2 sene sonra
Büşra'nın anlatımı:
Ben şimdi napiyim. Şuraya düşüp, bayılıyım ya da ölüyim ya. Bu ne? Hayır yani kendi de gelmiyor. Yontulmamış odun diye ben boşuna deyiyorum. Al işte! Kereste ya. Odun.Neyse sinirlenmek yok. Uyanmak yok. Kaçmak yok. Ay hayır yaaa
Ecrin'in anlatımı:
Ama bu sefer kız haklı yani. Hayır madem çıkma teklifi ediceksin neden Samet'e kızı çağırttırıyorsun. Adam gibi gel kendin çağır.
Bu arada kızın içine doğmuş arkadaş. Ne güzel bahçede bankda oturuyorduk. Büşra da etfanina bakiniyordu. Samet bize doğru geldi. Büşra da kulagima; " şimdi Samet beni çağirsa. Sonrada Çınar bana çıkma teklifi etse" dedi. Öylede oldu. Samet Büşra'yı çağirdi. Büşra da " Ecrinde gelsin" dedi. Samette "olmaz" dedi. Büşra da " o gelmezse bende gelmem " dedi. Samette mecbur kabul etmek zorunda kaldı.
Biz Sametin arkasina düştük. Bize bir yerde beklememizi söyledi. Bizde kabul ettik.
Samet yanında Çınar ile geldi. Çınar kaçıyor, Erdem tutuyor. Ondanda kurtuluyor Zeynep tutuyor. Ondanda kaciyor, Damla tutuyor. En sonunda hep birlikte tuttular. Tam bizim tarafa getiriyorlardı, bu seferde Büşra kaçıyor.Ben tutuyorum gene kaçıyor. Bu sefer Nevin tutuyor falan derken sonunda Çınar'ı ve Büsra'yı karşı karşıya getirebiliyoruz. Ama hala Büşra kaçmaya çalisiyor. Ben tutuyorum. Kaçmaya çalistikca cimciriyorum falan.
Barış " Büşra Çınar sakin olun abi ya. Ne bu heyecan. Büşra! Bana bak." dedi. Büşra Barış'a baktı. Sonra Barış tekrar " Büşra bana bak! " dedi. Gene baktı. Sonra Barış " şimdi Çınar'a bak abi." dedi. Büşra çınar'a baktı. Çınar gülüyo. Hem de baya.
Sonra Çınar bir anda Büşra'ya " benimle çıkarmısın?" dedi. Büşra da sakin olmaya çalisiyor ama olamiyor. Çünkü çok fene titriyor. Bir sessizlik oldu. Herkes Büşra'nın cevabını bekliyor. Bende yandan dürtüyorum. Evet de diyorum.
Oda sonunda konuşuyor veeeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Aşk
RomanceBu hikayedeki bütün olaylar yaşanmıştır. Yani bu hikaye gerçektir.