Schimbare

166 20 8
                                    

  Deschizand incet ochii ,observ ca nu mai sunt pe acea stanca unde trebuia sa fiu sacrificat ,ci pe un pat dintr-o camera bine amenajata. Pe un colt din pat statea James  tinandu-ma de mana si cu ochii atintiti spre mine.
     -Unde sunt?intreb eu abia tinand ochii  deschisi catre James.
       -La mine in camera .zice pe un ton incet James.
Brusc dupa ce-am auzit respectivele cuvinte, m-am simtit enorm de fericita .Sentimentul acesta nu dureaza mult ,deoarece brusc mi-am adus aminte de By si de uitarea ei la club.
      -James ...Eu trebuie sa plec .zic eu panicata ,ridicandu-ma din pat.
       -De ce?Ce s-a intamplat?intreba el foarte confuz de situatia problemei.
       -Paii...ieri seara am fost la clubul nocturn cu o prietena si am uitat-o acolo.
        -Poftim!?!Doar stii ca locul ala-i plin cu vampiri .zice James foarte furios ridicandu-se din pat.
        -Stiu...zic eu aproape nemaiavand ce spune.
        -Ce cautai acolo?! zice James incercand sa-si mai revina de la nervii care ii avea.
         -Asculta....Vorbim mai tarziu acun trebuie s-o gasesc pe Bianca . zic eu in timp ce ieseam din camera.In timp ce coboram scarile ,pentru a iesi pe usa de la intrare aud niste voci care vorbeau ceva de genu:
          -De ce ai lasat-o sa plece?Va fi in pericol !De ce nu i-ai spus adevarul ?
           -E grabita acum ....Am sa-i spun alta data.ii raspunde alta voce.
  La cat de panicata eram cu privinta la By ,am incercat sa ignor tot ce-am auzit.
Pe drum am sunat-o de vreo 30de ori pe By ,dar aceasta nu raspundea la apel.Dupa i-am sunat parintii ,care mi-au spus ca By nu-i acasa ,motiv care ma facea sa ma ingrijorez mai tare.Pana la urma m-am dus si la club ,acolo fiind doar barman-ul,care mi-a spus ca a vazut-o plecand cu un baiat blond cu un tatuaj de tigru.In timp ce ieseam  din club ma gandeam: ,,Oh nu  !Ala ii Niklaus!Ce a fost in capul meu ?!De ce trebuia, eu, s-o aduc cu mine?"
Dupa un timp ,vazand cat e ceasul,mi-am propus ca intai sa merg la scoala ,apoi  sa mai incerc sa dau de ea.
     Asa ca m-am dus acasa ,mi-am luat ghiozdanul si am plecat la scoala.
   ....
Intr-o pauza  m-am dus sa pun lucrurile mele in dulap .La un moment dat observ cum pe usa scolii intra By tinandu-se de mana cu Niklaus si odata cu ei intrau si  alte doua cupluri.Primul cuplu era format din Adelina si Stiles si al doilea din Lydia si Zayn.

My life....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum