsün bizde seni dövmeye geldik dedi bende eğer o dövdüğüm çocuklar bişey yapmamış olsalardı dövmezdim dedim onlarda sonuçta dövdün sende dayak yemelisin dedi ve bana yumruk attı bende ona yumruk attım biz kavga ediyorken bir ses duydum kafamı kaldırıncada Arse olduğunu gördüm bana doğru Ediz dikkat et diye bağırıyordu. Bende daha ne olduğunu anlamadan Arse yanımdan geçip arkamda birisine doğru tekme attı bende kafamı çevirince bir çocuğun elinde bıçak olduğunu gördüm galiba bana saplamayı düşünüyordu Arsede tam çocuğun bıçak olan eline tekme attı çocuğun elindeki bıçak yere düştü düştükten sonrada Arse çocuğun yüzüne yumruk attı çocuk yere düştü ama varya o yumruğu bana atsa aynısı banada olurdu ardından bir kişi daha Arsenin arkasından geliyordu Arsede fark etmiş olucak ki arkasını döndü ve çocuğun tam karın kısmına tekme attı.Buda yere düştü diğerleride sadece Arseyi izliyorlardı benimde içimden hepsinin yakasından tutup ne izliyorsunuz lan demek geldi ama yapamadım tabi izleyenler Arseden korkmuş olucakki hepsi dağıldı Arsede yanıma gelip dikkat etmelisin dedi ve elini uzattı bende elini tuttum ben onun elini tutunca sanki vücudumu bir sıcaklık bastı hemen beni ayağa kaldırdı ve ordan gitti hem çok tatlı hemde çok iyi dövüşüyo tam benim tipim birisi aman ne diyorum ya ben o gittikten sonra arabama atladım ve eve gittim.          

Yeni Başlayan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin