Dohoda!

128 10 0
                                    

Nespala jsem celou noc.Jenom jsem brečela a brečela.Vyčítala jsem si,že jsem se s ním ZASE zapletla.Kolikrát si budu říkat,že se změnil?Že už to není ten kluk jako před 3 lety,kdy jsem ho viděla poprvé.Někdo na mě zazvonil.Nerada jsem vylezla z postele a šla ke dveřím.Zase pošťák.Tentokrát jsem mu nemusela říkat v jakém patře bydlím,pamatoval si to.Za pár minut stál mezi dveřmi a předával mi květiny.Poděkovala jsem mu a řekla ať vyřídí tomu kdo to poslal,že jeho květiny vyhodím.Kývl a odešel.Květiny jsem,jak jsem řekla pošťákovi vyhodila.Z okna!Lístek,který u květin byl jsem si,ale přečetla.Stálo tam: Musím s tebou mluvit.Nedávej mi košem! JB. 

Zazvonil mi mobil.Zvedla jsem to.Ozval se povědomí hlas.

,,Proč si je vyhodila?'' Justin!

,,Proto.'' 

,,Musím s tebou mluvit.Prosím dej mi šanci.'' 

,,Justine my dva si nemáme co říct.ŽIj si svůj život,kterej je jenom o sexu,chlastu a drogách.Já si zase budu žít život vysokoškolačky.'' 

,,Anne prosím.'' 

,,Ne,Justine.'' Típla jsem to.Věděla jsem,že kdybych ještě slyšela další slova povolila bych a to jsem neměla v plánu.Lehla jsem si zpátky do postele a jen tak ležela a přemýšlela.Najednou se ozval znova zvonek,ale i s klepáním,takže někdo byl tady nahoře.Zakřičela jsem:,,Moment.'' Rychle jsem se oblíkla do legín a tílka.Otevřela jsem dveře.Justin! Chtěla jsem hned zavřít,ale dal tam nohu a ruku.

,,No tak Anne.Můžeme si o tom promluvit?'' 

,,Ne to nemůžeme.''Řekla jsem rozhodně.

,,Anne buď rozumná a pusť mě dovnitř ať to nemusíme řešit tady na chodbě a kdy by mě tady někdo viděl z tvých sousedů,nedal by ti bulvár pokoj.'' Vzdychla jsem a otevřela víc dveře,aby mohl vstoupit.

,,Fajn tohle by jsme měli.''Řekl.

,,Jestli ještě něco podobnýho řekneš vyhodím tě a klidně si na to zavolám i policajty.'' Řekla jsem a dala si ruce na prsa.

,,Sluší ti to.'' Nevím jestli byl úplně slepej a nebo mi chtěl jenom lichotit,ale měla jsem úplně zarudlé oči od pláče.Kdybych věděla,že přijde namalovala bych se aspoň.

,,Justine co chceš?Nemám na tebe celej den.Musím jet ještě nakoupit'' Řekla jsem,abych to urychlila.

,,Anne.Nevím co bych měl říct.Tak za prvé bych se chtěl omluvit za tu trávu.Už ji neuvidíš.Chybíš mi,Anne.Ty si jediná,která mi může pomoct.'' 

,,Justine užil sis,tak bys mě měl už nechat,ne?Porušuješ tím pravidla.A nevím,jak bych ti mohla JÁ pomoct.'' 

,,Já vím,taky to nechápu.Tak jak bys mi mohla pomoct.Tak v první řadě by jsi u mě mohla tak tejden bydlet.Možná i těch čtrnáct dnů.'' 

,,Děláš si srandu?Týden nebo čtrnáct dnů bydlet u tebe?'' 

,,No potřebuju tam nějakou ženskou co mi uklidí a uvaří a potulí se se mnou a tak.'' Pokrčil rameny.

,,Víš co Justine,vypadni.'' Justin se nezvedl.

,,Anne já tě potřebuju.'' 

,,Justine odejdi.'' 

,,Anne já pomůžu tobě a ty mě,ano?'' 

,,Jak?'' 

