Pravda vychází najevo!

127 10 2
                                    

Seděli jsme na sedačce u Justina v obýváku.Seděli jsme blízko sebe a já měla hlavu položenou na jeho rameni.

,,Poznal si mě tehdy u hotelu?'' Zeptala jsem se ho.

,,Když jsem tě tehdy uviděl,nemohl jsem uvěřit tomu,že by to mohla být Anne.Potom si do mě strčila.Otočil jsem se a uvědomil si,že to budeš ty,ale nebyl jsem si 100% jistý,tak jsem tě pozval na tu večeři,ale místo mě tam byl Ryan.No a dál už to znáš.Nějaké další otázky?'' 

,,Tehdy před hotelem,koukal ses na tu košili nebo na moje prsa?'' 

,,Chceš to vážně vědět?''Podíval se na mě.

,,Ano,po ničem jiném netoužím.'' Řekla jsem.

,,Seš si jistá,že po ničem jiném netoužíš?''Naklonil se ke mně.

,,Teď momentálně toužím,aby si mi to řekl a abych tě potom mohla za odměnu políbit.''Řekla jsem.

,,Abych teda pravdu řekl nejdřív jsem se díval na tvoje prsa a potom jsem poznal tu košili,ale řekl jsem si,že klidně si ji mohla koupit jakákoliv holka i kluk,tak jsem to dál neřešil a potom jsem ti poslal květiny.Musel jsem se ujistit,že přišli,tak jsem tam zajel hned s lidma z týmu.'' Usmál se.Aha takže to černé auto bylo jeho.

,,Teď odměnu.''Řekl a naklonil se.

,,No jo prosím tě.''Naklonila jsem se a dala mu takovou cudnou pusu.

,,A to je všechno?'' Zasmála jsem se a strčila mu jazyk do pusu.Pochvilce jsme se do sebe odtáhli.

,,Líbáš úplně mega suprově.'' Usmál se a dal mi pusu do vlasů.Ještě chvíli jsme se mazlili,když jsem řekla:,,Justine chtěla bych aspoň na jeden den spát u sebe doma.Potřebuju si všechno urovnat v hlavě a zjistit,jak to teď mezi náma je.'' Podíval se na mě a řekl:,,Jakej den?'' 

,,Dneska.A zítra ráno bych zase přijela.'' 

,,Přijedu si pro tebe sám a odvezu tě taky sám.'' 

,,Dobře.Jak to mezi náma je?'' 

,,Jak to myslíš?'' 

,,No chodíme spolu nebo jenom spolu spíme?'' 

,,Dejme tomu,že prostě jsme nejlepší kamarádi s výhodama.'' Kamarádi.Super.Já ho miluju,ale on chce být jenom kamarád.

,,Jasně.''Řekla jsem,zvedla jsem se ze sedačky a šla k němu do ložnice.Vzala jsem svůj kufr a pomalu do něj začala balit svoje věci.

,,Ty si bereš všechny věci se sebou?'' Otočila jsem se.Ve dveřích stál Justin a díval se na mě.

,,Potřebuju to vyprat.'' 

,,I tady je pračka.'' Odpověděl.

,,Já vím,ale když už jedu domů,tak si to vyperu doma.'' Řekla jsem a neotočila jsem se.

,,Proč utíkáš?'' 

,,Neutíkám.Důvod proč odcházím znáš,ale já neutíkám!'' Vzdychla jsem.

,,Ok,jen se ptám,kdyby v tom byla i jiná věc.'' 

,,Není.Věř mi.'' 

,,Dobře.Ani jednu věc mi tady nenecháš na noc,aby se mi nestískalo tak moc?'' Zeptal se.Velmi mě překvapil.Takže já mu budu chybět jo?Vzdychla jsem:,,No dobře tady máš moji noční košili.''Podala jsem mu svoji noční košilku.Byla modrá a ze saténu.Jak ji bral dotkli jsme se prsty.Oba jsme se na sebe podívali.Uvědomila jsem si,že to JEHO miluju.Že pro něho bych udělala cokoliv a že pro mě bude těžké,až se budeme muset rozejít každý svojí cestou,ale na tohle nechci ani myslet.Vyrušil nás domovní zvonek.

The right choice [Justin Bieber]Kde žijí příběhy. Začni objevovat