Gün , Bayan Wilson için çok yorucu geçmişti. Rahatlamak için güzel bir banyoya ihtiyacı vardı. Küveti sıcak suyla doldurdu , içine birkaç kokulu sabun da ilave etti. "İşte buna değerdi" dedi küvetin içine girdiğinde. Sıcak suyun vermiş olduğu gazla kendisini iyice rahatlamış hissediyordu. Gözlerini kapattı. Biraz zaman geçince , kulağına bir ses ilişti. "Hayatım sen mi geldin." Cevap gelmeyince gözlerini açıp etrafına bakındı ancak kimse yoktu. Üstünde durmayarak banyosuna kaldığı yerden devam etti. Banyosunu bitirdi , saçlarını güzelce havluya sardı. Kendine bakmak için aynaya yöneldiğinde kısa süreliğine şok yaşadı. Biri aynaya buharla şunu yazmıştı." Bugün çok güzelsin." Bu jest Bayan Wilson'un çok hoşuna gitmişti. "Demek ki o anda duyduğum ses eşimindi" dedi kendi kendine mırıldanarak. Odasına geçtiğinde eşinin çoktan uyumuş olduğunu gördü.
Sonraki günlerde Bayan Wilson, ne Zaman banyoya girse sürekli aynaya yazılmış notlarla karşılaşıyordu. " Saçların harika" , " Teninin kokusunu arzuluyorum", "Neden daha yakın olamıyoruz", "Benimsin" Bayan Wilson en son yazılan notun haricinde bir de lavabonun yanında kırmızı bir gül buldu. Gülü alıp eşinin yanına gitti. Seni çok seviyorum hayatım, jestlerin harika diyerek eşinin boynuna sarıldı. "Gülü ne kadar çok sevdiğini biliyorum sevgilim" dedi eşi . "En son yazdığın notu şimdi uygulamak ister misin ? Yarın geceyi bekleyemem ." dedi Bayan Wilson. Eşi neden bahsettiğini anlamadım sevgilim , ancak yarını beklemeye ne gerek var." dedi eşini kucakladığı gibi yatağa yatırdı. Ertesi akşam , Bayan Wilson eşinden bir telefon aldı.Eşi yemeğe yetişemeyeceğini ancak , gece yarısı olmadan evde olacağını söyledi. Bayan Wilson yatağa yatmadan önce sıcak bir banyo yapmaya karar verdi. Bu sıralarda onu en çok rahatlatan şey buydu. Güzel bir banyonun ardından havluya sarıldı ve aynanın karşısına geçti. "Bu da böyle " dedi aynada bir tek söz yazılıydı. "HAZIR MISIN". Hayatım sen mi geldin diye seslendi Bayan Wilson , ancak cevap gelmedi. Tekrar ayna baktığında dikkatini bir şey çekti. Aynada bir karardı vardı . Karşısında uzun pantolonlu bir adam duruyordu. Yüzünde değişik bir maske vardı . O an Bayan Wilson' un gözüne bir şey çarptı adamın elinde parlak bir şey vardı. Gözlerini yere çevirdi yerdeki kanı gördü tam çığlık atacakken adam ağızını kapattı. " Artık aramıza kimse giremez dedi elindeki baltayı omzuna koyarak. Son söylediği " Eşini merak etme o artık aramızdan çekildi. Sen benimsin..." oldu.Olay mahaline gelen polisler bahçede komşuları olan Bay Paul'un balta ile parçalanmış cesedini buldu. Eve girdiklerinde yoğu boğuşma izleri ile karşılaştılar. Ancak Bay ve Bayan Wilson'un ne dirileri ne de ölüleri bulanabildi. Polisin elinde ki tek ipucu lavabonun kenarında olan kırmızı gül idi...
= Çoğul kişilik bozukluğu olan insanlar , tek beden de iki kişi gibidir. Ancak ne zaman hasta ikinci bir kimliğe geçtiğinde orjinal kişiliklerini asla hatırlamazlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ
HorrorKan kokusu yakında... Kimi hikaye tüylerinizi diken diken edip içinizi ürpertecek Kimisine ise 'Bu mu korkutucu ' diyeceksiniz belki, Ama içindeki bilgiler ve hikayelerdeki olaylar sayesinde bir şeyler kesin öğreneceksiniz. KORKULARINIZI BİR KENERA...