Tanışma günü

118 13 6
                                    

           Ecrin'in ağzından;
 
            Çok üzüldüm. Çünkü okulumuzda tadilat yapıldığı için yakındakı başka bir okula   gitmek zorundayız. Tadilat bitince tekrardan okulumuza geri dönücekmişiz.

             Büşra'yla evlerimiz çok yakındı ama genelde okula ayrı gidiyorduk. Okulun başlamasına 1 gün kalmıştı. Ben çok heyecanlıydım. Çünkü ilkokul bitti ortaokul olduk. Yeni dersler göreceğiz, yeni nakil arkadaşlar olacak falan filan.

            Ben gene okula tek gittim. Yanımdada annem var tabiki. Müdür yarımcısının yanına gittik. Sınıfımı öğrenmek için. Sınıfımı sorduk. İsmimi sordular. Ecrin dedim buraya kayıtlı öyle bir isim yok dedi. Bilgisayarından baktı başka okula kayıtlıymışım. Hemen gittik kayıtlı olduğum okula. Naklimi tekrar kendi okuluma  yaptırdık.

          Bu işlemleri yaptırırken tabiki okulun ilk günü derse geç kaldım. Hemen okula gittim. İçeri girdim. Ders dinmiş. Hoca yerimi falan söyledi. Sorular sordu derken ders bitti. Zil çaldı.

           Büşra'yla birlikte tenefüse çıktık. Bir süreliğine yeni okulumuzu, inceledik. Ders zili çalınca dersimizin olduğu bilgisayar sınıfına gittik. Büşra'yla birlikte bir bilgisayarın oraya gittik. Yanımızdaki  bilgisayara 2 tane çocuk geldi.

          Birinin adı Çınar, diğerinin adı Bahadır. Bahadır zaten ilkokuldanda arkadaşımız.
Hoca direk içeri girdi. "Oyun oynayabilirsiniz "dedi. Bizde Büşra ile bilgisayarı açtık oyun oynuyorduk  kiii, Çınar bizle uğraşana kadar. Daha doğrusu benle uğraşıyordu.

         Bu benim saçımı çekiyor, kalemimi alıyor, vurup duruyor falan. Anliceğiniz hem çok sinir, hemde çok cana yakın. Büşra'yla birlikte bununla tanışmak için muhabbet açtık.

        Büşra: merhaba ben Büşra. Buraya yeni geldin sanırım

       Çınar: bende Çınar. Evet yeni geldim. Babamın tahini çıktı bu okula. Beden hocası.

      B:aaaa o hoca senin baban mı?

      Ç: evet babam.

      Ecrin: merhaba bende Ecrin. Memnun oldum.

     Ç: bende.

     Biz böylelikle tanışmış olduk. Ama çocuk hala uğraşıyo. Bende dayanamadım Büşra'ya yer değiştirmek istediğimi söyledim. Önce Çınar'a sonra bana baktı ve koca bir "HAYIR" dedi. Bende Çınar'gile döndüm;

   Ecrin: Bahadır siz bi yer değiştirsenize yaaa. Çınar beri rahatsız ediyor. Lütfen.

   Çınar:bende burdayım. Ve hayır ben değişmek istemiyorum

    E: tamam ama uğraşıp durma. Tamam mı?

   Ç: bakarız:)

    Dersler böyle böyle geçerken ilk gün geçti bile.

    Büşra bugün olanlardan habersizdi. Bakalım yarın nasıl olucak.

Sonsuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin