Jsme v bazénu a normálně spolu mluvíme.Lil si pro kufřík přijel a my jsme mu za to byli vděční,teda aspoň já.Už dva dny jsme se nemilovali.
Šla jsem v bazénu tam kde nebylo moc vody.Justin mi naznačil prstem ať jdu za ním,já jsem k němu šla a dali jsme si pusu a jak jsme si dali tu pusu společně jsme spadli do hluboké vody.Ryan na nás koukal a držel v rukou foťák.Podívali jsme se na něho a on nás chtěl vyfotit.Dívali jsme se do objektivu,když najednou jsem ucítila Justinovi rty na mé tváři.Byl natočený bokem ke mně.Byl na mě tak přilepený,že jsem ucítila tlak,který mi málem rozdrtil bok.Potom co nás Ryan vyfotil jsem se podívala dolů a uviděla ''tlak''.Pošeptala jsem Justinovi:,,Tak pojď do ložnice,ne?'' Podíval se na mě s úsměvem.Oba jsme vylezli z vody a Justin řekl Ryanovi:,,Hele potřebuju mluvit s Anne,tak zatím můžeš jít do bazénu.'' Ryan kývnul na souhlas.Já jsem šla před Justinem.Zabočila jsem do jeho ložnice a sundala si podprsenku plavek.Justin přišel a díval se na mě.
,,Víš o tom,že si nádherná?'' Zeptal se mě.Začervenala jsem se.
,,Víš to ne?'' Zeptal se ještě jednou.
,,Ne,protože to není pravda.'' Oponovala jsem mu.
,,Jak myslíš,ale všichni okolo si myslí něco jiného.''Mrkl na mě.
,,Jako třeba kdo?'' Zeptala jsem se.
,,Lil,Ryan,Chaz,máma,babička,děda,táta,Jazmyn,Jaxon,všichni ostatní moji kamarádi a já.'' Řekl.
,,Jenom mi lichotíš,jako všichni ostatní.''Řekla jsem.
,,Jak myslíš.'' Přiblížil se ke mně a něžně mě políbil.Sedla jsem si na postel a on mi sundal spodní díl plavek.Stoupla jsem si a sundala jsem mu plavky.Lehli jsme si na postel a...
****
Leželi jsme v posteli a povídali si,když Justin najednou řekl:,,Dneska udělám párty.Zůstaneš tady nebo pojedeš domů?''
Přemýšlela jsem.Když mě tady někdo uvidí,tak se mě budou ptá kdo jsem a potom by mě mohli dát bulváru.Nehodlám to riskovat.A navíc na tu párty se mi ani nechce.Vždyť to bude jen chlast a sex.
,,Nejdu.Pojedu domů a konečně se vyspím.''Řekla jsem.
,,Jak to že se tady nevyspíš?''Zeptal se smrtelně vážně.
,,Jak to?Protože každou noc mě něco tlačí do zad.''Zasmála jsem se.Po chvíli mu to došlo a začal se taky smát:,,Promiň.Nejde to prostě zastavit.'' Smála jsem se jako blázen.Zvedla jsem se z postele a oblékla si zpátky plavky se slovy:,,Ryan se už asi sám sebe ptá co tady děláme tak dlouho,tak se rychle obleč.'' Otočila jsem se,otevřela dveře ložnice,rychle jsem vyběhla ven a zavřela.Vydala jsem se zpátky k bazénu.Ryan byl zrovna v bazénu a házel míč do koše,který je u bazénu.Najednou mě zahlíd:,,Tak jste si ''popovídali''? Zeptal se.Začervenala jsem se.
,,Byli jste slyšet až sem do bazénu a bylo jedno jestli jsem pod vodou a nebo vynořenej.''Mrkl na mě,vylezl z bazénu a šel ke mně.
,,Dávej si na něho pozor,až to budeš nejmíň čekat vrazí ti kudlu do zad.''Řekl.Je to jeho nejlepší kámoš a říká mi tohle?Divný,ale asi musí mít pravdu.Zná ho líp než já.Kývla jsem a najednou mě něčí ruce objali zezadu.
,,Ahoj,bejby.'' Řekl a políbil mě do vlasů.
,,Ahoj.'' Zašeptala jsem a zčervenala.Ryan se otočil vzal si ručník a byl na odchodu,když Justin řekl:,,Dneska v 20:00 párty,přijdeš?''
,,Jde tam i Lil?'' Zeptal se Ryan.
,,Jo.'' Odpověděl Justin.
,,Jdeš tam?'' Podíval se na mě Ryan.
,,Ne.Chci se vyspat.''Porkčila jsem rameny.Dívali jsme se s Ryanem na sebe.
,,Tak co jdeš?''Zeptal se ho Justin a Ryan se na něho otočil a odpověděl:,,Jo,ale jen na chvilku.'' Otočil se a odešel.Ještě chvíli jsem tam stála a dívala se za odcházejícím Ryanem.Justin přerušil ticho:,, O čem jste mluvili než jsem přišel?'' Ach Justine.Co bych ti měla říct?Když ti to řeknu,přestaneš se bavit s Ryanem a ten je jak vidím super kámoš od dětství.
,,Ale jen,že nás slyšel a že bylo jedno jestli byl pod vodou a nebo se nepotopil.'' Řekla jsem.Nelžu.Jen jsem ti neřekla všechno.Odpusť mi to Justine.Jednou ti to možná řeknu.
,,Aha.'' Pokrčil rameny Justin.
,,Jdeš ještě do bazénu?'' Zeptal se mě.
,,Ne.Půjdu se oblíknout.'' Řekla jsem.Kývnul.Když jsem šla uslyšela jsem kroky za mnou.To mě musí pořád sledovat.Kam jdu já jde i on.Nemůžu tady ani mít svoje soukromí.Otevřela jsem dveře ložnice a vešla dovnitř.Justin vešel taky dovnitř a oblékl si boxerky a kraťasy a černé tílko.Já jsem si oblíkla spodní prádlo a na to šortky a bílé tričko s výstřihem.Justin chtěl odejít a jak šel okolo mě,plácl mě po zadku.Otočila jsem se na něj a řekla:,,Žádné plácání po zadku.'' On se na mě otočil a řekl:,,A co uděláš,když tě plácnu znova?'' Našpulil rty.Usmála jsem se a řekla:,,Budu tě mučit.''
,,To by si mě musela nejdřív chytit.''Plácl mě znova po zadku a rozeběhl se,ale zakopl a spadl na zem.Lehl si na břicho a já jsem za ním šla a sedla jsem si na něho obkročmo.Usmíval se.Držela jsem mu ruce a zašeptala:,,Mučení začíná.'' Pustila jsem mu ruce a začalo ho lechtat.Pochvíli jsem přestala a řekla mu:,,Omluv se.''
,,Nikdy mě nepřinutíš.''Začala jsem ho znova lechtat a on se začal smát.Pochvíli jsem ho zase přestala lechtat a řekla:,,Omluv se.''
,,Dobře,dobře.Omlovám se.'' Usmála jsem se a dala mu pusu.Přetočili jsme se,takže teď byl Justin nade mnou a já pod ním.Usmíval se na mě a já na něj.
,,Tak co princezno,kdo teď začne mučit?'' Zeptal se a začal mě lechtat.Začala jsem se smát.Přestal a já se ho zeptala:,,Co chceš?'' Usmál se.
,,Pusu.'' Naklonil se.Dala jsem mu pusu na tvář a shodila ho ze sebe.Zvedla jsem se ze země a rozeběhla se k bazénu.Zachvíli jsem za sebou uslyšela Justina.Najednou už jsem ho neslyšela.Šla jsem zpátky tam,kde jsem ho slyšela naposled.Najednou mě někdo strčil do vody.Vynořila jsem se.U bazénu stál Justin a smál se.Došla jsem k místu kde stál a natáhla jsem k němu ruku.Podal mi svoji a já ho stáhla do vody.Než se vynořil vylezla jsem z vody a tentokrát jsem se smála já.
,,Fajn,fajn.Vzdávám se.'' Zasmál se.Vylezl z vody.Šli jsme se převléct.
,,Můžeme jet.'' Řekla jsem.Kývnul,vzal klíčky od auta a vyšli jsme ven.Odemkl auto.Zase bylo jiné.Nastoupili jsme a vyjeli jsme k mému domu.
******
,,Pa.'' Dala jsem mu pusu a vystoupila.Culil se jako malej školák na lízátko.Zamávala jsem mu,zabouchla dveře a vydala se ke vchodu do baráku...
*******
Spala jsem asi 6 hodin.Možná bych se mohla zastavit na Justinově párty.Vstala jsem a oblékla se. Měla jsem světle fialové legíny a světle tyrkysové tílko. Boty jsem si vybrala na podpatku. Byly uzavřené černé s diamantama. Vzala jsem klíčky od auta. Zabouchla jsem dveře a nastoupila do auta.
Po chvíli jsem dojela k Justinovému baráku. Hrála tady hlasitě muzika. Zaparkovala jsem a vylezla z auta. Šla jsem k hlavním dveřím a otevřela je. Vstoupila jsem dovnitř a vydala se do obýváku.Ale to snad ne.............
ČTEŠ
The right choice [Justin Bieber]
FanfictionTento příběh bude docela krátký.Vypráví o 18 náctileté dívce jménem Anne,která se ve svých 15 letech setkala s populárním Justinem Bieberem,do kterého se zamilovala,ale bohužel jim osud nepřál a každý si šel svoji vlastní cestou.Justin za kariérou a...