18# Lara byla vysvobozena

73 8 1
                                    

Ráno vydatně pršelo a Lara byla celá promočená. Všichni Minájové byly zalezlí ve svých teplých stanech. Lara byla hladová a a pila jen déšť. Pršelo celí den a skoro žádný Mináj neopustil svůj teplý stan jen dva lovci co šli sehnat potravu ale za dvě hodiny přišli a drželi přes rameno dva divné ptáky kteří vyladaly jako volavky jen byly větší. Jinak se nikdo venku neukázal.

Mike,Jill,Martin a Jack byly schovaní v dutém kmeni stromu byl veliký a vešli se tam i s dráčky,měli málo času aby zachránili Laru,pršelo a nemohli sehnat jídlo nejen pro sebe, ale ani pro dráčky měli prostě poslední dobou smůlu. V dutém kmeni ale mohli přemýšlet jak Laru zachránit.

K večeru se nachvýli vyjasnilo a toho všichni využili, k Laře přišli tři Minájové rozvázali ji a odvedli ji do jednoho stanu tam měla připraveno jídlo a pití, nevěděla čím si to zasloužila a co bude potom,ale hlad byl silnější. Zachvýli všechno zhltala a sedla si na měkké místo ve stanu a čekala co se bude dít. Za půl hodiny pro ní přišli a odvedli ji zase k veliteli. ,,Za dva dny tě převezeme do naší říše a staneš se otrokiní protože už tři dny se nikdo z vaší vlády neozval. Takže teď patříš nám" řekl velitel a podíval se pyšně na Laru. Lara začala v duchu panikařit musí se odtud nějak dostat a to co nejrychleji! Pak ji zase odvedli do jednoho stanu na kraji tábora a hlídali ho tři strážci. ,,no super jak se odtud teď mám asi dostat!?" řekla si pro sebe tiše Lara. A asi v 9hod. Večer se spustil zase liják, Lara chvýli poslouchala stráže jak si spolu povídají; ,,tvl neměli jsme se už s někým vystřídat?!" stěžoval si jeden. ,,ano, měli jsme být už dávno vystřídaní" stěžoval si i ten druhý a šel do hlavního stanu už tam byl jeden strážce, byl naštvaný a po brnění mu stékaly dešťové kapky,jen tak tam stál a najednou ho trefil šíp do hlavy,bez žádného přízvuku klesl k zemi. Když to Lara uslyšela opatrně vykoukla ze stanu a uviděla to. A pak do druhého konce stanu někdo vrazil dýku a udělal ve stanu velký otvor od stropu až k zemi a do ní vylezl Mike a přitiskl se k Laře. ,,Tak jdeme,rychle"řekl Mike a vyšli z díry stanu rovnou do lesa. Za pět minut došli k jejich táboru a byla šťastná že je zase zpátky. Když všem řekla o tom že se měla stát otrokem,byly všichni rádi že už je mají za sebou. Ale stejně musí jít hodně daleko a zakrývat po sobě všechny stopy protože Minájové by je mohly vystopovat a pak by to s nima dopadlo hodně špatně, ani si nemohli rozdělat oheň aby to Minájové nezpozorovali.

Hon Na Draky: Objevovatelé ✔ [Probíhá korekce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat