SENİN İÇİN

44 2 1
                                    

Şu an bilgisayarımın başında oturuyorum ve korkuyorum. Her an benim sonum olabilir. Arkadaşım burada benimle ve hayatının tehlikede olmasının tek nedeni bu. Bu ilk başta bir anlam ifade etmeye bilir, ama açıklamama izin ver.
Her şey sabahın erken saatlerinde başladı, arkadaşım evime daldı ve arkasından sertçe kapıyı kapattı. Gözleri korkudan yuvalarından fırlamıştı ve sırtını kapıya dayayarak ağır nefesler alıyordu. Neler olduğunu sorduğunda bana bu hikayeyi anlattı;

O geçen yıldan beri teyzesiyle yaşıyordu çünkü onun ailesi Meksika'da idi. Ailesi güney Meksika'da küçük bir hastanede çalışıyorlarmış. Önceki gece, kirli ve bir adam hastanenin kapısında yılmış. İspanyolca bir şeyler söyleyip çığlık atıyormuş.

Ödemem bir sandalyeye oturtup bir süre beklemişler. Arkadaşım bunları anlatırken nefesini tutuyordu ve en sonunda devam etti. Onun kız kardeşi " La Muerto Blanco " gibi bir şey tarafından öldürüldüğünü söyledi. Şaşırarak Muerto Blanco'nun beyaz ölüm olduğunu söyledi. Yıllar önce ölen bir kızın ruhuymuş. Yalnız ve sevgisiz olduğu için intihar etmiş. Hayatından o kadar çok nefret ediyordu ki tüm izlerini silmek istemiş.
"O hem bir kız hem değil dedi arkadaşım. O öldü ama yaşıyor. Ağlamaktan kan gibi olan ve simsiyah gözleri var. Seçtiği kurbanlarını günlerce takip ediyor ve evlerine geri dönene kadar peşinden ayrılmıyor. Kapında tık sesi duyana kadar gerçekten seni takip ettiğini fark edemezsin.

Kendi çürüyen teninin seninkiyle değiştirmek için bir kez, saçların için iki kez, kemiklerin için üç kez, kalbin için dört kez, gözlerin için beş kez ve bütün ruhun için altı kez vuracak. Ne olursa olsun beyaz ölüm seni takip edecek ve kapımda korkunç bir ses diyeceksin. Onu atlatmayı deneyebilirsin, ama o senden daha hızlı. Kapımı çaldığımda evden Kaçsam bile artık Her şey çok geç olacak, nereye gidersen git seni takip edecek."

Adam dehşet içinde polislere bu şeyin kardeşini öldürdüğünü anlatmaya çalıştı ama onlar bu masalı dinlemedi. Kimse bu işe karışmak istemiyordu. Başı elleri arasında korkmuş adam beyaz ölüm haddinden başkasına bahsetmeli sürece 10'u sonsuza dek takip edeceğini söyledi. Başkasına söylediği artık senin peşinde oluyormuş.

Arkadaşımın teyzesini bir gece polis aramış. Arkadaşımın annesinin öldüğünü söylemişler. Paramparça imiş. Arkadaşım ne olduğunu anlayamıyordum. Ölüm sebebi bu olamazdı. Okulda öğrendiği ölüm haberinden sonra hemen teyzesinin evine gitmiş ve mutfağa doğru olan kan izlerinin görüp ilerlediğinde teyzesinin cesedini buluş.

İşte bana bu hikayeyi anlattı. Pek inanmıyordum. Bir gün içinde annesi babası ve teyzesi öldürülmüştü. Ben daha bir kelime bile etmeden ön kapının çaldığını duyduk. Korkuyla oradan uzaklaştık. Açmak istemiyorduk, 1 saat boyunca sesler devam etti. Hala duyuyoruz ve gittikçe  artıyor. Vazgeçmiyor. Asla vazgeçmeyecek . La Muerto Blanco durdurulamaz. Arkadaşımı suçlamıyorum.

Evimde oturuyorum ve arkadaşım yanımda. Her zamankindan daha yüksek sesle çalıyor. Keşke arkadaşın evine gelmeden önce onu öldürülmüş olsaydı. Asla öyle bir şey söylemek aklının ucundan geçmezdi ama şu an tehlikedeyim.

Ve senin içinde çok üzgünüm. Bu hikayeyi okumak zorunda kaldığın için özür dilerim. Bunun hakkında sana anlattıklarım için üzgünüm. Artık okuduğuna göre, O senin için geliyor olacak.

KORKU HİKAYELERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin