Seni Ozlemisim

451 27 19
                                    


Defne sabah uyandığında kendini Leventin yatağında bulunca neye uğradığı şaşırdı üstelik kolları Leventin boynuna dolanmisti geri çekilip hemen yataktan kalktı,her zaman en olmadık yerde tutan sakatlığı bu seferde tutmuştu ve kalkarken ayağı yatağın yanında duran komidine çarpmıştı.
.....Off ayağım çok açıyor.
......Gunaydin bir yere mi gidiyorsun? dedi Levent gözlerini ovustutarak.
......Sana ne be dedi Defne ayağının açısıyla sekerek.
.....Getir şu ayağını dedi Levent
Yataktan kalkıp odada bulunan mini buzdolabından buz dolu kalkıp alırken.
........Sana beni birak dedim hem neden ben birşey.Melis ve Arda nerde?
.....Sakin olup susarsan herşeyi anlatacağım ama öncelik ayagin düşerken hiç üstüne basamazsin.

Levent zorla Defneyi belinden tutup yataga oturdurdu .Defne ne kadar debelensede Levent onun küçücük ayağını üstüne koyup buzla ovmaya başladı.Defne can açısıyla ofluyor pufluyor. Levent sadece gülümseyip icinden'Allahım ne zaman akilancak bu diyordu.'Ayakları buzla ovulup sarilan Defne kaldığı yerden söylenmeye başlamıştı bile;
.....Hadi şöyle ben bura nasıl geldim.Melis nerde?
......Sen onu bunu bıraktta ne işin var barda sandalye tepelerinde.
Defne akşamki olayları hayal meyal hatırlıyordu.ve gözündeki son görüntü Leventin bir adamı yumruklamasiydi.
.....Bu seni hiç ilgilendirmez hem ben gitmek istiyorum nasıl olsa bunun hesapbini eve gorunce Melisten sorarım.
......Hiç bir yere gitmiyorsun küçük hanım daha doğrusu gidemiyoruz.
......Neden is o çok bilmiş?
.......Babanlar bende kalıp bir proje üzerine çalıştığımızı sabahda çok önemli bir toplantıya girdiğimizi biliyorlar.
.......Ne var bunda toplantı iptal oldu derim biter dedi Defne kapıdan çıkarken.
Levent onun arkasından koşup onu merdivenlerde yakalayip sırtına hop etip tekrar yatak odasına getirdi ve onu yatağın üstüne koyup.
......Elini ayağını baglamami istemiyorsan uslu dur.
.....Zorba pis hoduk
......İstediğini söylemekte özgürsün ama sunu iyi bil ben seni birakmadan gidebilirsin demeden tek bie adim bime atamazsin.
......Yok canım bak sen oldu olacak birde bounuma yular tak.
.....Sen böyle davranirsan onuda yapacam.

Levent bu arada kapiyi kilitlemisdi anahtarı cebine koyup orada bulunan kanepeye uzanıp sigarindan bir kalem alıp içmeye başlamıştı.Defne ise yataga uzanıp komidinin üzerinde duran kitaplardan birini alıp okumaya başladı ki telefonu aklına geldi.Çantasını açıp telefonu aradi ama yoktu.
......Telefonum o nerde dedi.
......Işte burda diye Levent cebinde duran telefonu uzattı.
......Artık hirsizlikda devrim yapmışsınız bir özelim kalmıştı.
.....Senin olan herşeyden haberim olmalı.
.....Sen kimsin ya kendini ne sanıyorsun.
......Kim bu sanıyorum.Dunyanim ve sen ben olmadan yasiyamazsin.
.....Sen oylesan Sen Dünya isen ben Gunesim asıl bana muhtaç olan sensin ben olmazsam hep karanlıkların.
......Işte bu doğru dedi Levent
Bu arada konuşma sırasında Levent çoktan bulunduğu kanepeden kalkıp Defnenin yanına gelmişti bile birden daha Defne ne olduğunu almadan onun yüzünü avuclarina alıp öpmeye başladı.Defne çekilmeye calissada başta oda Leventin ona dokunuslarini opsunu çok ozlemisti .Bu durumda kalp beynin önüne geçmişti ve Leventin kendisini opmesini dokunmasina karşı koyamiyordu.
.....Levent yapma birak dedi Defne yavaşça dudaklarını Leventin dudaklarından çekip.
Leventse onun kulaklarına onu çok özlediğini sevdini söylüyor ve kendini Defnenin kokusuna kaptırmış duymuyordu.Öyleki Defnede suan bu opmelere karşılık vermeden kendini alamıyordu.
Levent Defneyi opuyor olmasının hazzini alıyordu.Onun papuksu teninde ellerini ustalıkla kullanıyor onu itehatkat bir kole gibi sekillendiyor o da onun yörüngesinden kurtulamıyordu.
Defne bedeninden süzülüp ayak ucuna kadar gelen elbisenin varlığını anca Leventin buz gibi teni kendi atessi tenine temas ettiğinde anladı.
."Dur Levent dur" demisti.Ama artik bunun icin cok gecti Levent aldigi hazin doruklarindaydi suan Defneyi tamamen kendine kilirleyip bir butun olmaya hazırdı ve Defnenin gozlerine baktiginda korkunun endisenin yaninda o mutis aşkı gorunce kendini o aşkın enginlerine bıraktı.
Defne yaşadığı büyünün etkisinden ufak bir acıyla uyanmaya calisyordu. ama o bulutların üstünden inmek istemiyordu.
Levent Defnenin üzerinden kalkıp yavaşça yanına uzanıp onu kendine kolları arasına çekti.
......Seni çok seviyorum.Dedim ya ben senin dunyanim diye dünyanın içinde olan gunesde ayda sensin ve sakin bu dünyayı sensiz bırakma.
.......Levent bende seni seviyorum ama
......Sittť sakin az önceki yaşadığımız eşsiz büyüyü bozacak birşey söyleme ve asla da pişman olma.
......Ama ben böyle olsun istemezdim.dedi başını yere eğerek
.....Kaldır o başını ben buradayım hep yanında olcagim ve sen benimsin bende senin.
Defne Leventin kolarina bir kedi gibi sokuldu onun kokusunu burnuna çekip bir süre herşeyi unutup sadece bu ani yaşamak istedi.
Levent Defnenin kendi kolları arasında uyuşunu bir süre izledikten sonra banyoya geçip güzel bir dış aldı. ve aşağıya inip ona güzel bir kahvaltı hazırlamak istiyordu.
Defne uyandığında Levent yanında yoktu.Bir an oda içinde onu aradi ama bulamadi sonra üzerine orda bulunan çarşafın biri alıp dusa girdi güzel bir dus aldıktan sonra ustunu giyinip saçını ve makyajını yapıp aşağıya indi
.....Ben Sey senin gittiğini düşünmüştüm dedi Levent'i mutfakta krep yapar halde bulunca
....Senin gibi bir melekle kahvaltı keyfini bırakmak istemedim dedi. Levent onu kucaklayıp aşağı indikten
sonra Levent Defnenin ne demek istediği anlamıştı 'kendisine saip olup onu bırakacağını dusunmus olamaz değil mi " dedi.Onun gözündeki güvenimi bu kadar mi kırdım?diye düşünmekten kendini alamadı fakat ona bunu sorup yada belli edip bu güzel ani bozmak istemedi.
Defne ile birlikte güzel bir şekilde birşeyler yeyip sohbet ettiler ilişkilerinin gidishatindan bundan sonra olacaklardan bahsettiler
Sonrasında Defnenin sorduğu soru Leventti korkuttu.
....Murat o nerde?
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
Yorum ve voteler☺😊❤❤❤❤❤❤❤


Arkadaşlar keşke adlı kitapbimi okuyan var mi bence okumanızı tavsiye ederim.
Apayrı bi konu belkide ask sizi bekliyor kim bilir.
Opuldunuz gullerim......













ASK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin