Probralo mě hlazení. Otevřela jsem nejdřív jedno oko a podívala se na původce hlazení. Justin! No kdo jiný. Ležel těsně u mě a hladil mě po břiše a někdy mě i tam políbil.
,,Co to děláš?'' Zeptala jsem se. On se lekl a zamrzl uprostřed pohybu.
,,Neřekla jsem ať přestaneš.'' Zakřenila jsem se. Podíval se mi do očí a na tváři mu hrál úšklebek. Začal putovat po mém těle. Jednou rukou a celým tělem šel nahoru ke mně a druhá ruka mu putovala do mého klína. Zavzdychala jsem. Justin se usmál a pokračoval dál v dráždění. Tuhle hru můžou hrát dva. Věděla jsem, že je Justin nahý, protože jsme se zase milovali. Což děláme poslední dva dny pořád. Asi oba víme, že to brzy skončí a my už nebudeme my. První rukou mě pohladil po tváří a tou druhou byl stále v mém klíně. Toho jsem využila a převrátila nás, takže teď jsem nad ním byla já. Chytla jsem jeho pýchu do ruky a začla si hrát. Zavřel oči a užíval si tento pocit. Po chvíli jsem to nemohla vydržet a nasměrovala si jeho pýchu k mému vchodu. Oba dva jsme zavzdychali od slasti.
***************************************************************************************************************
,,Uděláme si dneska jen pro sebe?'' Zeptal se z ničeho nic.
,,Tak dobře. A co budeme dělat?'' Souhlasila jsem.
,,To je překvapení.'' Naklonil se ke mně a políbil mě. Miluju jeho rty, které jsou tak jemné a zároveň drsné.
,,Miluju překvapení.'' Zašeptala jsem těsně u jeho rtů, a když mě chtěl znova políbit uhla jsem. Věděla jsem, že jakmile se naše rty spojí, skončíme tam,kde poslední dva dny končíme pořád. V posteli.
,,Mazej se oblíknout.'' Pleskl mě přes zadek a já se rychle zvedla, stejně jako on. Oblékli jsme se a šli na snídani. Já jsem si dala jen jablko a Justin lupínky s mlékem. Jak dojedl, dal misku do dřezu a otočil se ke mně. Podívala jsem se mu do očí a povytáhla obočí: ,,Co?''
,,Víš, co bych teď chtěl dělat?'' Začal se usmívat. Byl to takovej ten ''úchylnej'' úsměv.
,,Na to ani nepomyslíš,Bieber!'' Zakroutila jsem hlavou, sesedla z barové stoličky a začala od něho couvat. On se naopak ke mně přibližoval.
,,Ale no tak, shawty. Nemáš se čeho bát. Já ti přece nic neudělám.'' Usmál se na mě a stále se přibližoval.
,,Né, Justine. Nech toho.'' Řekla jsem a narazila do zdi. Hned byl u mě a opřel se o zeď, abych mu nemohla uniknout.
,,Justi-'' Nestačila jsem doříct a on mě políbil. Chytla jsem ho za zátylek a přimáčkla ho ještě blíž k sobě. Chytil mě za zadek a já mu obmotala nohy okolo jeho pasu. Nepřestávali jsme se líbat. Někam jsme šli, ale nevěděla jsem kam, protože jsem byla velice zaměstnána jeho rty. Jeho rty mi budu chybět. Jestli se ''rozejdeme'' asi to nepřežiju. Myslím, že jsem se do něj podruhé zamilovala. Přerušil nás polibek a zašeptal: ,,Nadechni se.'' Udělala jsem to a on mě hodil do bazénu. Vynořila jsem se a zakřičela na něj: ,,Biebere! Já tě zabiju!!'' On jen stál na kraji bazénu a hrozně se smál, po chvíli se otočil a s nepřestávajícím se smíchem odešel zpátky do domu. Já ho zabiju. Idiota jednoho. Myslela jsem si a vylezla z bazénu, když jsem chtěla vkročit do domu, zakřičel na mě: ,,Nelez do domu, když seš mokrá.''
,,Ale v ložnici ti to nevadí!'' Zakřičela jsem, uslyšela jsem jenom jeho smích.
,,Jinak mokrá, shawty. V ložnici se mi to velice líbí.'' Přišel ke mně a stál přede mnou.
,,Takže...ujasníme si to. Když mám mokré oblečení, nemůžu dovnitř?''
,,Přesně tak.'' Přikývl.
ČTEŠ
The right choice [Justin Bieber]
FanfictionTento příběh bude docela krátký.Vypráví o 18 náctileté dívce jménem Anne,která se ve svých 15 letech setkala s populárním Justinem Bieberem,do kterého se zamilovala,ale bohužel jim osud nepřál a každý si šel svoji vlastní cestou.Justin za kariérou a...