Dust měl zlomenou přední packu a byl poškrábaný. Ale Smokie už bylo lépe, ale když mohla tak si ješte odpočinula. Master se poslední dobou choval nějak divně od té doby co viděl toho velkého draka létat, pořád mával křídly a byl nervózní. Tomu zelenému drakovy pomohli akorát vztát ošetřili mu zranění na hlavě on zavrčěl a po chvilce odletěl pryč. Master si už ani nehrál s ostatními. Bylo na něm něco v nepořádku a začal skákat z výšek a přitom mával křídli. Zachvíli začali skákat ze skáli všichni dráčci kromě Dusta ten ležel se zlomenou packou a záviděl jim že už budou brzy létat. ,,Neboj zachvíli budeš létat s nimi" pohladil ho Martin. A konečně Master opravdu vzlétl teda jen na chvíli ale byl to veliký pokrok. Brzy i Žluťoun a Smokie. Za dva dny cesty se o to pokusil i Dust ale moc mu to nešlo protože se nemohl pořádně odrazit. Teď už nešplhali spíš klouzali po kameném povrchu dolů ze skály. Hlad neměli cestou trefili takového podivného kamzíka. Když už byli skoro dole Master a Smokie se rozhodli skočit z 30m výšky. ,,Smokie né" křičela na něj Lara. Ale bylo pozdě Smokie skočila ihned za Masterem, touha po letu byla silnější než opatrnost. Lara a ostatní beželi dolů a tam čekali s nastavenýma rukama aby chytili padající neposluchy ale ne oni letěli a dělali přemety ve vzduchu. Radostně vrčeli. Žluťoun a Dust je pozorovali ze země. ,,Smokie dolů!" přikázala mu Jill která začala mít obavy Mike taky přikázal Mastrovi aby přistál. Oba do minuty sletěli dolů ke svím pánům. ,,hodný" pohladil Mastera Mike A dal mu za odměnu hraboše kterého před chvílí zabil ale na Mastera se ihned vrhla Smokie a hraboše mu sebrala ,,Smokie! Rozděl se!" pokárala ji Lara. Smokie udělala smutný obličej a pustila hraboše na zem Master ho překousl na dvě časti a jednu přistrčil ke Smokie, ta děkovně zavrněla a spolkla ji.
ČTEŠ
Hon Na Draky: Objevovatelé ✔ [Probíhá korekce]
Fantasy2. Čtyři středověcí puběrťáci se rozhodnou vyplout na dračí ostrov. Čeká je tam nebezpečí a hodně magických tvorů. Mike- 16 let. Vůdce skupiny Lara-15 let. Bojovnice. Jill- 15 let zdravotnice Jack- 14 let. Vědec začátečník Martin- 10 let. Snílek co...