Nález!

152 8 0
                                    

Otevřel dveře jeho ''skromného'' domu,jak říká.Vešla jsem dovnitř a nemohla jsem tomu uvěřit.Tohle bylo tak luxusní.Zatím co jsem se kochala,Justin se vydal do kuchyně a vyndal si pivo.Lehl si na sedačku a pustil si televizi.Když jsem se přestala kochat podívala jsem se na něho s povytaženým obočím.

,,Co?'' Zeptal se mě.

,,Jako správnej hostitel by si mi měl nabídnout něco k pití.'' Podívala jsem se na něj.Vzdychl a řekl:,,Nikdy jsem neřekl,že jsem dobrej hostitel.'' Mrkl na mě.

,,Myslela jsem si,že tě máma vychovala líp.''Pokrčila jsem rameny,otočila jsem se a připravovala jsem se k odchodu.

,,Kam jdeš?'' Zvedl se ze sedačky.

,,Kam asi?Domů!'' Řekla jsem a vyplázla na něj jazyk.

,,Vyplázla si na mě právě jazyk?'' Zvedl obočí  a měl pobavený výraz.

,,Hmm zamyslím se.Jo.'' Rychle jsem se rozeběhla ke dveřím.Justin byl ovšem rychlejší,chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě blíž.Hypnotizovaly mě jeho karamelové oči.On se mi díval taky do očí,najednou řekl:,,Co by se stalo kdybych tě políbil?'' Usmála jsem se a odpověděla:,,Zkus to a uvidíš.'' Hned po mých slovech se ke mně naklonil a začal mě líbat.Aspoň něco zůstalo při starém.Líbal totiž pořád skvěle.Odtáhli jsme se od sebe a on se ušklíbl:,,Líbáš pořád stejně.Stejně dravě a toužebně.'' Zasmála jsem se a řekla:,,Mohla bych říct to samí.'' Usmál se a řekl:,,Zůstaň tady přes noc.'' 

..Dobře,ale bude to jak jsme se dohodli před hotelem.'' Nic neřekl a přitiskl si moje rty k jeho rtům a dal mi sladkou pusu.

Justinův pohled:

Objímal jsem ji a přitom ji rozepínal šaty,když je měla rozeplé,odstoupil jsem od ní a najednou ji šaty spadly přes prsa k břichu.

,,Upss.'' Řekl jsem.

,,Justine slíbil si,že nic nebudeš zkoušet.''Začala si dávat šaty zase nahoru.Vzal jsem ji za ruce a řekl:,,Měl jsem zkřížený prsty,takže to neplatí.'' Podívala se na mě.

,,Takže si to na mě hrál.'' Řekla a založila si ruce na prsou a přitom se mračila.Málem jsem se začal smát.Vypadala jako malé dítě,které nedostane něco co chce.Viděla,že se ji směju.

,,Fajn Bieber,chceš se mnou sex?Fajn.Ukaž mi kde máš ložnici.'' Řekla.Přestal jsem se smát a nasadil jsem vítězoslavný úsměv.

,,Za mnou,kotě.'' Vedl jsem ji do ložnice,kde spím já.Nidky v téhle ložnici si to s nikým nerozdávám .Ani nevím,proč jsem ji tam odvedl...

Pohled Anne:

Odvedl mě do krásné ložnice.Stoupl si k rámu dveří a koukal na mě.Podle oblečení,které přetékalo ze skříně jsem poznala,že je to jeho ložnice.

,,Copak Bieber bojíš se?'' Otočila jsem se k němu.On se na mě podíval a řekl:,,Nebojím jen čekám jestli náhodou neutečeš.'' 

,,Proč bych měla.Znám tě docela dlouho,ne?Tak čeho bych se měla bát?''

,,Nevím.Třeba mě,co ti udělám a tak.'' 

,,Justine znám tě dlouho a vím,že by si mi nikdy neublížil.Tohle je tvůj pokoj?'' Převedla jsem řeč jinam.

,,Jo,ale aby si věděla nikdy jsem tady nespal s žádnou holkou od toho mám jiný pokoje.''Mrkl na mě.

,,Tak proč si MĚ sem přivedl?''

,,Nevím.Vrhnem se na to?''Zeptal se.Neodpověděla jsem mu a začala jsem si svlékat šaty.Justin nechtěl zůstat po zadu a sundal si tričko a džíny.Přitáhl si mě k sobě,dal mi pusu a pomalu jsme přistupovali k posteli.Jemně mě políbil.Začal si polibky razit cestu ke krku a čím dál tím níž.Když se dostal k prsům,rozepnul mi podprsenku a sundal ji.Hned na to šly i kalhotky.Ležela jsem nahá na jeho posteli a on se najednou zvedl a díval se na mě.

,,Co?'' Zeptala jsem se ho.

,,Tvoje tělo...'' 

,,Já vím je to hrozný,ale prosím mohl by jsi už na mě skočit ať se necítím trapně?''

,,Nenechala si mě to doříct.Tvoje tělo je kurevsky sexy.'' Mrkl na mě a otevřel šuplík nočního stolku.

,,Takže jakej chceš kondom?Jahodovej,banánovej,pomerančovej,normální,...'' Začal vyjmenovávat kondomy.

,,Ježiš to je jedno,ty ho budeš mít na nářadí.'' Protočila jsem panenky.

,,Jo,ale ty ho zase budeš mít v mušličce.'' Mrkl na mě.

,,Fajn berem jahodovej.'' Řekla jsem.

,,Super.'' Zasmál se a sundal si boxerky.Vytřeštila jsem oči.Byl tak....Obrovský! Nevěřila jsem ani,že by se mi tam vešel tak jsem to Justinovi hned řekla:,,Hele seš si jistej,že se mi tam vleze?'' Podíval se na mě a usmál se:,,Yes.'' Kondom si naroloval na ''kamaráda'' a podíval se na mě:,,Si ještě panna a nebo zkušená?'' 

,,Myslíš si snad,že jsem 3 roky čekala na tebe?Tak to si se zmýlil.Zkušená.'' Řekla jsem a usmála se.

,,Ok.'' Lehl si na mě a vnikl do mě.Vzdychla jsem.........

********************************************************

Probrala jsem se na Justinově hrudi.Protřela jsem si oči a podívala se na něho.Zase mi připomíná toho kluka,do kterého jsem se zamilovala.Bohužel to byla jen iluze.On chce jenom sex,chlast...........Pomalu jsem z něho vstala.Otevřela jsem šuplík nočního stolku.Nemohla jsem uvěřit co jsem tam našla.A drogy.Papírky a sáček s marihuanou?Dělá si srandu.Spletla jsem se.Tenhle kluk už není ten jako před 3 lety.Tenhle kluk je monstrum.Nemůžu už tady zůstat.Začala jsem si oblékat podprsenku a kalhotky.Zápasila jsem se zipem na šatech,když jsem uslyšela:,,Nechceš pomoct?'' Otočila jsem se.Justin seděl na posteli a díval se na mě s pobavením v očích.Příkývla jsem.Šla jsem k němu.Vzala jsem vlasy a dala si je na jednu stranu,aby měl lepší přístup na zip.Zapl ho a políbil mě na rameno a zeptal se:,,Ty už jdeš?'' 

,,Jo.''

,,Proč?''

,,Musím už jít.'' 

,,Ale nemusíš.'' Řekl a přitáhl si mě k sobě,ale já jsem se zase odstoupila.

,,Ano musím.''Řekla jsem rozhodně a odešla z ložnice,za chvíli u mě byl Justin a zeptal se mě jestli chci něco k snídani.

,,Ne.Chci už jet.'' Ve skutečnosti jsem byla hladová.Od včerejšího salátu jsem nic nejedla.Vzdychl,vzal jedny klíčky od auta a vydali jsme se k východu.Naposledy jsem se ohlédla a zapamatovala jsem si tento baráček.

Odvedl mě k jednomu autu,odemkl ho a já nastoupila.Celou cestu jsme mlčeli.Když mi zastavil zeptala jsem se ho:,,Jak víš kde bydlím?'' 

,,Není těžký zadat do Googlu Anne Swan a vyjede mi tvoje adresa.'' Mrkl na mě.

,,Proč si nechtěla zůstat déle?'' Zeptal se mě.

,,Chceš vědět pravej důvod?'' 

,,Jo.To chci.'' 

,,Kvůli tomuhle.'' S těmi slovy jsem mu hodila sáček marihuany.Chytil ho a beze slov ho sledoval.Brala jsem to jako konec.Otevřela jsem dveře a vyšla na ulici.

,,Sbohem.'' Zabouchla jsem dveře a odešla k hlavním dveřím.Než jsem zavřela dveře naše pohledy se setkali.Koukali jsme na sebe a najednou už jsem viděla jen dveře......

The right choice [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat