16# V táboře Minájů

89 10 0
                                    

Mezitím ji ostatní hledali šli chvíli cestou kterou si mysleli že s Larou odjeli. ,,je to marné,stratili jsme stopu. Řekl beznadějně Jack. Mika to moc mrzelo, v tajnosti měl Laru moc rád a hodně ho to tížilo u srdce jestli jí vůbec najdou a jestli se vůbec dostanou pryč z tohohle lesa. ,,přiznej si to, zabloudili jsme" řekla Jill.,,jé tenhle kámen znám,ten jsem vyděl i před chvílí!" zajásal Martin ale pak mu došlo že bloudí v kruhu.

Lara se snažila sáhnout si do kapsy pro záložný nůž a pochvýli ho vytáhla z kapsy začala řezat provazy až byla volná ale má smůlu v tu chvíli ji přišel zkontrolat jeden hlídač. Praštil ji obrněnou rukou a Lara spadla do bezvědomí. Probudila se až pozdě večer,chtěla si na hlavě nahmatat ránu ale nemohla měla svázané ruce a nohy a ještě ji sebrali všechny nože a dýky a to jich měla celkem dost. Každou půlhodinu ji přišel zkontrolovat jeden ten Pán. Ještě než Lara usnula slyšela jak jeden drak jakobi volal o pomoc pak ho okřiknul jeden ten Mináj,prásknul bičem drak křikl a bylo němuo. Ráno Laru probudi slabý kopanec ,,vztávej!" okřikl ji jeden Mináj Lara vstala Mináj ji rozvázal nohy a vedl ji do hlavního stanu. Tam seděl velitel a Laru postrčili blíž k němu. ,,Od kud jsi" ptal se Lary. ,,j-jsem z Thendu". ,,aaach tam v tom zapadákově" zasmál se ten velitel. ,,není to žádný zapadákov! Díky naší vesnici máte co žrát!" křikla drze Lara. Velitel se naštval,stupl si a vlepil Laře facku, že málem upadla na zem ,,nedovoluj si na mě holčičko,nebo špatně skončíš!" a odvlekli Laru pryč k jednomu kůlu a k němu ji přivázali.

,,jsme straceni" řekl zdrceně Jack.
,,hmm" zakýval hlavou Mike. Ale přitom byli blíž neš si mysleli když Martin zakopl uviděl tábor Minajů, ihned se zvedl a hned zalezl zpět než by ho stačil někdo zpozorovat.,,to byste měli vidět" řekl rozklepaně Martin. Opatrně rozhrnuli křoví a vyděli Minajův tábor. ,,oni?!" řekl Mike.,,hele, Lara!" řekl Jack šťouchnul do Mika a ukazoval až na druhý konec tábora. ,,musíme to obejít" řekl Mike. A obešli tabor.
,,psst,hej!" pstl Jack na Laru. Lara se otočila a ulevilo se jí. ,,musíš počkat do večera" řekl zoufale Mike když vyděl tak velký tábor.,,pokusíme sebou přinést jídlo,pochybuji o tom že ti davájí najíst a pít" dodal ještě Mike. Lara kývla. Už jí bolela hlava protože se už dlouho nenapila. Taky jí zajímalo co sní chtěli dělat. Počítala s tím že možná pokud ji večer nezachrání bude muset tu asi uklízet nebo neco takovího.

Hon Na Draky: Objevovatelé ✔ [Probíhá korekce]Kde žijí příběhy. Začni objevovat