3# Dračí vejce

168 20 1
                                    

Ráno je všechny vzbudilo mrholení a hustá mlha. Když Jack s Martinem zbalili věci zpět do batohu mohli vyrazit. Martin a Jill začali mít hlad, později i Laře začalo kručet v břiše. Mike se najednou zastavil. ,,počkat!" řekl. ,,co je Miku. Něco si tam zapo-" to už Lara nedořekla protože viděla to co Mike. ,,Ty bláho dračí hnízdo" zašeptala Jill. Martin se bez váhaní vrhl do hnízda ,,snídaně!" a přitulil se k vejci, které bylo skoro stejně velké jako on sám. ,,neeee, běž od tamtuď!" řekl Jack vystrašeně a Mike se rozhlédl kolem sebe ,,ten drak co tady hnízdí nebude ani moc veliký ani moc nebezpečný" a ukázal na ohlodané keře. Martin už před sebou tlačil pro něj dost velké vejce. ,,Je jich tu dohromady deset" řekl Jack.
,,ukradneme je a nacpeme se!" slintal Martin. ,,mám lepší nápad, vejcí je 10 nás je 5 když si vezmeme 5 vajec plus jedno ke snídani..." navrhl Mike. ,,A co chceš dělat z těmi 5 vejci?" zeptala se Lara. ,,když se vylíhnou můžeme si je ochočit" vysvětlil Mike. ,,to je klidně možné. V enciklopedii tento drak je a je vyjímečný svým rychlím růstem" četl z knihy Jack. ,,dobře, bereme vejce a mizíme!" řekla Jill. A každý uchopil jedno vejce jen Mike vzal dvě protože měl větší sílu. Skupinka opět šla loukou až viděli v dálce obrovskou skálu. ,,wow to je ta největší hora co jsem kdy viděl" řekl překvapeně Martin. ,,to jo" přitakala Lara. ,,musíme se otočit a jít jinudy tady píšou že na týhle skále žijou jeskynní draci a to je velmi zákeřný rodokmen draků" četl z knihy Jack a zachvíli zakopl o balvan protože nekoukal na cestu. Lara s Jill se tomu uchechtli ,,asi má pravdu támhle něco lítá" řekl Martin. Měla pravdu. V dálce šli vidět malé siulety dvouch bojujících draků.

Hon Na Draky: Objevovatelé ✔ [Probíhá korekce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat