Arslan emin adımlarla Levent ve Defnenin yanına gitti.Levent hemen oturduğu sandalyeden kalkıp Defnenin elini tuttu.
.......Sizi burda görmek ne hos dedi Arslan sırıtarak.
.....Senin burda ne isin var dedi Levent öfkeden tirslayarak.
.......Sakin ol sadece burada konakliyorum .Bir arkadasim burayi tavsiye etti
......Arslan pekhala buranın Leventin babasına ait oldugunu biliyorsun .
.....Evet biliyorum ama bunun sizi bu derece rahatsız edeceğini bilemezdim değil mi Defne?
......Senin benimle Derdin ne?
.......Benim ne derdim olcacak senin gibi çıkarları için yalan söyleyen tek ayağı üstünde binlerce is çeviren biriyle
......Arslan lütfen doğru konuş dedi Defne
.....Ne o burdanda mi kovarsin doğru ya Sen Levent için herşeyi yaparsın.
.....Arslan bak sana son kez söylüyorum biliyorum bir hattâ yaptım belki senin duygularinla oynadım ama sende biliyordun ben çok denedim seni sevmeyi?
......Hayır Defne eğer bu adam o gün ölseydi biz yine beraber olabilirdik.
......Öyle mi Arslan peki sen Anstrasyayi unutabildin mi?
......Ama sen bunu nerden biliyorsun nasıl?
......Küçük bir araştırma diyelim.Hadi şöyle senin arabanda sırf senin hirsin için ölen o kizi nasıl unuttun.
.....Hayır onu ben oldurmedim bu bir kazaydi.Arslan Defnelerin masasına ayağıyla tekme atıp hızla ordan uzaklaşıp arabasına binip orda uzaklaştı.Arslan uzun yıllar hiç araba kulanmamis adeteta kulanmaya yemin etmişti.ama son bir kaç aydir bu yemini bozmuş üstelik okadar hızlı araba kullanıyordu ki sanki ölüme meydan okurcasına;
Arslanin ordan uzaklaşıp gitmesinin ardından Levent merakla Defneye döndü;
.....Anstrasya kim sen tüm bunları neden biliyorsun?
.....Aslında bilmiyorum Arslanla nisanlanmami engellemek adına Ömür bir araştırma yapmış ve bu kiza ulaşmıştı?
......Peki kız gerçekten Arslan yüzünden mi ölmüş .
......Bilmiyorum sadece Omurun bana yolladığı gazete köşesinde genckiz sevgilisinin hırsına yenik düştü yazıyordu.
.....Anladim peki sonra ne olmus?
...... Bilmiyorum tek bildiğim kızın bana benzemesi
. ....Nasıl yani Arslan o kızla sirf sana benzediği için mi birlikte olmus.Defne bu korkunc birşey.Levent ve Defne bir süre daha sohbet ettikten sonra Defne baroya geçti önemli bir dava için Leventse ofise
ama Leventtin aklı hala Defnenin anlatiklarindaydi bir adam nasıl bu kadar saplantili olabilirdi.Sırf elde edemenin verdiği hırsla sırf ona benzeyen bir kızla birlikte olur ve onun hayatını karartirdi aklı almıyordu aynı zamanda da Arslanin bu durumu Leventti daha çok korkutuyordu ya Defneye birşey yaparsa diye;
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●Arslan Defnenin kendi hakkında bukadar bilgiye saip olduğuna inanamiyordu peki ama nasıl Defnenin kendi hakkında bu kadar çok bilgiye saip olması için Ingiltere de yaşaması gerekiyordu ama o burdaydi.Eğitimi tamamlamak için Amerika ya gitmiş ama kısa bir süre sonra rahatsızlığından dolayı buraya gelmiş ve eğitimine burda devam etmişti.Arslan beyninde tüm bu soruların yanıtını ararken durmadan içiyordu.Ve bir türlü içinden kendisini suçlayan vicadanini susturamiyordu.
Saat epey ilerlemisti nerdeyse gece yarisiydi ama Arslan bulunduğu yerden hiç kalmamış hatta içkinin etkisiyle banka sızıp kalmıştı.
Sabaha doğru kendisine seslenen küçük bir çocuğun sesiyle geldine geldi.
.....Abi çay istermisin?
......Ver bakalım ufaklık ama demli olsun.
......Abi senin evin yokmu neden burda yatiyorsun?
.....Mecburiyet ufaklık buyunce anlarsın.
.....Ben hiç buyumeyecem abi Babam buyunce sorunlarda büyüyor diyor .
......Senin şimdiden ne sikintin varki dedi Arslan merakla
......Şu matematikçi bu yılda birakdi beni Babamda bu işi buldu çalışmanın zorluğunu ogreneyim diye
......Bak sen calisirsan geçersiz sen çalışkan bir çocuğa benziyorsun.
.....Abi ben geçerim de Sevdiğim kız kaldı ben geçsem o kalsa ayıp olmaz mi?
......Olur yani dedi Arslan gülümseyerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK OYUNU
RomanceKimdi bu neydi? Nerden nasil girmisti hayatima. Yildirim carpmisa donmustum. Kendini ne zannediyordu bu kiz hayatimi bi anda alt ust etmisti. HADI AMA////////////// Ben koskoca LEVENT USTUNDAG bir kizin pesinde kukla olcak degilsin ya yok daha nele...