Jack, Mike, Jill, Lara a Martin.
Těchto pět odvážlivců se spojilo v tým aby objevovalo nové druhy draků a snažit se je i ochočit.
V jedné malé vesnici Thend se nacházel poblíž ostrova draků do které mohl vstoupit jen pravý bojovník a odvážný člověk. Bránu k ostrovu hlídaly dva draci a aby se přes ně někdo dostal musel je dobře obelhat.Tak se tahle odvážná pětka se vyplavila na moře na tento ostrov aby odhalili tajemství této říše. Plavili se asi tak den až brzy ráno zakotvili u ostrova, vzali si na záda veliké batohy. Mike si do ruky připravil meč. byl z nich nejstarší a proto nesl i spoustu věcí. Lara s Jill nesly spacáky a Martin? Ten byl takový malý bylo mu teprve 10 a nesl jen pár blbůstek. Když došli k bráně, hned na ně začaly syčet ti dva draci co měli protáhlé hadí tělo, dělali děsivé pohledy a vrčeli. ,,a co teď?" řekl zoufale Jack. ,,mám nápad" řekl Mike a vyndal z jedé brašny křesadlo a našel klacek. ,,a co chceš prosím tě dělat?" nechápala Jill a dala si ruce v bok. ,,já už vím! Když před jakýkoliv drakem začneš mávat s ohněm bude si myslet, že jsi silnější a nebojíš se ho" řekl Jack. Mike na něho kývl že má pravdu.
,,můj otec mě tohle naučil. Jednou to použil proti medvědovi" dodal ještě Mike a klacek zapálil. Draci se zarazili a přestali vrčet. Byly z toho neklidní až se nakonec stáhli a nechali je projít.,,tak jdeme" řekl Mike a šli dál. Šli lesní zarostlou cestou, sem a tam viděli nějakou mršinu slabého draka či jiného zvířete, Jill si musela zacpat nos. Zachvíli vyšli na rozkvetlou louku ,,páni,to je nádhera" řekla Lara a úžasem vydechla. Jill přikývla. Rostly tu krásné rostliny které nejsou jinde na světě. Šli tedy po louce až si Martin všiml něčeho malého na jedné kytce, přiblížil se a na kytce spatřil spícího malého dráčka velkého asi tak pět centimetrů ,,jé něco jsem našel!" řekl, a všichni se za ním rozběhli. Jack vytáhl enciklopedii zatím objevených draků ale tohohle tam nenašel ,,jak ho nazveme?" řekl. Všichni se zamýšlely nad jménem. ,,dráček malý!" vykřikl Martin. ,,...oukej...no.. Tak jo, než vymyslíme něco normálního" řekl Jack. ,,Jacku. Nekaž mu radost" řekla Lara Jackovy přátelsky šťouchla a šibalsky se usmála. Odpoledne začalo být hodně horko všichni se potili a funěli,hlavně Mike který nesl spoustu věcí. ,,Měli bychom se někde utábořit a připravit něco k jídlu" řekla vyčerpaně Jill. Mike odpověděl: ,,ano, poohlídnem se tady po krajině, nechoďte moc daleko!" ostatní souhlasily. Rozdělili se a každý šel sám na jinou stranu až na Martina co šel s Mikem.
ČTEŠ
Hon Na Draky: Objevovatelé ✔ [Probíhá korekce]
Fantasy2. Čtyři středověcí puběrťáci se rozhodnou vyplout na dračí ostrov. Čeká je tam nebezpečí a hodně magických tvorů. Mike- 16 let. Vůdce skupiny Lara-15 let. Bojovnice. Jill- 15 let zdravotnice Jack- 14 let. Vědec začátečník Martin- 10 let. Snílek co...