Ma trezesc de dimineata ....pentru o noua zi. La un moment dat cand ma uit la fereastra vad o masina gri ,parcata in fata casei mele,si din ea iese James.Atunci am coborat repede sa vad ce se petrece si el imi spune ca vrea sa ma duca la scoala cu masina lui.Dupa ce mi-a zis asta eu am.fost de acord si am pornit la.drum.Ajunsi in fata scolii ,toate.fetele se uitau cu invidie la mine.Inainte sa intru in scoala Sabrina iese in calea mea si ii spune lui Jamse :
-Iubi ce cauti cu asta?intreaba ea pe un ton sever.
-Pentru a mii-a oara ,Sabrina,noi nu suntem impreuna!zice el uitandu-se incruntat la ea.
-Sa stii ca esti un fraier daca ai ales-o pe ea ,eu sunt oricum de mii de ori mai buna.Dar daca cumva te razgandesti si vrei sa fii cu mine ....acesta este numarul meu de telefon. zise Sabrina pe un ton normal si i-a strecurat o foita cu numarul ei de telefon,in buzunar.
Atunci James nu o baga in seama si intra in scoala cu mine.
-James ....Pot sa te intreb ceva ?
zic eu vorbind incet .
-Da ...desigur. imi zice James.
-Tu cati ani ai defapt ? zic eu uitandu-ma fix in ochii lui si el in ai mei.
-Nu stiu .Eu nu pot avea ani .Nu sunt un vampir normal ...eu renasc . In plus eu doar ma hranesc cu sange si pare ca am doar 20 de ani toata viata ,dar la 100 de ani mor.Sau pana atunci pot sa fiu omorat ca un om .
-James am citit despre tipula asta de vampiri.
-Si...
-Tu inainte de a fi vampir ai fost blestemat .Si apropo tu poti redeveni om . Se spune ca numai aleasa te poate ajuta sa redevii ce ai fost si apropo nu ai fost om sigur ,deoarece un om transformat in vampir ,nu maj renaste ,devine nemuritor.
-Cum?!
-Nu stiu ..nu nai tin minte ,dar sa stii trebuie prima data sa iti amintesti ce ai fost inainte sa fii vampir.
-Dar nu pot ...eu cand renasc nu mai tin minte ce am facut sau ce am fost in viata anterioara.
-Dar ,atunci de unde stii tot ce mi-ai spus atunci pe Skype ,despre cum un original te-a facut vampir?
-Mi-a zis Jacob.zice James.
-Stai dar Jacob nu renaste si el?
-Nu !!
-James ,s-ar putea ca Jacob sa stie mai multe lucruri decat stii tu si nu ti-a spus.zic eu uitandu-ma la el ingrozita.
Trrrrrr.....
-Haide la ora ,discutam mai tarziu.imi zice el