Mergeam si mergeam pe drum ,noaptea fiind si imi era frica ,deoarece aproape toate stalpurile cu neon erau stinse si ma simteam urmarita.Intr-un final am ajuns acasa la By ,unde m-a dus in camera ei ,unde ne-am facut tema la mate .Dupa ce am terminat tema la mate By imi zice mie:
-Fata,eu cred ca profa de mate daca nu-l avea pe actualul ei sot ,se casatori cu Euclid, cã doar de ce ne da asa de mult de scris despre el.imi zice ea mie .
In acea clipa am inceput sa rad atat de tare incat mi-a dat cu lacrimi.Dupa o vreme ,cand ne-am linistit din ras am inceput sa meditez cu ea la chimie , unde am reusit sa invat mai mult decat stiam ca pot. Intr-un final cand am terminat cu tot invatatul si tot scrisul asta ,am zis sa ne relaxam putin.By a insistat sa facem Karaoke pe melodiile din anii 80'.Am cantat pana la ora 8 seara toate melodiile trupei ,,Bad Boys Blue". Da...pai toti vecinii au facut reclamatie la ascociatie dupa aceea noapte .In fine...dupa o perioada de timp "vocile noastre talentate" s-au plictisit si ne-am gandit sa ne uitam la un film.In timp ce By rasfoia canalele ,a dat de o reclama care spunea ceva de genu:,,Fii prietenos nu rautacios .Prieten iti poate fii oricare dintre noi .Daca vedeti ca cineva bate copii din joaca sau te barfeste pe la spate ...."Atunci in aceea clipa By a zis:
-...Tragi o besina.
Adica propozitia parodiata de By ar fi :,,Daca vedeti ca cineva bate copii din joaca sau te barfeste pe la spate tragi o besina.Din cauza asta ,iar am inceput sa rad si am stat vreo jumatate de ora sa -mi revin .Era 21:30 ,iar eu am sunat-o pe matusa meavl si am intrebat-o daca pot sa dorm noaptea aceasta la By .Matusa mea neavand ce face a fost de-acord.
-Bianca eu cu tatal tau ne ducem la o petrecere de-a unei rude si ne intoarcem la 6 dimineata asa ca fiti cuminti!zice mama Biancai atunci cand a intrat in camera ei.
-Bine...vom fi bine .zice By .Dupa parintii Biancai au plecat.By fiind o fire mai nebunatica ,nu a fost de acord sa stam in noaptea aceasta acasa ,asa ca
s-a gandit sa mergem la clubul nocturn de la marginea orasului.Eu cand am aflat ce avea de gand sa faca By ,am fost de-acord ,deoarece acolo fiind vampiri mai aveam sansa de a obtine niste informatii despre familiia Adams.
Dupa ce trecuse o vreme si eu cu By ne-am echpat ,eu ii zic ei:
-Haide sa luam cu noi putina verbina din gradina ta si niste creioane ascutite.
-De ce ?Vrei sa rada aia de la club de noi.zice By.
-Pai....Le luam ....in caz de sunt pedofili prin zona.zic eu mintind .
Oricum trebuia sa mint ,deoarece nu-i puteam sa-i spun ca acolo sunt vampiri sau ca fostul meu iubit a fostul unul dintre ei si ca acum caut fel de fel de informatii despre familia lui pentru al ajuta.Bianca neavand ce face a luat tot ce i-am zis sa ia si am pornit la drum. In timp ce mergeam pe drum iar ma simteam urmarita , dar By ascultand muzica prin casti nu prea simtea nimic.In acel moment am simtit cum frica ma cuprinde din interior dar am incercat sa uit acea stare zicand in mintea mea:,,Totul este numai in imaginatia mea".La un moment dat am ajuns la club.Cand am intrat inautru practic mi se facea piela de gaina ,dar By n-avea nici o treaba ,respectiv se distra foarte mult .In timp ce By dansa pe ringul de dans ,in spatele meu era cineva care a pus mana pe mine .Atunci eu am intresarit de spaima,deoarece el era acelasi tip care a venit seara in timp ce dormeam la mine acasa si m-a sarutat pe gat.Am ramas brusc inmarmurita ,in venea sa fug, dar n-aveam ce face ....trebuia sa primesc niste raspunsuri.
-Salut ,Ma numesc Niklaus !Pe tine cum te cheama?
Cand am aflat ca-l cheama Niklaus ,am stiut pe loc ca el este vampirul original.Inima incepea sa-mi bata foarte tare ,dar am incercat sa nu ma dau de gol si i-am spus foarte concret:
-Haideeee.....de parca nu stii.Stiu ca tu l-ai transformat pe James in vampir . zic pe un ton sever .
In acel moment el apropriindu-se de mine mi-a zis:
-Frumoasa si desteapta ...imi aduci aminte de fosta mea sotie Anastasia.Defapt arati exact ca ea la chip si din aceasta cauza vreau sa te ucid.Atunci in acel moment mi s-au inmuiat pe loc picioarele si simteam cum inima imi batea mai tare ca oricand . La un moment dat din spatele meu vin alti vampiriri care ma injecteaza cu un ser , care m-a facut sa lesin. Cand m-am trezit ,ma aflam langa o stanca . Ma simteam foarte rau si vedeam numai in ceata.Erau vreo 9 vampiri prin priajma ,dar era si Niklaus .
-Roxana...Uite in ce hal ai ajuns sa mergi intr-un club numai cu vampiri ,sa-ti moara parintii si sa te paraseasca James .imi zice Niklaus razand de mine.
Cand am auzit aceste cuvinte m-am enervat atat de tare incat i-am spus :
-Mai bine o viata ca a mea trecatoare si singuratica decat una ca a ta care dureaza o vesnicie.
Cand Niklaus a auzit ce am spus,a indreptat pistolul spre mine .In acea fractie de secunda cand vroia sa ma impuste ,intervine James care ii bate pe toti ,inclusiv pe Niklaus.
-Roxana sa stii ca te voi proteja mereu .imi zice James.
Astea au fost ultimele cuvinte care le-am auzit ,inainte de a ameti si a lesina din nou (din cauza otravii puse in ser).