Adelina si Stilles

153 20 19
                                    

-Buna Roxana!Se pare ca ne vedem din nou .imi zice Niklaus cu un zambet demonic.
In acel moment imi trag aer in piept si imi indrept privirea catre By.
-Unde ai fost toata ziua si de ce te-ai imbracat si machiat asa EMO ?Parintii tai te-au cautat.ii zic eu uitandu-ma la ea foarte ingrijorata.
  -In primul rand toata ziua am petrecut-o cu Niklaus.In al doilea rand asta e luck-ul meu nou.In al treilea rand eu nu mai am parinti.
Atunci ma duc mai aproape de Niklaus si il intreb in soapta :
  -Ai transformat-o in ...
   -Vampir? Da. imi zice By bagandu-se in fata mea si cu spatele la Niklaus.
    -Haaide ...Niklaus acesta-i modul tau de a te razbuna ? ii zic eu incercand sa-mi reglez frica pentru a nu o descoperi el.
    -Nu asta-i razbunarea mea .dupa ce Niklaus a zis asta a sarutat-o spontan pe By.Atunci eu imi feri ochii ,pentru a nu vedea cum aia  doi se sarutau si nu imi venea sa cred ca Niklaus ar fi impreuna cu By.
Trrrr....(clopotelul)
  -Ne mai vedem ...Dar pana atunci Adelina te va"aranja "putin. imi zice Niklaus cu privirea lui demonica si patrunzatoare ca de obicei.
      -Iubito vrei sa te ajut s-o dobori?ii zice Stilles Adelinei.
      -Nu... ma descurc si singura pana la urma urmei ea e doar o muritoare.zice ea uitandu-se la mine fericita ca va trebui sa ma omoare.
Atunci Zayn ,Lydia ,Stilles ,Niklaus si By parasesc coridorul mergand in clasa.
Dupa ce nimeni nu mai era pe coridor ,incep sa fug cat ma tin picioarele pentru  a nu fi omorata. Eu in timp ce alergam ,ea mergea  normal catre mine.La un moment dat am intrat in arhiva scolii.Acolo m-am ascuns dupa o masa ,pentru a nu ma vedea.
  -Roxana?Nu te poti ascunde la nesfarsit.Iti simt inima batand foarte tare  ...Ce-ai patit?Ti-e frica?imi zice Adelina plimpandu-se prin toata arhiva.
,,Am belit pula"ma gandeam eu foarte speriata.
La un moment dat eram sigura c-am sa mor asa ca am iesit din ascunzatoare.
    -Nu mi-e frica de time!Esti doar o nenorocita care se crede puternica pentru ca face parte din rahatul lui Niklaus!zic eu foarte convingatoare cu lacrimi in ochi  ,uitandu-ma la Adelina .
    -Niklaus a avut dreptate ...Chiar poti fi o amenintare pentru noi.Pacat ca vei muri curvo.imi zice ea venind catre mine si dand sa ma muste .
Atunci eu inchisem ochii ,pentru a putea sa mor linistita si fara  sa-mi vad sangele pe buzele ei .
     -Adelina!striga James ,intrand pe usa arhivei si vazand ce se petrece.
     -Eram sigura ca ai sa ajungi la timp ,pentru ati salva iubitica ,asa ca si eu l-am chemat pe Stilles. zice Adelina ,in timp ce Stilles iesea dintr-o umbra.
      -Adelina ,Stilles ...Niklaus va vrajeste mintile ,uitand ce ati fost si ce sunteti.zice James in timp ce scotea din buzunarul de la geaca de piele neagra  o sticluta cu un lichid in el.
     -Adelina...Doar stii ca Niklaus nu ne-ar minti.ii zice Stilles Adelinei.
Adelina era imprastiata ,din privirea ei, in propriile ganduri.
       -Aceasta potiuna ,va poate aminte ceea ce va facut voua Niklaus,respectiv cand v-au ars pe rug.In plus Stilles tu esti verisorul meu si mi -ai fost toata viata ca un frate mai intelegator ca Jacob.
    -Da-mi potiunea.zice foarte hotarata Adelina.M-am saturat sa traiesc in minciuna.
    -Si eu o vreau.Dar sa stii, daca nu functioneaza iti voi lua fundul de vrajitor -vampir si te voi arunca peste  stanca.zice Stilles foarte indraznet la inceput ,dar ironic la sfarsit.
Cei doi au luat din potiune si si-au reamintit cine sunt si cum au fost tratati de Niklaus. :-)
     -Vai de mine ...Ce-am sa-i fac nenorocitului ala pentru asta.zice foarte  agresiva Adelina.
     -Care-i planul James?il intreaba Stilles punandu-i mana pe umarul lui James in semn de prietenie.
        -Niklaus va trebui sa stie ca Roxana e moarta ,iar voi va veti purta pe langa dansul asa  cum v-ati purtat si pana acum.Cand imi vine in minte un plan va voi atentiona.
In acel moment Adelina se intoarce cu fata la mine si imi zice:
     -Imi pare rau ca am incercat sa te omor.
     -Nu-i nimic .Te inteleg.ii zic eu .
Atunci Stilles si Ade au plecat la Niklaus si si-au continuat ziua.Eu cu James dupa  , am mai ramas putin in arhiva.
      -James ....M-am saturat sa-mi spuna lumea ca tot sunt speciala si nu stiu de ce.As vrea sa fiu mai puternica ,pentru a putea sa ma apar si singura.ii zic eu uitandu-ma la James indureriata.
        -Roxana i-ati ghiozdanul .Eu te astept in masina .Vei veni la mine acasa ,deoarece acolo pot sa-ti explic totul.
Dupa ce imi zice asta paraseste incaperea.
 
  

My life....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum