Adevarul

128 20 8
                                    

  -Deci...Sunt o creatura sau ceva?zic eu in masina in timp ce mergeam la James acasa.
   -Ti-as spune acum,dar nu m-ai crede ,asa ca am sa-ti arat niste dovezi.zice el foarte serios uitandu-se in fata la drum.
       -Cu toate ce mi s-au intamplat ,am uitat sa te intreb de fratele tau Jacob.Este bine?
intreb eu foarte curioasa .
        -Daa...Poveste lunga.Dar acum e bine .imi zice el tragand aer in piept.
         -Si acum unde e ?intreb eu uitandu-ma la privirea lui incruntata ,pe care o arunca asupra drumului.
        -S-a mutat la Paris ,pentru a investiga ceva.imi zice lasand sprancenele mai in jos pentru a nu parea ca-i suparat.
,,ceva"? ,,Cu siguranta nu vrea sa-mi spuna ce.Lasa ca il voi intreba altadata ,dar pana atunci vreau sa aflu ce sunt."ma gandeam eu uitandu-ma pe geamul din dreapta mea la soarele care incepea sa apuna.
     Nu dupa mult timp am ajuns si acasa la James.In fata casei lui era parcata masina lui Stiles.
       -Adelina si Stiles sunt aici?intreb eu coborand din masina.
       -Da .Eu i-am chemat ,deoarece acum fac parte din familie.imi zice el uitandu-se de parca ar fi indragostit de mine.
   Atunci ma simteam de parca as fi avut fluturasi in stomac .Ma topeam din picioare ,cu pricina privirii lui spre  mine,dar am incercat sa nu arat asta schitand un zambet minuscul pe fata mea obosita.
    Cand am intrat in casa ,am observat cum Stilles desena cu creionul pe o foaie ,iar in acelasi timp vorbea cu Adelina despre un plan .
       -Buna Rox !imi zice Adelina indreptandu-si privirea catre mine.
      - Buna.zic eu .
,,E asa ciudat ,parca mai devreme incerca sa ma omoare acum imi vorbeste ca o prietena "ma gandeam eu urcand scarile pana intr-o mansarda unde se depozitau lucrurile vechi ,indrumata de James.
    Odata ajunsi acolo James isi indreapta foarte repede atentia spre un sifonier putrezit dintr-un colt al mansardei.In acea clipa muta sifonierul ,in asa fel incat sa i-a din spatele acestuia un cufar foarte micut.
     -Uita-te!imi zice el deschizand cufarul .
In acel cufar se aflau niste poze din diferite timpuri in care apaream eu si James.In una dintre poze eram imbracata chiar si pentru anii 80.
     -Ce-s astea ?De ce apar in aceste fotografii?zic eu foarte speriata uitandu-ma in ochii lui James.
      -Roxana tu esti o vrajitoare ca si mine .Noi doi am fost blestemati de a muri si a renaste,de vrajitorul suprem .
      -Si la ce varsta muream de fiecare data?intreb eu ingrijorata.
        -Eu la 27,iar tu la 25.imi zice el uitandu-se la mine ,in timp ce inchidea cufarul ,foarte posomorat.
        -Dar de ce ne-a blestemat.intreb eu.
        -Adelina si Stilles cunosc o vraja pentru a ne reda amintirile.zice el foarte serios.
        -Nu  stiam   ca si Stilles si Adelina sunt vrajitori.zic eu.
        -Adelina este un vampir inzestrat cu multe daruri cum ar fi:poate provoca durere unei persoane,poate citi gandurile oamenilor,uneori are viziuni legate de viitor si poate sa calatoreasca in lumea de dincolo.Stlles are unile daruri ca si Adelina:are viziuni legate de viitor si poate calatorii in lumea de dincolo ,dar poate sa :prezica cum va muri cineva si poate sa-i renvie pe oameni .Cu toate acestea tu v-a trebui sa-mi faci vraja ,ajutata de Adelina si Stilles.Dupa ce imi aduc aminte ,voi sti ce sa fac mai departe.imi povesteste el ducandu-se la geamul mansardei.
     -Stai putin...noi cand am fost blestemati eram vrajitori ,dar acum tu esti un vampir.zic eu foarte ganditoare.
         -Din cauza blestemului, chiar si vampir fiind, eu mor.zice el oftand,uitandu-se la copacii din fata lui.
    -Ma intreb de ce Niklaus a vrut s-o transforme pe By.
     -Niklaus a avut in toata viata lui nemuritoare 2 sotii.Stiu asta ,deoarece le-am cunoscut.Niklaus niciodata n-a iubit pe nimeni ,poate de asta le-ar fi omarat pe cele 2,pana la urma.Cand l-am vazut cu Bianca  ....Mi-am dat seama o latura nemaintalnita de-a lui Niklaus...Era foarte indragostit de Bianca.imi zice James foarte normal si foarte coerent in momentul vorbirii.In plus acum doua zile i-am descifrat si darurile Biancai :poate sa aiba copii fiind vampir , poate merge in lumea de dincolo,poate da foc (cand e foarte nervoasa)la ceea ce atinge,poate constrange  si poate sa provoace durere oamenilor.
        -Wow...zic eu mirata.
         -James,Roxana,veniti!Am gasit o solutie!striga Adelina tocmai din sufragerie.
          -Stai...James eu nu stiu nimic despre cum a face o vraja .Daca nu voi reusi ?Daca nu sunt o vrajitoare?zic eu foarte ingrijorata.
   Atunci James schiteaza pe fata lui foarte serioasa un zambet cald .
      -Roxana ..Stiu ca vei reusi .De cand te-am cunoscut ai avut o suflet puternic si foarte curios si m-am indragostit nebuneste de tine si de felul cum arati ,dar si cum te comporti.imi zice el apropiindu-se de mine si sarutandu-ma.
Era asa de frumos acel moment ,incat nu mai vroiam sa se termine niciodata
Totul era magic pana cand ....
       -Ce dracu'?!Noi incercam sa salvam lumea aici, iar voi  va sarutati.zice Adelina foarte nervoasa intrand pe usa.
       -Haide sa mergem.zice el uitandu-se atent in ochii mei.
        -Da pai....asta ziceam si eu .zice Adelina foarte isterica.
   Atunci am tras aer in piept si am coborat scarile ,pana am ajuns in living.

My life....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum