Po půl hodině se opět sešli na louce. Lara našla velkou prázdnou zřejmne opuštěnou jeskyni. Mike s Martinem našli mýtinku uprostřed lesa. jill našla díru ve skále prý bezpečnou že by se do ní žádný drak nedostal, ale pak jí došlo že se tam vlastně ani oni všichni nevešli. ,,moment,kde je Jack?!" vykřikl Mike. Všichni se začali ohlížet kolem sebe a po louce. ,,tak jo znovu se rozdělíme a najdeme Jacka. Marti ty tady zůstaň, kdyby se vrátil"
Asi o dvě hodiny hledání později se opět vrátili zpět na louku nikdo však Jacka nenašel. Už byla docela tma a všichni začali být zoufalí nejen že neměli nocleh a úkryt již první den, ale už ztratili i prvního člena výpravy. Nezbývalo jim nic jiného než jít rychlím krokem na mýtinku kterou navrhl Mike.
Na nízké větve pověsili zástěry,hadry a dvě postele byly hotové tady bude spát Lara s Jill. Mike a Martin hodily plachtu přes vyšší větve a udělali si s toho střechu. Pod ní si daly spacáky. Pak rozdělali oheň aby mohly dát znamení Jackovy. ,,doufám, že se mu nic nestalo" jak tohle Lara dořekla uslyšely ohlušující řev. A potom ještě uslyšely jeden povědomý křik ,,jack!" křikli všichni jednohlasně a vyskočili na nohy. Křik a řev byl slyšet nedaleko od nich, až nejednou téměř vedle nich vzplanul strom a zaním se vynořil tmavě oranžový drak a před ním prchající Jack. Drak se kouká na ně a oni koukají na něho. Drak začne funět a blýsklo se mu v očích, všichni i s Jackem se dali na útěk, drak běžel za nimi. V běhu ztihli prohodit pár slov ,,kde... si se... toulal?!" zeptal se ho Mike. ,, hledal jsem místo na....dům a jsem...narazil na draka!" ,,a teď nás honí!" řekla Jill ,,dík za info nevšiml jsem si!" štěkl Jack. Drak za ni mi ničil vše co mu stálo v cestě. Vychrlil oheň A všichni stačili jen tak tak uchnout. Netrvalo dlouho a ten obr jim dal pokoj a prodíral se dál jiným směrem. Všichni so oddychli. Teď už nemají žádné spacáky ani deky přišli v podstatě o všechno. Jen Jack který si v táboru neodložil věci měl na sobě velký batoh se zbraněma, křesadlem, zasobou pití a jedním spacákem. Nezbývalo jim nic jiného než spát na zemi pod širákem.
ČTEŠ
Hon Na Draky: Objevovatelé ✔ [Probíhá korekce]
Fantasy2. Čtyři středověcí puběrťáci se rozhodnou vyplout na dračí ostrov. Čeká je tam nebezpečí a hodně magických tvorů. Mike- 16 let. Vůdce skupiny Lara-15 let. Bojovnice. Jill- 15 let zdravotnice Jack- 14 let. Vědec začátečník Martin- 10 let. Snílek co...