,,Říkala si,že jdeš na vejšku,ne?Dám ti na ní peníze a ty u mě týden a nebo 14 dní budeš bydlet.Dohodnem se?'' 

,,Kolik bys mi dal?'' Zeptala jsem se ho.

,,Dejme tomu 10 tisíc?'' 

,,10 táců?Tak to si plácnem kámo,ale žádný hovadiny,milej zlatej,jinak tě udám za sexualní obtěžování.'' Poslala jsem mu pusu.

,,Ok.'' Plácli jsme si.

,,Tak já si jdu zabalit.'' Odešla jsem z obýváku a mířila jsem si to rovnou do ložnice.

,,Máš pivo?'' Zakřičel na mě Justin.

,,Řídíš nebo ne?'' Zakřičela jsem nazpátek.

,,Já se tě ptám na pivo ne na řízení.'' Odvětil.

,,A já se tě ptám řídíš nebo ne?'' 

,,Jo.'' 

,,Tak to pivo nemám.'' Řekla jsem.

,,Ale no tak.''

,,Justine i kdybys neřídil,tak tady pivo nemám.'' Zakřičela jsem.Zabalila jsem si všechny potřebné věci.Kdybych ještě něco potřebovala,zastavím se zde.Měla jsem menší kufřík a táhla ho za Justinem do obýváku.Justin se válel na mojim gauči a pil colu.Podíval se na mě a řekl:,,Připravená?'' 

,,Ano.'' 

,,Zajedeme ještě do obchodu a ty nakoupíš potraviny,jo?'' 

,,Jak já?''

,,Nechceš,aby tě obtěžoval bulvár ne?Tak nakoupíš potraviny sama.Já ani nevím,co bych koupil.'' Mrkl na mě.

,,No jo prosím tě.'' Vzala jsem klíče od bytu a kufr nechala za sebou.Čekala jsem,že ho Justin vezme.Nevzal.A prošel dveřma,když jsem je otevřela.Podívala jsem se na Justina s povytaženým obočím.

,,Co?'' Zeptal se.Podívala jsem se na kufr a na něj.Vzdychl a vrátil se zpátky,vzal kufr do ruky a mumlal si nadávky.Podívala jsem se na něj:,,V pohodě?'' 

,,Co?'' Zeptal se.

,,Jestli ti nevadí,že mi bereš ten kufr?'' 

,,Ne.'' řekl a já zamkla byt a vydali jsme se dolů po schodech.Ještě štěstí,že jsme nikoho nepotkali.Vyšli jsme ven.Sedla jsem si do auta (zase bylo jiné než minule) a Justin dal můj kufřík do kufru auta.Vyjeli jsme do obchodu.Když mi zastavil u chodníku,podal mi 3 000 a řekl:,,Neboj se utratit.'' Mrkl na mě.Přijmula jsem jeho peníze a vystoupila.Vzala jsem si košík a vstoupila do obchodu.Je čas na nakupování potravin.

********* 

Dala jsem všechny tašky do kufru auta a odvezla košík a nastoupila.Justin šlápl na plyn a my jeli už k němu domů.Najednou se dotkl svoji rukou mojeho stehna.Ztuhla jsem,ale pochvíli jsem se uvolnila.Tuhle hru umím hrát taky.Dala jsem svoji ruku na jeho rozkrok.Teď ztuhl on.Jeli jsme zrovna okolo lesíka.Zastavil na kraji lesa.Stále jsem měla ruku na jeho rozkroku.Podíval se na mě.Přiblížil se ke mně a políbil mě.Líbali jsme se a potom mě začal svlíkat.Sundal mi legíny a sobě si rozepl džíny a stáhl si je níž i s boxerkama.Vyndal kondom a natáhl si ho na ''kamaráda''.Sedla jsem si na něho a začala jsem na něm skákat.Po pár minutách jsme se oba najednou udělali.Slezla jsem z něho a blékla si legíny.Justin se taky oblékl.Oba jsme se zapásali a jako by nic jsme jeli k němu domů.............

The right choice [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat