Şarkı

156 14 2
                                    

Yine her zamanki gibi uyanmış bulunmaktayım yataktan kalkıp işlerimi hallettim ve kahvaltımı yapıp okula gittim sınıfa doğru çıkıyorken birilerinin benim hakkımda konuştuklarını duydum bu o kız değil mi Edize yardım eden falan diyorlardı ben pek önemsemedim ve sınıfa çıktım yeni yerime oturdum benden sonra içeri Arda ve Melek girdi onlara günaydın dedim onlarda günaydın dedi ve yerlerine oturdular biraz sonrada sınıfa Ediz girdi oda yanıma oturdu ardından Deniz geldi ben koşarak Denize sarıldım ve günaydın maviş dedim oda bana günaydın fıstığım dedi biz böyle konuşurken kapıda Alpi fark ettim bize kötü bakışlar atıyordu ne oldu bilmem ama ben kafamı Edizin olduğu tarafa çevirdim oda bize öyle bakıyordu.Ne olduki şimdi                EDIZDEN}}}}}}}}{{{{&&&&&&&&&&      Sınıftan içeri girdim ve yerime oturdum o ara kapıdan dün okula gelen Arsenin kuzeni olduğunu öğrendiğim çocuk girdi Arse koşarak ona sarıldı günaydın maviş falan dedi çocukta günaydın fıstığım dedi fıstığım ne be it herif hayvan mal borozan çocuk            ALPTEN}}}}}}}}}}&&&&&&&&&&&&      Tam sınıfta içeri girerken Arsenin kuzeniyle konuştuğunu duydum Arse ona günaydın maviş dedi şu çocukta ona günaydın fıstığım dedi fıstığım ne demek lan camış salak dayaklık çocuk gidip dövesim geldi ama sonuçta Arsenin kuzeni lanet herif ya              ARSEDEN}}}}}}}}}}}}&&&&&&&&&&       Ben onlara aldırmadan yerime oturdum ders başladı ders edebiyattı dersi dinledim bi süre sonra zil çaldı bu dersimiz beden olduğu için kızlarla soyunma odasına üstümüzü değiştirmek için girdik biz giyinip melekle dışarı çıktık diğerleri daha giyiniyordu biz bahçeye çıktık Arda ve Deniz'in yanına gittik sohbet ettik falan ondan sonra zil çaldı bizde spor salonuna gittik hoca bize "erkeklere karşı kızlar basketbol maçı yapıcaz" dedi bizde kabul ettik benim zaten basketbolla ilgili kupalarım bile var çok iyi oynuyorum ben hocanın yanına gidip hocam kaybeden kazanana yemek yapsa olur mu dedim hocada arkadaşlarına sor tm derlerse öyle yapın dedi bende tm diyerek kızlara söyledim kızlar tm dedi bende erkeklere gidip sizin takımın kaptanı kim dedim Arda ordan benim dedi bende onlara kaybeden kazana yemek yapar var mısınız dedim Deniz ordan bana tabi basketçisin sen ondan öyle konuşuyon dedi bende ne olucak sanki oynamayı bilmiyorsunuz dedim Arda'da bana basketçisin misin dedi bende evet dedim o erkeklere sordu erkeklerde biz onlardan mı korkucaz varız dediler.Maç başladı ve 10-5 bizim kızlar takımı yendi erkeklerde lan biz nasıl kaybederiz yemek yapmayı bilmiyoruz ki falan dediler bende onlara dönüp kimin evinde yemek olucak dedim arkadan Ediz benim evimde dedi bende tm ozaman ama biz kızlar sizi izlicez ona göre dedim onlarda tm dediler.Ders bitti Melek ve bende giyinip müzik odasına gittik çünkü dersimiz müzik benimde en sevdiğim ders  müziktir biz geçip yerimize oturduk ve ardından hoca girdi ve bize herkes istediği  bir ensturmanla şarkı söylicek dedi hoca teker teker herkesi kaldırdı sesi iyi olan 2 kişiyi de bu yıl ki liseler arası müzik yarışmasına sokucakmış hoca daha kimseyi beğenmedi sıra bana geldi ben elime gitar aldım ve sandalyeye oturup Zeynep bastıktan fırça şarkısını söylemeye başladım şarkıyı söylemeye devam ederken gözlerim Edizle buluştu ve tüm şarkı boyunca gözlerinin içine baktım şarkı bitince herkes alkışlamaya başladı hocada sen seçildin dedi acaba diğer kişi kim olucak en son Ediz çıktı ve modelden değmesin ellerimizi söyledi ama bütün şarkı boyunca bana baktı bende etkilendim tabi seside çok iyiydihoca onuda seçti ve bize ikiniz birlikte provalara başlayın bi ara dedi dersler falan derken sonunda okul bitti ve eve geldim.

Yeni Başlayan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin