James

643 32 33
                                    

Unii spun ca magicienii,vampirii,ingerii cazuti si ceilalti nu exista,sunt doar niste personaje de povesti.Si eu credeam asta pana cand in acea zi ...

Am 15 ani si azi voi incepe un nou an de liceu. Mergand spre liceu simnt cum emotile ma cuprind din interior. Odata ajunsa acolo ma fac comoda in noua mea clasa si incep sa cunosc colegii mei noi de clasa. Nimic neobisnuit......

Dupa vreo 4 saptamani apare un nou coleg pe nume James .Toate fetele din liceu erau indragostite de el ,deoarece il credeau cel mai frumos si mai atragator.

Intr-o zi cand trecea pe coridor ,de asemenea unde eram si eu ,se uita atent la mine de parca m-ar cunoaste de un secol sau chiar mai mult, ciudat ,dar si eu cand l-am vazut am avut aceeasi reactie.

-Hei,tu!striga la mine o fata de anul 3 de liceu si se apropie de mine cu prietenele ei ,Mary,Sandra,Cary ,Lyra,sau cum le spun eu catelusele Sabrinei.Daca nu v-ati prins cea care m-a strigat se numea Sabrina.

-Ce este ?zic eu cu un ton nevinovat.

-Daca te mai uiti asa la viitorul meu iubit ,un pumn in cap iti voi dau!mi-a zi Sabrina aratandu-mi pumnul .

-Daca te mai uiti asa la viitorul meu iubit ,un pumn in cap iti voi dau!mi-a zi Sabrina aratandu-mi pumnul

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In acea clipa i-am dat pumnul la o parte din fata mea si i-am zis:

-Nu am chef sa ma pun rau cu nimeni .am zi eu pe un ton calm ,dar defapt eu tineam furia in mine .Va spun sincer imi venea sa-i bag pumnul ala pe gat pana ii scot toate matele cu el.

-Ar fi bine boboaco !Oricum nu am chef sa-mi stric manichiura in timp ce te bat mar.mi-a zis ea de parca vorbea la sictir cu mine.

In acea clipa foarte nervoasa ,nu ma-m mai putut abine si cu pumnul meu i-am invinitit ochiul.

N-a trecut mult timp si a venit si directorul la noi .Ne-a condus in biroul lui de unde am primit doua ore detentie dupa program .Dupa ce s-a lamurit treaba si directorul mi-a lamurit sentinta ,zice sa mai stau putin in biroul lui ,iar Sabrinei ii face semn sa plece.

-Roxana inteleg ca anul trecut ai avut o mare suferinta ,pierzanduti parintii ,dar violenta nu-i admisa in scoala mea.Din cate vad in dosarele tale am inteles ca acum stai cu matusa ta.Ea te-a trimis vreodata dupa accident la psiholog?

-Nu ,pentru ca nu am nevoie.Domnule director Sabrina s-a legat de mine si de aceea eu am reactionat in felul asta .Asta nu inseamna ca trebuie sa ma trimiteti la psiholog. Tot ce a spus ea a mintit ,pentru apararea ei.

-Bine de data asta te cred ,dar imi pare rau tot ai detentie.

Da .am zis eu pe un ton incet si am iesit din birou .

Urmatoarea zi eu plimbandu-ma pe coridor James a venit la mine.

- Hei...Tu trebuie sa fii colega cea noua !imi zice James de parca l-ar interesa.

-Da.zic eu .

- Si cum te numesti ?

-Roxana...

-Frumos nume !Pe mine apropo ma numesc James. imi zice el .

trrrrrrrrrrrrrr.............

-Acesta-i clopotelul trebuie sa merg la ora,poate ne mai intalnim.zic eu emotionata.

-Ok ,pa.

Cand sa merg in drum spre clasa nu mai imi puteam lua gandul de la el.Infine...m-am dus la ora si mi-am comtinuat orele.

Dupa 5 ore de studiu si invatat ,m-am pornit in drum spre casa.Era noaptea afara si veam mult de mers, asa ca m-am gandit sa o iau pe scurtatura .

Cand sa merg si sa merg am trecut pe langa un club nocturn . La un moment dat am zis sa intru si eu.Cand sa vreau sa intru un gardian imi iese in cale si nu ma lasa sa intru .La un moment dat vad un semn foarte bizar pe usa clubului si cand intreb imi spune ca nu-i nici un semn .Atunci un tip auzind discutia ii face semn la gardian ,pentru a putea intra.

In acea clipa cand am intrat am observat multe persoane emo care se uitau la mine dar care am incercat sa le ignor dansand pe melodiile de acolo. La un moment dat mi se alatura un baiat ,frumos de felul lui si am dansat impreuna .Dupa ceva timp ce am petrecut acolo( am facut cunostiinta si am aflat ca pe el il cheama Jacob....si altele.)am decis sa ma duc acasa .Jacob s-a oferit sa ma duca el cu masina lui (care-i bestiala) .Cand sa iesim din club am fost intampinati de James.

-Jacob! zice el foarte nervos.

-Pai...imi petrec timpul cu noua mea iubita... zice el razand lui James.

-Poftim??!!Nu suntem impreuna ! zic eu foarte suparata de ce a spus.

-Roxana,du-te acasa singura eu am niste treburi de rezolvat intre frati ! zice nervos uitandu-se la Jacob.

- Cum??!!!!Voi sunteti frati?zic eu uitandu-ma la ei.

-Roxana,doar pleaca ,iti explic mai tarziu !

-Bine! spun eu plecand confuza.

Discutie intre frati fara a fi eu prezenta....

-James ,sincer ce vezi asa de interesant la ea ....Mai tii minte suntem vampiri noi ne hranim cu cei ca ei!spune Jacob.

-Are ceva special ...Nu stiu ce dar are... Si in plus eu nu sunt ca tine eu nu beau sange de om ,ci de animale.

-Haaaaide! Odata si odata o vei face,iar atunci cand o vei face nu te vei mai putea opri ...Ti se va parea cel mai bun lucru de pe pamant .a zis Jacob .

In acea clipa James a plecat de nervi. In schimb eu nu am am plecat acasa,ci m-am ascuns dupa un tufis si am ascultat toata conversatia .Am ramas profund socanta de ceea ce am auzit.

A doua zi cand am mers la liceu l-am vazut pe James cum juca fotbal. Se vedea ca nu mai are acelasi chef sa joace ca inainte. Sigur din cauza ce s-a intamplat in aceea seara. La un moment dat el a vazut ca ma uitam la dansul si a venit dupa mine .

-Roxana...Ce mai faci? imi zice el.

-Nu ma lua cu din astea.zic eu pe un ton sever.

-AAAA.....da trebuie sa-ti dau niste explicatii de ce s-a intamplat atunci...

-N-am nevoie iti stiu secretul...Si sa stii ca nu vreau sa te mai atingi de mine ,ca nu cumva sa-mi iei din sange .am zis eu pe un ton soptit.

Atunci el foarte socat de ce ii spun ma trage de mana pana intr-o clasa unde nu era nimeni.

-Ok ....Stii si pun pariu ca iti este frica de mine si sigur vei spune la toata lumea.
-Ba nu !Eu nu sunt asa ...zic eu apropiindu-ma de el.In acel moment mai era putin si ne sarutam ,dar a intrat Sabrina si "catelusele ei"si s-a pus intre mine si James .
- Hey James.zice ea zambind la el ,indragostita.
-Imi pare rau...te cunosc??
-Nu dar daca vrei vom merge intr-o zi la o intalnire sa ne cunoastem mai bine .
Atunci eu foarte manioasa de ceea ceam auzit plec de acolo.
Va urma...

My life....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum