LEvent anlatiyor;
'Ona o kadar bu velet sisede durduğu gibi dedim dinlemedi' Kolarimin arasinda bi melek tasiyordum sanki Defne durmadan konusuyor birşeyler sayikliyordu bir ara hic susmayacak sandim:-) Sonra yorgun düşüp uyudu.
Eve geldiğim de kapiyi Ayşe teyze kap iyi acti ve
......Oğlum bu ne hal bu kiza ne oldu boyle?
......Yok birşey Ben ilgilenirim.Sen Pelinin odasindan giyecek birşeyler getir
......Levent bu durumdan babanizin haberi var mi?
.....Unuttun galiba bu ev benim ayşe teyze ve sana Dediklerimi yapşan iyi olacak
.....Peki Levent beyDefneği misafir odasina götürdüm yatağa biraktigimda Oğur meye başla di migdesi bunaliyordu.Onu hemen kucagima alip banyoya goturdum .üstünü batirmisti.ve hala sarhostu musluğu acip onu zorla soğuk suyun altinda düş olmaya zorladim,suyunda etkisiyle bayaha kendine gelmişti.
......Sen ne yaptigini zannediyosun be
......Ne yapacam be sana kendine gel diye düş almani sagladim
......Çok saol ben simdi ne yiyecem çok pardon
......Merak etme konuyuda düşündük.
......kendime gelmesem ne olcakti ha beni sen mi giyindirecektin?
.......Gerekirse evet ama Ayşe teyze sen le ilgilenirTam o anda elinde havlu ve kiyafetlerle Ayşe teyze geldi.Defne onu görünce şasirdi ve utandi sanirim yalan söylediğini düşünüyordu. Ayşe teyzenin elinden kiyafetleri aldi ve ilk gördüğü odaya girdi.Ayşe teyze ve bendeydi sanirim sasirma sirasi çünkü o oda benim di.Defne rahat giyinsin diye Salona inip filim izlemeyi tercih etmiştim.Filme kendimi kaptirmistim Defne asagiya salona inmemisdi sanirim uyumuştu.......
Defne odama geldiğimde Ayşe teyzenin ona verdiği siyah geceliği giymiş uyuyordu 'Allahim bu ne güzellik' bunu dusurken aklima Kutlayla girdiğimgirdiğim İDA geldi hemen onu arayip vazgeçtiğimvazgeçtiğimii söyleyecektim ve yatin anahtarini ona gondecektim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK OYUNU
Storie d'amoreKimdi bu neydi? Nerden nasil girmisti hayatima. Yildirim carpmisa donmustum. Kendini ne zannediyordu bu kiz hayatimi bi anda alt ust etmisti. HADI AMA////////////// Ben koskoca LEVENT USTUNDAG bir kizin pesinde kukla olcak degilsin ya yok daha nele...