O akşam arkadaşım Mert ve ben film izlemeye karar verdik. Kuzeninin ölen büyük büyük babasından kalma koca bir eski belgesel kutusu vardı. Kutuyu didiklemeye başladık. Fakat ilgi çekici bir belgesel bulamamıştık. En son kutu boşaldığı zaman elim kutunun yanındaki yükseltiye değdi. Kutunun sağ tarafında iki karton arasına bir şey sıkışmış gibiydi. Kutuyu yırttım ve yükseltiye baktım. Bir CD kutusuydu. Üzerinde "Ölülerin Yaşamı" yazıyordu. Arkadaşım şaşırmıştı. Çünkü söylediğine göre bu arşivi adı gibi biliyordu ve böyle bir belgeseli hiç görmemişti. Bizde ilk defa bu garip belgeseli izleyecektik. Kutu benim elimdeydi. Açtım , içinden siyah renk bir cd çıktı. Takmaya korkuyordum. Ya çok kötü bir şeyse?? O sırada Mert CD'yi elimden çekti. O korkusuz ve çok cesur biriydi. CD'yi hemen taktı. Korkuyordum. Süre kısmında 3 dk yazıyordu ikimizde şaşırmıştık. Belki de kalan kısmı bozulmuştur diye düşündük. Belgesel başladı sırayla mezar ve ceset resimleri geçiyordu ekrandan. Hele bir de fon müziği vardı... Mert bile korkmuştu. Tam kapatmak üzere kumandaya uzandı, o sırada televizyondan ürkütücü bir ses geldi. Ses " Ölüler sandırınız gibi ölü değildirler. Onlar , ölünce yaşamın başka boyutlarında varlıklarını sürdürürler. Bir ölü eğer isterse sizinle konuşabilir. " dedi. Gerçekten çok saçmaydı Mert bu saçmalığa dayanamamış olacaktı ki kapattı. "Ben lavaboya gidiyorum" dedi ve gitti. Gerçekten saçmaydı ama korkmuştum. 5 dk geçti , 10 dk geçti Mert hala gelmemişti. Merak ettim ve yanına gittim. Banyoya girdiğim de yerde yatıyordu. Eline dokundum teni buz gibiydi. Nabzına korku ve endişe ile baktım. Atmıyordu.... Hemen ambulansı aradım. Onu ve beni alıp hastaneye götürdüler.... Beyaz bir örtünün altında yatan Mert'in yanında ağlıyordum. O sırada omzuma bir el dokundu, doktordu. Bana onu ne Zaman bulduğumu ve olayın nasıl olduğunu sordu. Ona onun bu akşam lavaboya gittiğini ses gelmeyince baktığımı VE yerde bu şekilde bulduğumu anlattım. Bana çok garip bakıyordu. Ağzından şunlar çıktı. O öleli en az 4 gün oldu... İşte o sırada aklıma o iğrenç ses ve söz geldi. Bir ölü... eğer isterse... sizinle konuşabilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ
TerrorKan kokusu yakında... Kimi hikaye tüylerinizi diken diken edip içinizi ürpertecek Kimisine ise 'Bu mu korkutucu ' diyeceksiniz belki, Ama içindeki bilgiler ve hikayelerdeki olaylar sayesinde bir şeyler kesin öğreneceksiniz. KORKULARINIZI BİR KENERA...