5 yıl sonra ^~^. Ayyyyyy çok heycanlıyım ya niye diye sorucak olursanız bugün düğünüm var tabiki Edizle evleniyorum başkasıyla olucak hali yok ben sade düğün istedim ama Ediz zaten sadece bi kere evleniyoruz dedi ve kır düğünü yapmak istedi bende tm dedim tabi size olayı anlatıyim şimdi Ediz bi akşam beni çıkma teklifi ettiği uçuruma çıkardı ve benim hayatımdaki sonsuz ışık olur musun benimle evlenir msin demişti tabi bende kabul ettim reddedicek halim yoktu işte olay bu şimdi ise ben evdeyim biraz sonra bizim kızlarla kuaföre gidicez tabi size diğer olaylardan da bahsedeyim şimdi melek ve deniz evli Arda Nazlıyla Pelin Alple nişanlı kızlar gelince hemen kuaföre gittik ve işlerimizi bitirdik ondan sonrada erkekler gelip bizi aldı hemen düğün alanına gittik oraya herşey çok güzeldi biz gelin ve damat için ayrılan odaya gittik ve bekledik düğün şarkımız çalırken bizde tam nikah memurunun önüne geldik ve bekledik memur şu klasik laflardan sonra imza attırdı ahhhhhhhh yani şimdi Ediz benim kocam mı vay be düğün gece 11 kadar sürdü ve herkes dağılınca bizde kendimiz için ayırttığımız dağ evine gittik evine içine girdikten sonra ben tam odanın içine girecekken Ediz kolumu tuttu ve beni kucağına alarak adet yerini bulmalı dedi ve kapıyı açarak içeri girdi ayağıyla kapıyı kapattıktan sonra beni yere indirdi ve kapıya yasladı bana doğru eğilerek seni seviyorum dedi bende bende seni seviyorum dedim oda ben bunu söyledikten sonra beni öpmeye başladı ama sanki hiç bırakmak istemezmiş gibi dudaklarımdan ayrılıp boynuma küçük bir öpücük bıraktı ve kulağıma yaklaşarak benim olduğun için teşekkürler dedi sonrada beni kucağına alarak yatağa yatırdı.(bundan sonrakileri yazıcak değilim artık zaten siz biliyorsunuzdur).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlayan Hayat
Teen FictionBabamın lanet işi yüzünden yeni bir şehre taşındık her zamanki gibi bir yere alışıyorum derken başka bir yer yoruldum ben umarım bu sefer aynı şey olmaz ama yinede aileme kızamıyorum sonuçta buda onların işi yeni okul yeni hayat bakalım beni neler b...