Ela o zamanlar Şifada oturuyormuş . Arkadaşları ile birlikte gece geç saatlere kadar dışarda oynuyor , takılıyorlarmış . Eve en geç geldiği saat 02:30 muş ama evlerinin orda kalabalık restoranlar ve sahil olduğu için gecenin en geç saatlerinde bile insan dolu oluyordu . Yine 2 kız 3 erkek gece dolaşıyorlardı . İçlerinden biri "hadi bu bölgenin tamamını gezelim " dedi diğerleri bu fikri kabul etti birlikte dolaşıyor ve eğleniyorlardı . Dolaşırken bir yokuşa geldiler . Yokuştan aşağı inerken Azra adındaki kız yokuştan yukarı doğru baktı . Azra üç harflilere inanan ve onlardan korkan biriydi . Yokuştan yukarı baktığında "orda biri var " dedi . "bu herhalde yine rüyalarından birini anlatıyor " diye düşündüler . O anda Ela 'nın aklına geçen yıl yaşadığı olay geldi . Biraz korkmuştu ama fazla aldırmadı ve yollarına devam ettiler . Bir süre sonra dinlenmek için bir sitenin önündeki banklara oturdular . Oturdukları yere fazla uzak olmayan , hatta oturdukları yerden görülebilen bir park vardı biraz uzaklarında . Azra " bakın yine o" diye bağırarak arkadaşlarına parkın olduğu yeri işaret etti . Diğerleri parka doğru baktılar . Ama bu sefer farklıydı . Çünkü onlarda görüyordu , orda tuhaf bir kadın vardı . Kadın normal bir insan boyundaydı , ama normal bir insandan farklı olarak dizlerine kadar uzanan upuzun bembeyaz kabarık saçları vardı . Üstünde simsiyah kapüşonlu bir kıyafet vardı . Ama kapüşonunu takmamıştı . Bu sefer gerçekten ciddi ciddi korkuyor , bir an önce eve dönmek istiyorlardı . Hemen kalktılar ve geldikleri yoldan hızlı adımlarla geri gitmeye başladılar . Bir ara arkalarına bakmak için hepsi birden arkalarını döndüler ve yine o kadının arkalarındaki yoldan yerden 10 cm kadar yükseklikte çok hızlı şekilde uçak geçtiğini gördüler . Artık çok hem de çok korkuyorlardı . Hepsi birden önlerini döndüklerinde kendilerinin iki katı kadar olan kocaman kırmızı bir çift gözün onlara baktığını gördüler . Hepsi birden aynı anda gözlerini kapatıp büyük bir çığlık attılar ve gözlerini açtıklarında o gözün yok olduğunu gördüler . Hepsi hızlıca koşar adımlarla evlerine dağıldılar . Sabah olduğunda Ela kendini yatağında buldu . " herhalde bir rüyaydı " diye düşündü ve yine arkadaşlarıyla buluşmaya gitti . Onlara gördüğü bu garip rüyayı anlattı . Ama işin tuhafı herkes aynı rüyayı kendisinin de gördüğünü söyledi . Hepsi aynı rüyayı görmüş olabilir miydi ? Yoksa bu bir rüya değil miydi ? ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ
KorkuKan kokusu yakında... Kimi hikaye tüylerinizi diken diken edip içinizi ürpertecek Kimisine ise 'Bu mu korkutucu ' diyeceksiniz belki, Ama içindeki bilgiler ve hikayelerdeki olaylar sayesinde bir şeyler kesin öğreneceksiniz. KORKULARINIZI BİR KENERA...