- ,,Acum 1000 de ani tu erai impreuna cu vrajitorul suprem(Adgar).Cu toate ca erai impreuna cu el ,te intalneai in secret cu mine.Odata Adgar a observat ca in fiecare noapte tu plecai de acasa pentru ai fi cu mine ,asa ca a decis intr-o zi sa te urmareasca sa vada unde te duci. Noi doi eram la mine acasa ,cand ne-a prins .
Cand Adgar ne-a vazut m-a provocat pe mine la un duel ca intre magicieni. Ce nu stia Adgar era ca aveam aceeasi mama ,adica eram la fel de puternici.A doua zi de dimineata m-am dus in Orion (terenul de lupte intre vrajitori ) .Eu si cu Adgar ne-am batut intre noi cu magie ,pana cand Adgar aproape a fost invins .Atunci eu am fost crutator (lasandu-l in viata ) si Adgar atat de nervos ca a pierdut lupta dar si pe tine ,ne-a blestemat . Blestemul zice ca ,in fiecare viata ,cand ne vom intalni ,vom muri sau daca moare unul dintre noi doi ,atunci moare si celalalt ."
-Si ai aflat cum sa scapam de acest blestem ? intreb eu ridicandu-ma de pe canapea si uitandu-ma lung la semineul din fata mea ,ca un semn de spaima dar si de gandire profunda .
-Nu .Dar blestemul facut era asa puternic ,incat l-a secat de magie pe Adgar (asta omorandu-l) .Ultimele cuvinte a lui Adgar fiind:Ma voi intoarce.
-Trebuie sa plec !zic eu luandu-mi geaca .
-Unde? intreaba James ridicandu-se si el in picioare.
-La biblioteca.zic eu iesind din casa.
M-am decis ,atunci sa merg la biblioteca,deoarece as fi putut gasi o modalitate ,pentru a afla mai multe despre acest blestem.
Dupa o vremea am ajuns in biblioteca ,acolo unde am fost intampinata de bibliotecara.
- Te pot ajuta cu ceva ?ma intreaba ea cu un glas tremurat de batranica.
-Imi puteti arata unde gasesc carti despre mituri sau blesteme cu vrajitori.intreb eu pe un ton obosit.
-Vino dupa mine!zice bibliotecara condcandu-ma la raftul cu carti pe care le-am cerut.
-Multumesc .zic eu .
Atunci bibliotecara pleaca la catedra ei .
Langa raftul cu carti se afla o masa si un scaun .Am luat cateva carti care mi-au atras privirea si m-am rezemat de scaun , incepand sa citesc.
Am citit pana la ora 20:00,apoi fara sa vreau am adormit.
Cand m-am trezit in jurul meu era numai intuneric ,apoi cand ma uit sa vad cat e ceasul , acesta imi indica 21:00 .,,Oh nu..Biblioteca e inchisa."zic eu in gandul meu ingrijorata.
-Hey ...E cineva? intreb eu in timp ce vocea mea se rasuna ca un ecou prin toata biblioteca.
Imediat ce am zis asta s-a auzit o usa trantindu-se.
Atunci mi-am luat lucrurile si am incercat sa gasesc iesirea .
Am mers printr-un labirint de rafturi cu carti ,ore in sir.
La un moment dat din spatele meu Bianca apare:
-Ce naiba,Roxana!Tu niciodata nu te opresti din cautat raspunsuri? Tu stii ca curiosii mor primii nu?
-Nu imi este frica de tine!Te-am cunoscut de cand erai inca om ,te cunosc foarte bine.Noi inainte eram prietene acum suntem aproape dusmani de moarte.zic eu foarte serioasa.
-Oamenii se schimba.Cum si tu vei fi transformata de James ,in vampir.zice ea schitand pe fata ei un zambet demonic.
-Apropo...De ce Niklaus la transformat pe James in vampir...Cu toate ca el era vrajitor...intreb eu amintindu-mi de acest fapt.
Atunci Bianca era mai serioasa ca oricand.Se vedea ca stia ceva ,stiu asta , deoarece ea ,cand face asa i se ridica spranceana de doua ori.
-Pui c-am multe intrebari pentru cineva care isi cauta moartea.zice Bianca.
-Haidee...Stiu ca stii .Sigur ti-a spus.zic eu foarte nervoasa
-De ce un om ca tine a prins tupeu, peste noapte, contra unui vampir? intreaba ea pe un ton suspect,de parca ar banui ca stiu ceva.
-Pai...De cand am aflat ca sunt un vrajitor si ca am puteri magice .zic eu normal,dar stapana pe situatie.
Atunci Bianca a fost foarte socata de informatia primita ,dar a incercat sa nu scoata asta la iveala.